Nisam prekršila - Sve se može uz čvrstu volju - Blog.hr

petak, 09.02.2007.

Nisam prekršila

Drage moje!
Prvo vam želim zahvaliti na vašim komentarima i podršci,to mi puno znači!
Uvijek me razveselite,take ste drage!

Ovaj sam tjedan, što se unosa hrane tiče zadovoljna! Nisam ništa prekršila! Od 1.2. nisam unijela ništa osim jabuka,nescafea,malog shakea,zelenog čaja,pokojeg joguta i puno vodeee i dobre volje!
No,ne vidim baš neke promjene,svjesna sam da je još rano za rezultate,al opet. Dobro,malo mi se koža zategnula, al to je tek početak. Na vagu neću još dugo! Drugi ću tjedan isto ovako,uz smanjeni unos jabuka.

Nego,zanima me nešto!
Jel koristite vi laksative?
Tjedan dana pijem kapsule kaktus dijete pa me zanima jel probala to koja od vas i jel djeluje!??

Još jednom vam puno hvala na podršci! Ne bih mogla bez vas!
Volim vas!


- 18:09 - Komentari (35) - #



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Quod me nutrit me destruit

Evo za sve koje ne znaju*****

Neki podaci o meni:
visina: 168cm
težina na kraju 6mj 2006.godine: 53kg

željena težina :

1.cilj : 50kg
2.cilj : 48kg

Novo stanje:
visina:168cm
težina: 58kg (vagano 04.11.2007.)
ciljevi: i dalje isto 48 kg

moj mail:
sunasce5@net.hr

Design By: xxSkinAndBonesxx