da/ne ?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Utječu li mediji na djecu ili djeca na medije? Davnih vremena medijski moguli prepoznali su u djeci novo "tržište" i to vjerojatno najisplativije od svih. Od tada djeca utječu na medije, kreirajući ih prema svojim potrebama. No, utjecaj medija na djecu je puno veći problem, jer mediji postaju "treći" roditelj, i zauzimaju sve više prostora u životima malih ljudi...


Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

FPZG.hr


A o djeci kažu...

«Vaša djeca nisu vaša djeca
Ona dolaze kroz vas, ali ne od vas
I premda su s vama ne pripadaju vama.
Možete im dati svoju ljubav, ali ne i svoje misli
Jer oni imaju vlastit
e misli»
Kahlil Gibran, libanonski pjesnik

"Svi ideali svijeta ne vrijede suze jednog djeteta"
Fjodor Dostojevski

"Čovjek postaje najbliži sebi kada postigne onakvu ozbiljnost koju ima dijete dok se igra"
Heraklit


Ban Josip Jelačić i Šareni Klaun

design: |x|
photo: |x|
thanks to: |x|



subota, 12.12.2009.

Budi moj medo

I ovogodišnji prosinac donio je, između ostaloga, najviše veselja djeci, koja su uživala u predstavama, radionicama, okupljanjima... Božićno vrijeme djeci nudi posebnu priliku za putovanje u svijet bajki, priča, stvarnih ili izmišljenih likova. Tako je i u City Centru One 12. prosinca održana radionica za djecu «Budi moj medo» pod vodstvom igraonice Turbo limač. U radionici, koja je ujedno i igraonica sudjelova su djeca od dvije do osam godina, a svi oni dobili su priliku imati nekoga o kome se brinu, odnosno svog plišanca.
Photobucket
Posebnost ove radionice je u tome da djeca samim činom izrade dobivaju drugačiji pristup toj igrački, nego da je samo dohvate s police trgovina. Na ovaj način, djeca stječu odgovornost za svog meda, koji od obične igračke postaje prijatelj.
Sama radionica odvijala se tako da su najprije djeca sama izabirala kako žele da njihov medo zanima, a zatim ga «oživljuju» puneći ga. Bilo je tu različitih izbora, od majmuna i tigrova, preko žirafa, do «klasničnog» meda koji je na kraju ipak odnio najveći broj simpatija. Kako su im voditeljice govorile, djeca su najprije puhnula u svog «ljubav» medu, a zatim je slijedio postupak jedak onom kad se dijete rodi. Novorođenog meda djeca su morala okupati, izvagati i izmjeriti, a zatim su odabirali i odjeću koju su željeli vidjeti na svom medu. U Turbo limač igraonici ovakva događanja su česta, a na druženje pozivaju svu djecu, odnosno limače i limačice, na svojim internetskim stranicama Budi moj medo
Photobucket
No, medo mora imati i svoje ime i Medorodni list, u koji se upisuju njegovi podaci. Medo je tu, spreman dijeliti sudbinu, sreću i tugu s djetetom koje mu je udahnulo život.
Photobucket
komentari(0) | print |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.