da/ne ?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Utječu li mediji na djecu ili djeca na medije? Davnih vremena medijski moguli prepoznali su u djeci novo "tržište" i to vjerojatno najisplativije od svih. Od tada djeca utječu na medije, kreirajući ih prema svojim potrebama. No, utjecaj medija na djecu je puno veći problem, jer mediji postaju "treći" roditelj, i zauzimaju sve više prostora u životima malih ljudi...


Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

FPZG.hr


A o djeci kažu...

«Vaša djeca nisu vaša djeca
Ona dolaze kroz vas, ali ne od vas
I premda su s vama ne pripadaju vama.
Možete im dati svoju ljubav, ali ne i svoje misli
Jer oni imaju vlastit
e misli»
Kahlil Gibran, libanonski pjesnik

"Svi ideali svijeta ne vrijede suze jednog djeteta"
Fjodor Dostojevski

"Čovjek postaje najbliži sebi kada postigne onakvu ozbiljnost koju ima dijete dok se igra"
Heraklit


Ban Josip Jelačić i Šareni Klaun

design: |x|
photo: |x|
thanks to: |x|



subota, 05.12.2009.

Svi za djecu

Od 1. prosinca pa do blagdane svetog Nikole, zagrebačku djecu uveseljavao je veliki zabavni šator na trgu bana Josipa Jelačića. Riječ je, dakle, o humanitarnoj akciji "Budi mi prijatelj" u organizaciji udruge "RTL pomaže dijeci"
Ova udruga osnovana je 2006. godine od strane RTL televizije i Večernjeg lista. Udruga djeljuje kao dobrotvorni fond koji tijekom cijele godine podupire različite programe za pomoć uglavnom djeci ispod 18 godina.
Photobucket

Naziv akcije " Budi mi prijatelj" osmislila štićenica Centra za autizam u Zagrebu koja je tim riječima pokušala objasniti kako sva djeca trebaju ljubavi ruku prijateljstva. U šatoru na Jelačićevom trgu djeca su uživala u kreativnim radionicama izrađivanja anđela, bojanja i crtanja, ali i u igri sa velikim plišanim miševima.
Photobucket

Kako kažu na stranicama udruge RTL pomaže djeci -"Budi mi prijatelj" sjajna je prilika da se javnost upozna s aktivnostima pojedinih organizacija koje se brinu za dobrobit djece te poteškoćama u radu s kojima se svakodnevno susreću. Uz navedeno, cilj kampanje je educirati javnost o raznim temama koje su, na žalost, još uvijek velika nepoznanica, pa čak i tabu tema u Hrvatskoj."

Ova akcija samo je jedna u nizu djelovanja medija za pomoć djeci. Samim time treba razmotriti i kako mediji ne moraju uvijek biti u negativnom kontekstu kada se spominju djeca, nego da im mogu i pomagati.Akcija završava 6. prosinca na bladgan Svetog Nikole, velikim koncertom za djecu.
komentari(0) | print |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.