da/ne ?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Utječu li mediji na djecu ili djeca na medije? Davnih vremena medijski moguli prepoznali su u djeci novo "tržište" i to vjerojatno najisplativije od svih. Od tada djeca utječu na medije, kreirajući ih prema svojim potrebama. No, utjecaj medija na djecu je puno veći problem, jer mediji postaju "treći" roditelj, i zauzimaju sve više prostora u životima malih ljudi...


Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

FPZG.hr


A o djeci kažu...

«Vaša djeca nisu vaša djeca
Ona dolaze kroz vas, ali ne od vas
I premda su s vama ne pripadaju vama.
Možete im dati svoju ljubav, ali ne i svoje misli
Jer oni imaju vlastit
e misli»
Kahlil Gibran, libanonski pjesnik

"Svi ideali svijeta ne vrijede suze jednog djeteta"
Fjodor Dostojevski

"Čovjek postaje najbliži sebi kada postigne onakvu ozbiljnost koju ima dijete dok se igra"
Heraklit


Ban Josip Jelačić i Šareni Klaun

design: |x|
photo: |x|
thanks to: |x|



petak, 30.10.2009.

Baltazar se vratio!

Središte grada Zagreba jutros je bilo šareno, bučno, vrištavo, plemenito, osmiješeno, uplakano...
Trg bana Josipa Jelačića preplavili su šareni baloni, vesela i poneka uplakana dječja lica. Profesor Baltazar dovezao se u «svom» posebnom tramvaju broj 14. i izazvao sveopće oduševljenje, kako djece tako i onih koji se tako osjećaju.
Photobucket

Profesor Baltazar kultni je «crtić» gotovo svih generacija djece u Hrvatskoj, a i ponegdje izvan njenih granica. Riječ je zapravo i prvoj hrvatskoj animiranoj seriji, koja je snimana od 1967. do 1971. godine u «Zagreb filmu». 59 epizoda ovog animiranog filma, jedan je od najuspješnijih projekata Zagrebačke škole crtanog filma. Sam lik veselog znanstvenika koji uz pomoć mašte i dobre energije rješava neobične probleme sasvim običnih stanara Baltazar-grada, osmislio je Zlatko Grgić, a ime Baltazar ovaj crtani lik dobio je od Pavla Štaltera.
I dok je za djecu ovo bila jedna od najljepših subota, dan posvećen njima i njihovom veselju, odraslima se vjerojatno potrebno odmaknuti malo dalje i sagledati cijelu sliku, koja je mnogo veća od nasmiješenih dječjih lica i šarenih balona.
Photobucket

Kad se sve sagleda, zapravo je fascinantno kako je priča o djeci dobro upakirana u priču «kako nešto prodati djeci.» Dakle, profesor Baltazar nije se vratio samo na jedan dan, on se vratio svaki dan. I to u trgovine jednog povećeg trgovačkog lanca dječjih trgovina. Vratio se simpatični Baltazar, iako mu to možda nije bila namjera, na majice, tanjuriće, čaše, igračke i sve ostalo, dječjem oku zanimljivo. I tako bi stvoren novi hrvatski «brand.»
No, na kraju, najvažnije je da su djeca otišla kući vesela, vrećica punih darova i sponzorskih balona. Došlo je vrijeme da se zaborave Winksi, SpiderMan i ostali američki animirani filmovi, jer tu je Baltazar. Pa kada već djeca kupuju, neka barem «kupuju Hrvatsko.»
Photobucket



komentari(0) | print |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.