Image Hosted by ImageShack.us mala rockerica # svega po malo # - ana13 - Blog.hr

petak, 21.07.2006.

# svega po malo #

Image Hosted by ImageShack.us
danas mi je bilo stvarno predosadan dan.....cili dan sam za kompjuterom....jučer sam izašla u dvor sa Sarom,Kikom i Marom.........igrali smo na karte....a muškima je bilo dosadno....pa pošto su vidili da se mi zabavljamo....počeli su nas gađat sa balunima....a bruna i brigita su se naljutile zato šta one nemaju blog....a ja,Sara i Mare ga imamo....evo danas sam sa Marom došla do Sare....bile smo na internetu....uređivali naše blogove.....eto to je sve....a sad će već završit 7 misec....a šta ima da je prošla škola.....zato IZLAZITE VANI,A NEMOJTE DOMA STAT CILO LITO.........jer tako će vam lito bit dosadno....kako ja svaki dan lipo izlazin s prijama i pokušavam šta manje bit na internetu,a šta više vani......ja i moje prije smo se dogovorile da sve uzmemo bile majce i na njih se potpišemo....naravno i svoje ime....danas ću se kupat u majci.....i eto to je sve...................................................................


EVO MOJE NAJ PISME KOJU SHAKIRA IMA(NARAVNO ZASAD)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NADAM SE DA VAM SE SVIĐA,JER JE MENI ZAKON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 12:49 - komentari (173) - print - # svega po malo # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Cursors