< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Hy ljudi! Nadam se da ce te se dobro zabaviti na mom blogu..... ovdje ce biti puno mojih razmisljanja, osijecaja, smijesnih viceva, pijesma o ljubavi, itd.
PUNO PUSICA I LUDE ZABAVE ZELI VAM ANA.....




Click Here to get this from FreeFlashToys.com!


Click Here to get this from FreeFlashToys.com!

Provided By MetroLyrics





ovoliko me je ljudi podsjetilo od 21.12.2006Free Counters
Free Counters

A SAD MALO LJUBAVNIH PIJESMICA.....

bulevarke-super(best) frendicekissthumbupcerek
bubić-otkvaćen tipwinkkissrofl
lucija-ok cura...thumbupnaughtyyes
perkov-super cura, upoznala preko bloga...hehethumbupsmijehkiss
hyuz-lud liknuteekmah
marusic-slatki tip...cerekzujonaughty
runjic-super tip...nemam blage sta da napisem...kissludwave
panic-super cool tipthumbupludkiss
tomislav-bila nekad davno u njega...hehekisscerekwave


1000 SAM IH GLEDALA
100 SAM IH ZRLJELA
10 IH IMALA
1-OGA SAM VOLJELA!!


Sto radis-radi spretno,
-kad ljubis-ljubi sretno,
-sto jelijepo-rado gledaj,
-a kog volis-nikom se nedaj!


Pravda na ovom svijetu ne postoji! Jer da postoji ja bih te imala!!

Ljubav je kao casa vina: na vrhu slast,a na dnu gorcina...

VOLIM TE.zasto da ti krijem, da se opijem i da suze lijem...
VOLIM TE-zelim ti to reci, zasto da patim zbog te dvije rijeci??


Tjeram te iz sebe,
sa sobom se borim,
zelim da te mrzim,
a prokleto te volim!!


Ja nosam to sto place,
ja nisam to sto molim,
ja sam samo ona koja te iskreno voli!


Znam da drugu ljubis, i to mi je jasno,
ali mozda ces se kajati i bit ce ti kasno


Tebi pederu glupavi, konju jedan sugavi,
odvratni idiote, nepodnosljivi skote,
blesavi gade, ti najveci smrade,
obican si klinjo, ali jebiga, VOLIM TE SVINJO


Voljela sam nekog decka, vise nego zivot svoj,
al sudbina nije dala da on bude moj...


Voli onog tko voli tebe, samo pazi da te ne zajebe,
a kad ti kaze "UMRIJET CU ZA TEBE", ti mu reci "UMRI TKO TE JEBE"!!


Jedna zvijezda koja nocu sja, nek ti tiho sapne da te volim ja!!

Ja nisam covijek po kojem se gazi!
Niti sam svijetlo koje se gasi!
Ja nisam rob koji te slusa,
ja sam samo jedna zaljubljena dusa...


Prestat cu da te volim,
prestat cu da ti se divim,
onog dana kad prestanem da zivim....


I asked Good for flower, he gave my a garden!
I asked for tree, he gave my a forest!!
I asked for a river, he gave my an ocean,
I asked for angel, he gave my you....

/
prijevod za one koji ne znaju

Pitala sam Boga za cvijet, on mi je dao vrt!
Pitala sam Ga za drvo, on mi je dao sumu!
Pitala sam Ga za rijeku, on mi je dao ocean!
Pitala sam Ga za andjela, on mi je dao tebe...

Slike

blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



blog Layouts

blog Layouts



image hosting

image hosting



image hosting

image hosting



blog Layouts

blog Layouts



blog Layouts

blog Layouts



blog Layouts

blog Layouts




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



....ne znam ni ja sta bi ovo trebalo biti.....

images

images



image hosting

image hosting



image hosting

image hosting



image hosting

image hosting



images

images



blog

blog



cute myspace layouts

cute myspace layouts



Games Provided By Blinkyou.com



Games Provided By Blinkyou.com


četvrtak, 21.12.2006.

okušajte se u ovim slagalicama...

krenimo od lakšh-




ovo je moj rockas(ostatak drustva nije fotogenicno-salim se)

a sad malo teže...






moja tortaaaaa(tragično završila)

A sad najteži...





to je moj naj frend

ok...nadam se da ste uspjeli slozit ove puzzle... ok, by... pisite mi!!!



| poljubi me... (2)-puta | ravno u dupe | :) |

<< Arhiva >>