Pazi što misliš

...

Kod mene opet ništa posebno, između pospremanja i spremanja sebe za danas sam uhvatila koju minutu da nešto zapišem.
S kojom svrhom i zašto ne znam.
Ali eto.
Danas idem kod njega i baš će mi biti lijepo. Moram se ful sredit da mu budem lijepa (ljepša nego inaće hahah)
Joj pa ne možemo skinut ruke jedan s drugog ne ovisi to o situaciji.
Nakon svih ovih godina, još smo ostali zaljubljeni jedno u drugo i prejako.
Kažu mi da sam premlada i da još nisam iskusila život, da ću možda, ali možda pronaći nekog s kim će mi biti ljepše i bolje. Da je to jedna od onih, prvih ljubavi uvijek takva.
Ja im na to kažem, da ne nije to tako.
Volim ga i volim svakim danom sve više. Kažem im da ćemo ostariti zajedno jer vjerujem u to.
Nije tu ni toliko ljubav u pitanju. Da je samo to, sigurna sam da će i tako sve krenuti nizbrdo. Ne. Paše mi njegovo prisustvo, njegova utjeha, što se bori za nas, njegovi interesi. Sve.

a kaj cu, volim ga



31.12.2016. u 15:04 | 2 Komentara | Print | # | ^

Dva dana bloganja

Evo još jedan božićni post, sluša se Gregorian i čeka se familija da stigne, ah :)

Kasnije se nadam da idem s mamom i tatom kod rodbine, jest keške i dobit koju božićnicu haha
Danas definitivno neću ništa radit

Oznake: žićbo, tansre, lijepomije

25.12.2016. u 09:36 | 2 Komentara | Print | # | ^

Sretan Bozic ekipaa

Evo jucer su mi poceli bozicni praznici i presretna sam :)

Moj (idiotski) decko kaze da i tak imamo pun kurac posla i da ce ta dva tjedna proc za cas, ne kazem da to nije istina al ajd uzivajmo dok mozemo, u predispitnom vremenu jer znam da ce poslije tog pocet tuga i zalost haha < 3

Danas je bilo pospremanja kolko oces, al sad napokon mogu van otic

I cak sam nasla malko vremena da se vratim blogu, i sve obavijestim o tome i pozelim vam svima najljepsi Bozic do sad ;)

Eto, tolko od mene.

christmas songs

24.12.2016. u 16:48 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2016 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (3)
Listopad 2016 (1)
Rujan 2016 (4)
Kolovoz 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Citat

If you don't know where
you are going, any road
will get you there. (:

Linkovi

Vidite ljudi, ja ga volim <3