klonirana ana

subota, 15.11.2008.

Moja veeeeeeliiiiiiiiikaaaaaaa obitelj

Mama Nadica i tata Ivica baš su dobri ponekad se malo
porječkam s njima al su ok sretansretan evo i njihove
slike rolleyes
Image Hosted by ImageShack.us

Moj buraz (najstariji) Stjepan i njegova cura Andrea su na
slici u Veneciji.On je baš coolwink pomaže mi nekad oko zadaća iz
matiše i tehničkog a zna i dosta o kompjutorima........
Image Hosted by ImageShack.us

moj drugi buraz Anđelko zna pričat korejski,
talijanski, njemački, engleski ,malo grčkog i malo hebrejskog.
Postao bude svečenik zna odlično svirat gitaru i cintisajzer.
Image Hosted by ImageShack.us

evo moje seke Marije ona je fizioterapeut i masira nogometaše
iz kluba ZELINA ljepo crta i ljepo pjeva....pjeva
Image Hosted by ImageShack.us

evo mog buraza Ivana i bratića Josipa moj buraz je
onaj bez majice studira u Opatiji i radi kao konobar thumbup
Image Hosted by ImageShack.us

sestra Jelena završila je gimnaziju i sad če dobit posao
dobro svira cintisajzercool ljepo pjeva (koji put se i posvađam s njomzaliven)
ona je ova naprijed sa narančastom kosom
Image Hosted by ImageShack.us

seka Danijela s njom se najviše svađam blabla al je ok
na slici je u narodnoj nošnji ide za medicinsku sestru
Image Hosted by ImageShack.us

idem po starosti pa etoga mene a što reći ja sam Ana
imam blog učim svirat gitaru najveća želja mi je otić u Ameriku i evo moje slike
Image and video hosting by TinyPic
Petra je moja mlađa sestra koja me ugalvnom gnjavi al je ok
i baš je slatka sa svojim plavim okicama naučila je govoriti r i puši smokin šalasmijeh
jedna stara slika i jedna nova slika zujo
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

15.11.2008. u 13:32 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

jedna otkačena i neponovljiva (i klonirana....) osmašica i njezin lud život!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis