evo malo bedževa:::


bedzevi.com,button,badges,priponke,Best friends

font size=3>

bedzevi.com,button,badges,priponke,Djubre kao ja ne umire




evo van mali c-box














::::OBAVEZNO GLASUJTE:::::

:::NAJGLUPLJI MUSKI U NASOJ SKOLI???:::
brko(stariji)
jure
olivari
bogdan
bucic
vele
bobeta
mikun
  
pollcode.com free polls








bedzevi.com,button,badges,priponke,Jing jang






ANINA MALA ABECEDA


A:moje ime-ana
B:a nekad me zovu banana
C:crkva
D:dea-prija iz raz.
E:moj rođak-ercy
F:nema baš neko značenje
G:grbavac-iz raz.
H:hrvatski-uf mrzin ga
I:ivana-kraljica,iz raz.ma ženska je zakon
J:jelena-ma super mi je,ovo je naš blog:)
K:kravo jedna-često mi izleti
L:likovni-ajme nastavnik je...uf
LJ:ljubav-hmm
M:matematika-ajme...sucks
N:nata-dosadna
O:ogledalo-obožavan ga
P:povijest-ajme nastavnica stalno zijeva...
R:role-uvik se rolan
S:snovi-volin lipe snove...
T:tonia-obožavamo je svi...komedija živa
U:uups...ne znan šta napisat
V:vaga-moj horoskopski znak
Z:zakon-a tu je da se krši...
Ž:život......ide dalje.....



JELENINA MALA ABECEDA


A:ana-imamo ovi blog...ma kraljica je
B:buha-iz raz.a onako...ok
C:carev...a taj ne zna ko mu glavu nosi
D:dijana-iz raz. ma dobra je skroz...trenira odbojku...ma komedija
E:ercy-a zna i dignit tlak....al ok...
F:frane-a plešen sa njin..a voli pričat...
G:gančević-a debilčina...podnosima ga zbog mandarini...lol
H:h-pa lipo slovo:hrvatska:ahmm i još jedan razlog...
I:ivanka_iz raz. ma ženska je predobra.....no comments
J:a jelena-moje ime...i jarac po horoskopu...
K:kozo-to san sad počela govorit....lol
L:a likovni...ma očajno...debilizam
LJ:ljubav...ahmmm...super osjećaj...
M:matematika...a dosadno...
N:numerologija...zakon...posjećujen stranicu...
O:opasno....to me privlači.....
P:pakao....baš se pitan jel postoji...i kako je tamo...lol
R:razred-a nije neki al je dobar....ma ok
S:sat-nikad ne znan koliko je sati...
Š:škola....ajme...jadosti do kosti
T:tonia...kraljica,zakon....ma komedija...svi je vole...
U:usne....a ko ih ne voli
V:vaza...a razbila san jednu:::tj.više njih...lol
Z:zelena....a dobra boja....
Ž:život...a živi ga....vako ka i mi ostali...

I TO BI BILO TO...KISSAN VAS...kiss

:::ludosti do kosti:::

Jedan spermić čeka drugog.....i pošto ovaj kasni,prvi ga nazove na mob "Pa di si ti?" -"A šta misiš..u kurcu!" -"Ma ajde u pičku materinu.....ČEKAMO TE!!!"

Alkohol je čovjekov NAJGORI neprijatelj......a samo kukavice bježe od neprijatelja!!!

Spalit čemo školu,taj luđački dom. Nastavničko vjeće plakat če za njom ,Štreberi če nosit ruže na grob, a ja ču vikat NISAN VIŠE ROB!!!

ČEMU TUGA , ČEMU BOL ??KAD POSTOJI A L K O H O L

bedzevi.com,button,badges,priponke,Ako je skola kruh, zivjela glad<br />
(Dino - Osijek)


BE COOL ,FUCK THE SCHOOL...

:::DARA BUBAMARA:::
-zidovi-
Vrata sam otvorila
tamo te je ona ljubila
stajala sam, gledala
pevala je tuga

Nisi se ni pokrio
samo si mi hladno rekao
s'mesta odlazi
kome to pretis, pazi

Ref.
Ovi zidovi duse imaju
vise nego ti
soba stidi se i ona kaje se
a tebe je zar ne, bas briga

Sta je tebi zena ta
nekako sam te upitala
rekao si sve mi je
pevala je tuga

Nisi se ni pokrio
samo si mi hladno rekao
s'mesta odlazi
kome to pretis, pazi

Ref. 2x

Ref. 2x

:::evo malo muzike:::

irene cara-what a feeling



pisma iz filma "desperado"



pussycat dolls-sway with me



rihanna-my umbrella



pink,christina aguilera,missy elliot-lady marmelade



selma bajrami-kakvo telo selma ima

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (13)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

Opis bloga

Swrati i kommay



pa....uglavnom nešto o nama...naše priče i....tako....:

:::koliko vas je posjetilo blog:::

Web Counter
Web Counter


¤malo slikica...nice¤

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


...::evo da znate koliko je uri::...




EVO VAM MALO LINKOVA:

TONIA

ANĐELA I MARTINA

JURKA

GABY

BABIĆ

ERNA

MARINA

GALA

JURKIN NOVI BLOG

SIMPA KALKULATOR

PRIKAZA

MIHAELA...MIHICA

MALA_ZAJEBANA

LUCA

SARA I STELA

ANINA RODICA

BARBARA

I TO BI BIL



PORUKE...


Mama me rodila,
ulica odgojila....igla nahranila,
droga sahranila...

Živim u vrijeme pušenja i droge,
živim u vrijeme cigareta i dima,
živim u društvu tamnih lica,
živim u vrijeme PROPALICA!!

Bilo je davno ne znam točno kada,
voljela sam jedno biće,voljela sam gada,
nije teško reći voljela sam gada,
teško je reći volim ga i sada!!!

Nađeš dečka-DRAMA
Poljubi te-KOMEDIJA
Ostavi te-TRAGEDIJA

Volim kad si tu,a kada te
nema dođe smjena!

Voli,živi,razbijaj i pleši,
jer je čovjek rođen da griješi,prokockaj
dane,ispijaj noći jer jednom to više nikada nećeš moći!

Netko ko mi treba-POKRAJ MENE NIJE
Netko koga želim-U SNU MI SE KRIJE
Netko ko mi život znači-U MOJIM MISLIMA SKITA
Netko koga volim-OVO SADA ČITA

Lažu kadkažu da vrijeme liječi sve,možda
sidu i tumore,ali njega ne

Čitam knjigu,oči mi suze,
mislim na tebe,što mi srce uze...

Voli onog tko te voli,pa makar
bio kamen goli.

Ako me voliš to je tvoe pravo,ali kad me vidiš
reci barem ZDRAVO!!!

Za vitko telo šmrči belo,
za dobar vid potegni speed,
za bistru glavu puši travu!

Živim,živim životu se divim.Odjednom.....
iskočim iz života i zaljubim se u idiota!!!

Živi brzo,umri mlad,boli te k....
gdje i kad,puši travu,kupaj se u pivi,
imaj naumu JEDNOM SE ŽIVI!


JJudicial
EEarthy
LLovable
EExtreme
NNutty
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

AAmbitious
NNatural
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



NOMINATIV: Tko? Što?
Jedan dečko.
GENTIV: Koga ? Čega?
Eto volim samo njega.
DATIV: Kome? Čemu?
On je ljubav dao meni, a ja njemu.
AKUZATIV: Što? Koga?
On je vlasnik srca moga.
VOKATIV: Viče!
Moja ljubav njemu sriče.
LOKATIV: O kome? O čemu?
O kome drugome nego o njemu?
INSTRUMENTAL: S kim? S Čim?
Volim biti samo s njim.


bedzevi.com,button,badges,priponke,Ne bulji





Get your own Poll!


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

:::::::istina::::::::::::

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Image and video hosting by TinyPic


pogledaj na sat

• 00:00-zabrijat ćete
• 01:01-vidit ćeš ga
• 02:02-puno se zanima
• 03:03-sanja te
• 04:04-spoj
• O5:05-sms
• 06:06-iskorištava te
• 07:07-spoj
• 08:08-voli te
• 09:09-zabava sa dvojicom
• 10:10-hodat ćete
• 11:11-voli tvoje oči
• 12:12-svađa
• 13:13-priča prijatelju o tebi
• 14:14-neki novi
• 15:15-povjerit će ti se
• 16:16-ogovara te
• 17:17-nedostaješ mu
• 18:18-neko drugi
• 19:19-sviđaš mu se
• 20:20-imaš ružnu suparnicu
• 21:21-sviđaš mu se još više
• 22:22-misli na tebe
• 23:23-boji ti se prić
i

....a imamo i mi msn...

JELENIN MSN:::mala_jele@hotmail.com
ili mala_dewilka@hotmail.com

ANIN MSN:::luda_seka@example.com

ili i0am0not0dangerous@hotmail.com

..:::i to bi bilo to:::..

:::evo par slikica za zaljubljene:::

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 31.12.2007.

°°SRETNA NOVA GODINA°°

SRETNA NOVA GODINA!!...LJUDOVI!!...kisskisskissmahzujo



| KiSs M3!! (1) | Or Sm!l3 | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.