...čekam te na starom mjestu tamo gdje ljubav počinje... - ana013 - Blog.hr
14.02.2009.
...čekam te na starom mjestu tamo gdje ljubav počinje...
Za početak veliki pozdrav svima! znam da baš nepišem redovito postove ali škola mi je sad trenutno na prvom mjestu pa...ispričavam se!Pa kod mene nema ništa novo...smjeh,zabava i prijatelji!
uglavnom jedva čekam više te tople i lijepe dane kad nisi stalno zatvoren u kući...pa svi znamo da je danas 14.2. to je meni najlijepši dan u godini...kad ljubav procvate a trgovine su pune ljubavnih znakova...kad parkovi budu ispunjeni poljubcima i toplim zagrljajem...kad se na sve strane čuju gkasovi volim te...kad se gradom šećeš i držite se za prstiće...kad te sve to zasljepi...kad ti je samo ta osoba bitna...kad se na tebi prepoznaje zaljubljenost...to je LJUBAV! Naravno neki mrze taj dan...jer su sami a pogledi im bježe na zaljubljene parove...ali uvjek postoji nečije srce u čije ćemo se usijati vječno! Uvjek neko postoji! Zato nemoj okretati ljubavi leđa zato što si sam na 14.2. Možda će sutra ili prekosutra neko naići i osjećet ćeš tu ljubav s kojom ćeš cjeli biti ispunjen...vjeruj u to!!
jer uvjek će ti neko u životu dirnuti srce i učinit ga zaljubljenim...uvjek postoji neko bez obzira bilo 14.2. Život je dug a u njemu ima i uspona i padova, zato ne misli na krizu jer život je samo jedan i nema reprizu! SRETAN VAM DAN ZALJUBLJENIH...uživajte!


By:Anawink

09:33 - Komentiraj ( 28 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nešto o meni...
pa ovak da se predstavim...ja sam osoba koja voli samo osmjehe na licima,život,ljubav!ima dosta toga što ja volim ali sve će te saznat o meni kroz daljnje postove.Moje ime je Ana zvana bejbisretan hehe! imam 14 godina i po horoskopu sam lavfino imam najbolje frendove na svjetu i najoblju seku i buraza!imam svoj životni cilj kao i svaki čovjek na ovoj planeti! obožavam ljeto...more mmmwink..o životu razmišljam kao o zemlji ljubavi...ali u kojoj ima nešto tužno...to je ukratko o meni!a sad svima želim da se ljepo zabave na ovom blogu!!kiss


mee



mee


Doris and me




me and Tonka


Tonka,me and Doris



Image and video hosting by TinyPic

Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Photobucket

Photobucket

Photobucket







Photobucket






















Image Hosted by ImageShack.us



credits
MissSmileDesigns - duckdz. - x x