čitaj,komaj....hehe:) - ana013 - Blog.hr
29.11.2008.
čitaj,komaj....hehe:)
ej ljudi evo i mene....pa ovako ovaj tjedan je baš bio super!
al je petak bio najbolji:) prva 2 sata smo imali informatiku,treći, četvrti i peti sat smo imali tjelesni.....uff......boloviiiirolleyes
i to smo išli u Josipdol u dvoranu.....3 sata tjelesnoog.....
radili smo zvijezde,stoj na rukama,kozlić,karike........puno tog.....izmučeni.....pa kad smo išli nazad malo smo putem pjevali hehe i takoo....onda sat biologije....i škola gotova wiiii:)
e onda smo imali probu za sajam...joj,ja sam vilenjak.....hihilud
martina je roker haha......ona mi je zakonpjeva pjeva pjesmu o ana na gitari hahaha......a dobro bar se nasmijemo hihihisretan
a Doris pita a ko je pjesnik u glumi a kaže učiteljica Filip a ona se počela smijat i pokazivat prstom u njega hahaha.......a jadan on:)
onda smo radili nekakve čestitke i tako.....pa nam više bilo dosta......i polako Doris, Toka i ja krenule put kući:) i odmah našoj slavljenici na roćkas......Ana sretan ti roćkas......!!!wave i došli malo do nje.....zezali se s njemom sekom Vanjom.......mala je odlična....naughty hehe a najviše se je smijala kad smo joj kupile majicu na kojoj piše ako si bogat ja sam slobodna:))
i malo se zezale,,,,i krenile mi polako u grad.....malo otišle do rima i tako......joooj kako mi je bilo žal ostal tanjur pizze.....a niko više nije mogal.....jooooj!! mao se otišli prošetat i takoo......pa smo se višesmrzli pa u dvoranu,i malo na piće u gradsku.......
i happy prošli domaa.......ma da smo Toka,Doris i ja već spale otraga u autu:) to je bio veliki dan......:)
Evo to bi bilo to.....još jednom Ana sretan ti roćkass......!!!! ljubim,grlim......hehe! uživajte mi svi puno u snježnim danima:))
tnx svima na komentarima......samo tako nastavitefino
čitamo se.....ćao!

12:21 - Komentiraj ( 116 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nešto o meni...
pa ovak da se predstavim...ja sam osoba koja voli samo osmjehe na licima,život,ljubav!ima dosta toga što ja volim ali sve će te saznat o meni kroz daljnje postove.Moje ime je Ana zvana bejbisretan hehe! imam 14 godina i po horoskopu sam lavfino imam najbolje frendove na svjetu i najoblju seku i buraza!imam svoj životni cilj kao i svaki čovjek na ovoj planeti! obožavam ljeto...more mmmwink..o životu razmišljam kao o zemlji ljubavi...ali u kojoj ima nešto tužno...to je ukratko o meni!a sad svima želim da se ljepo zabave na ovom blogu!!kiss


mee



mee


Doris and me




me and Tonka


Tonka,me and Doris



Image and video hosting by TinyPic

Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Photobucket

Photobucket

Photobucket







Photobucket






















Image Hosted by ImageShack.us



credits
MissSmileDesigns - duckdz. - x x