. . . . . . . . . . . . . .
outfit post - Ana`s world - Blog.hr

utorak, 22.05.2012.

outfit post




Iako sam spremila sve zimske jakne i kapute svako malo povo nešto izvučem vani.
Malo topla malo hladno ma tko bi više znao. Jedva čekam ponovno sunce ...















... moja mala srečica <3






kaputić:staro iz mog ormara // hlače:tally weijl // cardigan&majica&narukvica:h&m // remen:pimkie // gležnjače:bata

0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

05/2012 (18)
04/2012 (13)
03/2012 (5)

Nešto o meni

Zovem se Ana mah imam 30 godina i živim u Rijeci.
Majka sam dvoje predivne djece, sina od 3 godine i kćeri od godinu dana.
Trenutno ne radim i oni su sav moj svijet.
Hobi mi je fotografija, crtanje i slikanje i uređenje interijera.
Modu volim odkad znam za sebe. Dok su druga djeca tražila od svojih roditelja da im na kiosku kupe žvake ili neki strip, ja sam svoje tražila novi broj Ella i Vogua. Ne padam na marke i više cijenim dobar ukus nego etiketu.  


e-mail: mokrasapa@gmail.com






follow me