. . . . . . . . . . . . . .
outfit post *little miss* - Ana`s world - Blog.hr

utorak, 17.04.2012.

outfit post *little miss*



Strašno volim majice sa raznim natpisima i slikama. U svom ih ormaru imam dvadesetak cerek
Jako ih volim kombinirati sa svime i svačime i davat im imena, a ovu sam nazvala little miss ...











t-shirt//Stradivarius _ sako//H&M _ traperice//Bershka _ čizme//UGG _ medaljon//dobila na poklon





Obožavam stvarčice koje imaju neku priču, povijest ili sentimentalnu vrijednost
Tako sam ovaj medaljon dobila, od drage mi prijateljice, za jedan rođendan i odmah sam u njega stavila sličice svoje dječice cerek To mi je jedan od dražih accessoriesa na razne outfite smijeh

0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

05/2012 (18)
04/2012 (13)
03/2012 (5)

Nešto o meni

Zovem se Ana mah imam 30 godina i živim u Rijeci.
Majka sam dvoje predivne djece, sina od 3 godine i kćeri od godinu dana.
Trenutno ne radim i oni su sav moj svijet.
Hobi mi je fotografija, crtanje i slikanje i uređenje interijera.
Modu volim odkad znam za sebe. Dok su druga djeca tražila od svojih roditelja da im na kiosku kupe žvake ili neki strip, ja sam svoje tražila novi broj Ella i Vogua. Ne padam na marke i više cijenim dobar ukus nego etiketu.  


e-mail: mokrasapa@gmail.com






follow me