<body> 133./134./135./136./137./138./139. - Amelia's project 365. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

About.

Moj Project 365 .
Jedna slika za svaki dan u godini.
Nema odustajanja.

Start : 31.05.2009.
End : 31.05.2010.

Za ovaj project koristim Samsung SGH-ZV60.

Project friends.

megi. :)
M.M.
Nikky.
L.
Tinka.
shiza.
Filip.
Lena.
Darkmoon.
Ivan.
Lily Evans.
°look this world°
Queen.
Valentina.
Bee. ^^
idea.
Krešo.
Melon.
antena.
Ana.
annabel.
Betty Boop.





16.10.2009.
133./134./135./136./137./138./139.

Mislila sam odustati više od ovoga, jer sam opet u zaostatku, a i ne da mi se. -.- Ali.. neću! Još.

Ne sjećam se više šta je bilo koji dan, ali uglavnom..

Onaj maturant je pričao sa mnom u wc-u. Aw, kako romantično! :D
Alma se pali u Marka kojeg sam JA prva vidjela i na tjelesnom smo ih čekale u grudnjacima. :D
Lara je rekla da je socijalna geografija geografija koja proučava socijalne radove. Poput čišćenja. XD
Dobila sam pet iz talijanskog! ^_____^
I Ivan se ošišao i sad sam u još većim govnima. :D

Iiiiii prekjučer smo ja i Aida išle u Dvoranu mladosti jer je ona vidjela neki plakat za upise na ples. Uglavnom, prvo nas je bilo sram uć', pa smo se smrzavale vani, ali kad smo skupile hrabrosti, ušle smo i onaj tip na porti nam je rekao gdje šta treba. I gore su bile neke cure koje su već vježbale, pa je došao taj neki voditelj toga i sve nam objasnio, pa smo malo ušle unutra i tak. Tip je presimpa, to što nam je ispričao zvuči prekull i sad sam presretna i jedva čekam ponedjeljak, 21h da idemoooooo! :)))

Iiiii moj bratić Ady je tako prepreprepreslatko dijete! *.* :)

Sad. Slike? Hm. Da. Nema ih dovoljno za sve dane jer sam zaboravila slikati svaki dan, ali nešto sam uspjela..
Ima tu najfiniji jogurt ikad, ruža koju smo nosili onoj teti koja je rodila, oraha, i sušenog ananasa. :D ^^

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

I žao mi je što nas je ovako malo ostalo. =/ Pusa! :*
20:05 - Komentiraj ( 8 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.