<body> 114./115./116./117./118./119. - Amelia's project 365. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

About.

Moj Project 365 .
Jedna slika za svaki dan u godini.
Nema odustajanja.

Start : 31.05.2009.
End : 31.05.2010.

Za ovaj project koristim Samsung SGH-ZV60.

Project friends.

megi. :)
M.M.
Nikky.
L.
Tinka.
shiza.
Filip.
Lena.
Darkmoon.
Ivan.
Lily Evans.
°look this world°
Queen.
Valentina.
Bee. ^^
idea.
Krešo.
Melon.
antena.
Ana.
annabel.
Betty Boop.





26.09.2009.
114./115./116./117./118./119.

Oke. Znam da me nema. Ali tu sam. Još nisam odustala. Nema me jer.. pa, ne stignem. Ili mi se neda. I zaboravim slikat. I totalno sam zapostavila i ovaj i osobni blog. Jebiga.
Uglavnom, budući da se ne sjećam više šta je točno bilo ovaj tjedan koji dan.. Evo spisak nekih stvari kojih se želim sjećati. :D

Leić nam se zaljubio u jednu od nas.
I mi ćemo saznat koju jer moramo saznat. E. Da.
I Dorja straši stalno Tibora i sad on misli da se ona zaljubila u njega.
I velička mi je poslala svoj znanstveni rad. I jako je draga.
I Volf je kao našao neku curu na Matejni. Ali od toga ništa. I opet ne znamo šta je s nama. I slikao je na maturalcu sliku na kojoj piše 'Alma'. I on i Zugo su se smijali tome. I ima predugu kosu.
I latinski jezik je odvratno glup.
I Dino me nagovarao da se pomirim s Njom. I popustila sam, nismo ništa rekle, samo smo nastavile kao da ništa nije ni bilo. Previše ju volim.
I moje curke iz razreda su baš prekokrasne.
I Armando me pozdravlja.
I ne kužim Tonija baš. I ne znam dal' mu se sviđam.
I Martin me nasmijavao. I volim ga.
I plakala sam tri sata s Anom jer mi fali osnovna.
I užasno jakojakojakojako mi fale. On pogotovo. :'(
I morala sam nosit drva sa starcima.
I Ena ima prepredivnu mačkicu. *.*
I dečki su crtali grafite.
I ja volim Nency.
I ljubomorna sam.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

I i mam dva faila. I žao mi je zbog toga.

P.S. Meg, ne odustajem, si sretna? :D ^^
22:23 - Komentiraj ( 4 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.