<body> 104. - Amelia's project 365. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

About.

Moj Project 365 .
Jedna slika za svaki dan u godini.
Nema odustajanja.

Start : 31.05.2009.
End : 31.05.2010.

Za ovaj project koristim Samsung SGH-ZV60.

Project friends.

megi. :)
M.M.
Nikky.
L.
Tinka.
shiza.
Filip.
Lena.
Darkmoon.
Ivan.
Lily Evans.
°look this world°
Queen.
Valentina.
Bee. ^^
idea.
Krešo.
Melon.
antena.
Ana.
annabel.
Betty Boop.





11.09.2009.
104.

Danas smo išli na izlet u Golubinjak, jer je neki Olimpijski dan ilitakonešto. :D Već u 7:10 smo morali biti na kolodvoru. =.= Skoro smo zaspale čekajući. :D Anyways. Ukrcale smo se u naš kupe, koji nažalost nije bio u istom vagonu sa sportašima. :D Verbička nam je poslala dva dečka iz svog razreda, 1.b, jer nije bilo mjesta nigdje. Mi smo bile presretne i derale smo se cijelo vrijeme, plašeći Lea i Ivana. :D Na kraju je Ivan pobjegao kad je Dorja rekla da ide pjevat. xD Kad smo stigli tamo, prvo smo morali hodat jedno 20 minuta šumom da bi stigli. Dosta ih je palo jer je bilo mokro, a ja sam bila sretna što nisam jer se takve stvari inače događaju meni. :D Tamo smo sve skoro bile zajedno. Gledale smo tekmu, tj. sportaše, šetale šumom, išle u špilju, pa se na kraju izgubile jer nas je 'vodič' Dorja napustio.. Onda smo srele sportaše pa su nam pokazali put i derali se za Jelenom cijeli dan nakon toga. :D Mi smo znale samo Armanda, pa smo se mi derale za njim. :D Imam upalu mišića u nogama. =.= Od graničara kojeg smo, kao, trebali igrat, nije bilo ništa. Ja sam bila sretna jer se uopće nisam htjela javit, nego me Jelena prijavila jer je samo meni skoro znala ime. Ah. :D Uglavnom. Poslije toga smo pile Ness u restaču tamo, pa je Alma prišla 'svom', al' je neki glup, pa eto. :S Jelena je napokon našla 'svog', i raska joj je rekla čak i koji razred ide. :D I pjevale smo i slikale se. Na povratku smo čekali vlak jedno sat vremena. =.= Smijale smo se brijaču nogu i ženi bez guzice, što zapravo i nije smiješno, al' ajd. :D U vlaku smo se malo smirile, ali smo se opet, kao i na putu za tamo, svaki put kad vidimo dečka, derale : "Dečko, dečko!" A tek idemo četiri dana u razred bez dečkiju. :D I gledala sam Frana, i zajebavala se s Tonijem, za kojeg sam poslije skužila da je to onaj Toni od Tere. Oh. :S Kad smo stigli, ja i Ana smo pola sata čekale bus da bi shvatile da naš bus tu ni ne staje. :D Hodala sam do ove stanice gore i išla sa 7. :D
I dodale smo sve navečer Lea za brata na fejsu. :D Presimpa je dečko. :) ^^

P.S. Pišem previše i sve sam zbrčkala, ali nema veze.. MORAM se sjećati toga. :D ^^
P.P.S.Jesam već rekla da volim srednju?! ^_____^

.. I to bi sve bilo savršeno da se navečer nisu svađali. Starci, ne. Počne oko gluposti, nastavi se onom istom pričom koju već znam napamet, a završi se prvo maminim, onda bratovim i na kraju mojim suzama. Ne sjećam se kad sam zadnji put toliko plakala. Ja to više ne mogu podnijeti. Samo se pitam.. dokad ćemo ovako?! Dođe mi nekad da.. ne znam. Da se ubijem.

Uglavnom. Da. Slike. Da.

Image and video hosting by TinyPic

~ Golubinjak. :)

Image and video hosting by TinyPic

~ Jela, Kraljica šume. ^___^

Image and video hosting by TinyPic

~ Pruga. :)
16:33 - Komentiraj ( 6 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.