veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Want see clever things?

Opis bloga

Na svijetu vlada tama... Mračna su vremena...
Harry Potter je zaustavio Voldemorta, ali nije ga zauvijek porazio. Dvije godine kasnije Lucas Snape i Amy Slytherin zajedničkim su snagama zauvijek izbrisali Voldemorta s lica Zemlje. Deset godina vladao je mir. Tada je opet zavladala tama. Pojavio se novi Gospodar tame. Bio je to grof Mortus (Casperov brat). Za tri godine, Severus Snape je ubio Dumbedorea. Tada su Harry, Ron i Hermiona otišli u potragu za Mortusom. Nova ravnateljica je profesorica McGonagall. Hogwarts više nije siguran za nikoga. Sve više je smrtonoša, u Hogwartsu i u svijetu. Tama polako prevladava…



VIŠE NE UBACUJEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Created by Crazyprofile.com








Linkeci

Sweet ducky
-moj privatni blog

Sluzbena J.K.Rowling stranica:
J.K.Rowling

Sluzbena HP stranica:
Harry Potter

Harry Potter i Red Feniksa:
Order of the phoenix

Harry Potter schoolastic:
Harry Potter

Yocelin Annabele Rose
Violet Granger
Kierra-Maggie Spinn
Katie Bell
Lily Evans
Anna Gryffindor
Madam's dream
Gryffindorgirl
Emma Slytherin
Mia Andews

.:Fly:.
Hagrid
Hogwarts
Harry Potter stripovi

Likovi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Amy Slytherin (ja)

Ponosna Gryffindorka, sedmašica. Salazar Slytherin mi je prapraujak, ali mrzim ga kao i ostale Slytherine. Roditelje mi je ubio Voldemort. Preživjela sam Avadu Kedavru i tako ubila Voldya. Od kletve mi je ostao paukoliki ožiljak na desnom ramenu. Imam dugu kovrčavu plavo-smeđu kosu i crne oči. U bezjačkom svijetu bavim se trbušnim plesom i najbolja sam u državi. Imam vjevericu Lucy i pauka Blackya. Animagus sam, leptir. Patronus mi je osa. Odlična sam učenica. Volim raditi gluposti. Imam plašt nevidljivosti. Obožavam metloboj. Snape me ne mrzi. Hodam s Lucasom. Naj frendice su mi Kierra i Sarah, a naj frendovi Lucas i Joey. Obožavam Obranu i Čarolije, a mrzim Povijest magije.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lucas Snape

Moj dečko… Sedma godina. Zajedno smo ubili Voldemorta. Njega su dali teti i tetku, koji ga uopće nisu voljeli. Ni on do dolaska pisma nije znao da je čarobnjak. Od Avade Kedavre ostao mu je paukoliki ožiljak na lijevoj šaci. Parsel-ust je. Kao animagus pretvara se u hipogrifa. Odličan je učenik, ali ne štreber. Snapeov nećak. On je jedini Gryffindorac kojeg Snape ne mrzi. Zbog njega dobivamo bodove na Napitcima. Mrzi Slytherine. Ima plavu kosu i plave oči. Obožavam ga... Patronus mu je jednorog, što mu je bio tata kao animagus. Kad su nam se ožiljci spojili, postali smo nerazdvojni. U metloboju je tragač. Zbog njega ja nisam postala tragač, ali sam mu (često potrebna) zamjena.

Image Hosted by ImageShack.us

Gryffindor... like me...

Image Hosted by ImageShack.us

Sarah Nicole Smith
Moja naj frendica, zajedno smo u spavaonici. Sedma je godina. Čistokrvna je. Ima tamno smeđu kosu (izgleda kao da je crna) i smeđe oči. Upoznale smo se u Hogwarts Expressu. Tata joj je zamjenik ministra. Poznaje moje baku i djeda, pa ih je ponekad posjećivao, raspitivao se o meni... Roditelji su joj moćni čarobnjaci i bili su frendovi mojih i Lucasovih roditelja. One noći kad je Voldemort ubio moje i Lucasove, oni su ga htjeli zaustavit (došli su na moj rođendan), al ih je onda mučio i paraliziral, pa su bili nemoćni. Ona mi je neka daleka, daleka rodbina. Ali po bakinoj strani, pa ona nije potomak Slytherina. Mlađa je od mene.

Kierra-Maggie Spinn

Jako je brbljiva i jaaaaaaaaaaaaaaaaaakooooooooo rijetko ozbiljna. Nema obitelji, jedino jednu daleku rođakinju u Australiji. Ne zna gdje joj je obitelj, ni kako su umrli (ako su uopće mrtvi). Druga je godina. Inače živi s rođakinjom, ali kad je primila pismo, ona ju nije htjela pustiti u školu. Zato je morao doć Dumbledore i silom ju odvesti. Ima malog psića koji je uvijek mali i boji se mačaka. Zove se Poppy. Na sedmoj je godini.

Image Hosted by ImageShack.us

Joey Potter

Harryev brat blizanac, ali još ide u Hogwarts. Pošto se za njega saznalo tek kad je imao 12 godina, i još kad su sve sredili i upisali ga u Hogwarts, na prvu godinu je došao kad je Harry već bio na trećoj. Sad je na sedmoj godini. Njega su odvojili od majke pri rođenju, tako da je samo Lily znala za njega. Poslali su ga nekim bezjacima koji ga nisu voljeli (nisu znali da je čarobnjak). Inače je sramežljiv, ali brani prijatelje i lako može planuti. Animagus je i pretvara se u jelena (kao otac).

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

John i Mike Weasley

Blizanci. Braća Jackya Weasleya, iako su u Gryffindoru. Bratići Weasleyovih. Sve što rade naučili su ih Fred i George. Stvaraju totalni kaos u Hogwartsu, zabavni su i puni ideja. Stalno krše pravila, noću odlaze u Hogsmade, ne slušaju profesore. Sname im stalno daje kazne, ali to ih ne smiruje. Svi profesori su već na rubu živaca zbog njih. Često zadirkuju Jackya. Na petoj godini. Imaju majmuna Mooa, s kojim se igra cijeli Gryffindorski dom. Frendovi su sa svima, osim sa Slytherinima.

Image Hosted by ImageShack.us

Ravenclaw...

Image Hosted by ImageShack.us

Irma Delacour

Jedna od mojih najboljih prijateljica, iako je u Ravenclawu. Voli učiti, brani svoje prijatelje, smrtonoše su joj ubili roditelje, nikada nije saznala tko, čuvarica je Vode. Na petoj je godini. Sestrična je Fleur Delacour i i živi s njima ali su se preselili u London jer se ona udaje, ima dugu smeđu kosu i zelene oči (oči joj se mijenjaju po raspoloženju).

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Alex Tyson

Crnokos je, ima jako, jako tamno smeđe oči. Jako je visok pa sa svi šale na račun njegove visine. Svi ga zovu Ty. Dobar mi je frend. Hoda s Irmom. Njih se ne može vidjet, a da ne budu skupa. Na petoj godini je. Jako je pametan (naravno, kad je u Ravenclawu). Jako je zgodan. Svako jutro, tijekom doručka, on dobiva pisma cura kojima se sviđa. Kad on prođe hodnikom, sve cure uzdišu i jako su ljubomorne na Irmu. Ima sovu Tinky. Svi ga zovu Ty.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime: Amaya Avila Brunhilde Carys Charnette
Prezime: Emillie Fionola Kaya Stella Tatiana

Ima 17 godina, na sedmoj je godini. Voli jesti hranu iz kuhinje, pa zato ponekad noću odlazi u kuhinju. Voli uzgajati biljke i spremati napitke. Iako voli napitke, ne voli Snapea. Namjerno drugima krivo proriče sudbinu. Loše igra šah. Voli provoditi vrijeme u knjižnici, a rado bi vidjela zabranjeni odjel. Svi je zovu Kaya. Često noću posjećuje kuhinju i voli se družiti s Dobbyem. Najdraži predmeti su joj Travarstvo, Napitci i Skrb, a najgori Preobrazba, Obrana i Astronomija. Voli čokoladne žabe, biljke i životinje i zvijezde. Mrzi Snapea i mačke (posebno gospu Noriss). Kao animagus je hrčak. Hoda s Jackyem Weasleyem. Podrijetlom je iz Japana i Rusije. Bratić joj je smrtonoša. Ima bijelog štakora Fabiana i sovu Pinkie. Dobra mi je frendica.

Image Hosted by ImageShack.us

Jacky Weasley

Ronov bratić. Sedma godina. Glavni je prefekt u Hogwartsu. Ponaša sa kao Percy Weasley. Voli zapovijedati i očitavati bukvice. Hoda s Kayom. Ima sovu Hermesa. Nikada ne krši pravila. Jednom je uhvatio Yocelin, Sarah i mene kako se smucamo po sumnjivom dijelu Hogwartsa. Tada smo ga jedva nagovorile da ne oduzme Gryffindorima 50 bodova za svaku od nas. Visok je i crvenokos.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Melanie Hunter

Na sedmoj godini. Ima smeđu kosu i smeđe oči. Ima sestru blizanku Trishu koju je prvi put vidjela kad je došla u Hogwarts. Ona je njena najbolja prijateljica. Jako voli Čarobne napitke i to je jedini predmet u kojem je bolja od sestre. Bauk joj je tarantula. Ima posebnu sposobnost da može pročitati tuđa sjećanja, čak i neživih stvari. Ima sovicu Po koju joj je kupila mama. Ne poznajemo se baš, ali to će se uskoro promijeniti.

Image Hosted by ImageShack.us

Mia Andrews

Na 5. je godini. Čistokrvna je. Hoda s Michaelom Taylorom. Metamorfomagus je. Animagus je i pretvara se u leoparda, patronus joj je također u tom obliku. Bauk joj je u obliku vukodlaka. Parsel – ust je. Od predmeta voli Napitke, a mrzi Proricanje jer po njenom mišljenju taj predmet nema smisla. Prosječna je učenica. Od ljubimaca ima malog bijelog mačka koji se zove Louie.

Image Hosted by ImageShack.us

Michael Taylor

Peta je godina. Ima sovu Lily. Čistokrvan je. Patronus mu je u obliku lava, a bauk u obliku zmije. Animagus je i pretvara se u sovu. Od predmeta voli Obranu, a ne voli Čarolije i Povijest magije. Igra u Ravenclawskoj metlobojskoj ekipi na mjestu vratara.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hufflepuff...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Luke Parker

Peta godina. Znamo se družiti. Zabavan je, u njegovom društvu ne možeš biti ozbiljan niti tužan. Ima zamorca Rockya, s kojim se može igrat cijeli dan. Roditelji su mu bili vrlo moćni čarobnjaci, ali ih je ubio Mortus. Hoda s Niki Longbottom, Nevilleovom sestrom. Ljudi ga često pomiješaju s Lucasom, jer Lucasa zovu Luke. Na drugu godinu došao je iz Beauxbatonsa. Kad je čuo za Cedrica Diggorya, kako je ubijen tijekom Tromagijskog turnura, nije tjedan dana mogao spavati. Druži se sa svim Hufflepuffima.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Niki Longbottom

Nevilleova mlađa sestra. Na petoj godini. Hoda s Lukeom i nerazdvojni su. Odlično igra šah i još nikad nije izgubila. Odana je prijateljica. Druži se sa svim Hufflepuffima i Gryffindorima, a mrzi Slytherine i Ravenclawe. Ima mačku Lily, koja je jako sitna. Jako je nespretna (kao i Neville) i često upada u nevolje. Obožava travarstvo, a ne idu joj Napitci.

Image Hosted by ImageShack.us

Slytherin...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Casper Riddle

Voldemortov nećak. Od svih Gryffindora, najviše mrzi Lucasa, jer smo mi ubili Voldemorta. Ali mene ne mrzi jer je zaljubljen u mene. Jako se zanima za mračne sile. Ponekad me jako podsjeća na Voldemorta. Sedma godina. Tajanstven je i ne voli svoje ime. Zakleti smrtonoša (sluga grofa Mortusa). Totalna je suprotnost dobrom duhu Casperu iz crtića. Ima šišmiša koji se zove Killer (ubojica). Ne voli ni jedan predmet. Parsel-ust je. Prijatelji su mu (bolje rečeno sluge, tako se ponaša prema njima) cijeli Slytherinski dom.

Image Hosted by ImageShack.us

Zoe Star Campus

Čistokrvna, jako razmažena i ponosna na svoje porijeklo. Na sedmoj godini je. Ona mi je najgora neprijateljica! Hoda s Casperom! Stalno prkosi pravilima i radi sve po svome. Ne voli je puno ljudi ali oni koji je vole znaju da je super. Mrzi rozu boju, ali obožava ljubičastu. Nosi samo starke i par puta je bila u kazni jer nije htjela kupiti obične crne cipele. Od predmeta ne voli niti jedan, osim Povijesti magije, jer tamo ne trebaš ništa raditi i nema teoretske šanse da se zaprljaš.

Image Hosted by ImageShack.us

Luna Slytherin

Na 7 godini je. Ima dugu smeđu kosu i zelene oči. Sestra je Emme Slytherin. One su mi neka daleka rodbina. Obožava svoju sovicu Lillth! Dečko joj je Toma Robinsona, on je isto u Slytherinu. Naj predmeti su joj Obrana od mračnih sila, Napitci i Preobrazba. Najgori predmeti su joj Povijest magije i Proricanje. Na 3. godinu je došla iz Drumstanga. Inače je mirna, tiha i tajanstvena. Zna se zabavljati i nasmijavati prijatelje. Nije kao ostali Slytherini. Parsel-ust je poput ostalih potomaka Slytherina. Najbolji profesori su joj prof. McGonagall i Flitwick.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Emma Slytherin

Moja neprijateljica. Mislim, Slytherin je, logično je da ju mrzim. I još je k tome Slytherinov potomak! Ipak ju malo manje mrzim od ostalih Slytherina, jer je trebala bit Griffindor, mrzi Voldemorta i smrtonoše. Luna joj je sestra. Ima mačku Puffy. Ima smeđu kosu i plave oči. Nosi isključivo crno. Animagus je, snježna sova. Parsel-ust je (zna pričat sa zmijama). Roditelji su joj smrtonoše, Slytherinovi praunuci, porjeklom Francuzi, animagusi. Najbolji predmeti su joj Obrana, Čarolije i Preobrazba. Mrzi: Astronomiju, Povijest magije i Napitke. Na sedmoj godini.

Image Hosted by ImageShack.us

Maggie Riddle

Kći lorda Voldemorta i Lujize Brown, moćne crne čarobnice. Casperova sestrična. Na petoj godini je. Pravi totalni kaos u Hogwartsu i profesori ne mogu izići na kraj s njom. Totalno je vesela i luda, ali je ponekad i dosta slična Voldemortu, kojeg inače obožava. Mrzi mene iz dna duše. Mortusova je sestrična, pa tako i smrtonoša. Jako je dobra u crnoj magiji i izvrsna je oklumentica. Spremna je ubiti svakoga tko je oslovi s Margaret (što joj je pravo ime).

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nikita Hayes

Neprijateljica mi je. Logično, Slytherin je. Na petoj je godini. Riba joj je horoskopski znak. Volim starke, tajice, pizzu. Naj predmeti su joj Astronomija i Čarolije. Naj frend joj je Tony, a naj frendica Rilley. Super je frendica (svojim frendovima, meni ne). Rođena je pod sretnom zvijezdom. Tragačica u metlobojskom timu. Dobro pleše i lijepo pjeva. Patronus joj je zmaj (velški zeleni), a bauk joj je dementor. Metamorfomagus je i parsel-ust. Ima male zelene naušnice s crnim zmijama koje stalno nosi. Roditelji su joj rastavljeni. Ima hrčkicu Rock.

Nekadašnji Gryffindori...

Image Hosted by ImageShack.us

Harry Potter

Poznate ga... Pred tri godine je s Hermy i Ronom otišao u Godricov dol u potragu za Mortusom. Ima brata blizanca Joeya. U sretnoj vez s Ginnycerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ron Weasley

Njega poznate. Pred tri godine, zajedno s Harryem i Hermy, otišao je u potragu za grofom Mortusom. U sretnoj vezi s Hermionom.

Image Hosted by ImageShack.us

Hermiona Granger

I nju isto poznate. I ona je otišla u Godricov dol. Ima mlađu sestru, Violet Granger.

Članovi Reda Feniksa iz Hogwartsa

Amy
Anna
Jacky
Joey
John
Kaya
Kierra
Lucas
Melanie
Mike
Sarah
Yocelin

Smrtonoše u Hogwartsu

Casper
Maggie
Luna
Emma

Metlobojske ekipe

Gryffindor

Vratar-Danny Wood
Lovac-Anna Gryffindor
Lovac-Katie Bell
Lovac-Violet Granger
Udarač-Mike Weasley
Udarač-John Weasley
Tragač-Lucas Snape

Slytherin

Vratar-Severus Flint
Lovac-Emma Slytherin
Lovac-Luna Slytheri
Lovac-Nikita Hayes
Udarač-Crabbe
Udarač-Goyle
Tragač-Casper Riddle

subota<--->24.02.2007.

Pismo...

Vrisak! Zeleni bljesak! Zlobni smijeh! Probudila sam se, sva u znoju. Sve je u redu, samo sam sanjala. Užasno me bolio ožiljak. To je već peta ista mora ovog tjedna! Ne znam što se događa. Sva sreća, jutro je, ne moram opet zaspati. Ustala sam i otišla na doručak.

Ja: Bako, opet sam ono sanjala.
Baka: Što?!? Već peti put ovog tjedna! Nešto moramo poduzeti.

Nakon doručka, otišla sam na tavan po rublje koje se sušilo. Tamo sam se zaletjela u paukovu mrežu i pauk mi je pao na nos. Zašto baš meni, najvećoj paukostrašljivici na svijetu! Baš kad sam htjela zavrištati, pomislila sam koko je sladak ovaj pauk. Stavila sam ga na ruku i zagledala se u njega.
-Baš je sladak! Zadržat ću ga za ljubimca.
Kad sam ga pokazala baki, skoro se onesvijestila. Nije da se ona boji pauka, već je mislila da se meni nešto dogodilo. Odjednom hoću pauka za ljubimca, a do sada sam vrištala svaki put kad bi ga vidjela. Pogledajte ga, zar nije slatki?





adopt your own virtual pet!



Dala sam mu ime Blacky jer je crne boje. Sad imam pauka i vjevericu. Blacky i Lucy.
Ovo je Lucy:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kaj nije slatka?

...

Čudno, ove noći nisam imala more. Možda zato jer mi je danas rođendan. Nisam imala proslavu jer su mi sve prijateljice na moru. Ipak sam dobila brdo poklona i čestitaka.
Nakon ručka, kroz prozor svoje sobe vidjela sam jednu sovu kako leti. Čudno, usred bijela dana.
Sjela sam za komp da napišem novi post na svom Harry Potter blogu. Ja obožavam Harry Pottera i znam sve o njemu. Imam sve knjige, sve filmove, soba mi je puna postera i imam blog o njemu. Kad sam napisala post išla sam pogledati e-mail. Našla sam poruku od nepoznatog pošiljatelja, ali nisam je otvarala jar sam mislila da je neki virus. Tek kad je antivirusni program potvrdio da to nije virus, otvorila sam poruku. Kad sam je pročitala, skoro sam se onesvijestila. U poruci je pisalo:

ŠKOLA VJEŠTIČARENJA I ČAROBNJAŠTVA HOGWARTS


Štovana gospođice Slytherin!

Drago nam je što Vas možemo izvjestiti da ste primljeni u Hogwarts. Za minutu će Vam doći sova s popisom stvari koje trebate i kartom za avion. Školska godina počinje 1. rujna.
Srdačno vas pozdravlja
Minerva McGonagall (trenutna ravnateljica)


Pogledala sam kroz prozor i sova je letjela prema meni. Otvorila sam prozor, a sova mi je pismo spustila na stol i odletjela. Otvorila sam pismo i pročitala:

Hogwarts

Odora

1.Tri obična radna odijela (crna)
2.Običan šiljasti šešir(crni)
3.Par zaštitnih rukavica
4.Zimski kaput (crni)

Udžbenici

(dugi popis)

Ostala oprema

1 čarobni štapić
1 kotlić
1 garnitura staklenih bočica
1 teleskop
1 mjedena vaga

Učenici prvog razreda ne smiju imati metlu!


-Bako!!!...

Say something clever (24) and print this post!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.