travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Petra Dark
Image Hosted by ImageShack.us

Kćer milijunaša Lucifera i Lumine Dark, poznatih Smrtonoša.
Idem u 5. godinu u Hogwartsu.
U Slytherinu sam.
Imam dugu crnu kosu i hladne sivosmeđe oči.
Moja je obitelj jedna od najstarijih čistokrvnih obitelji u svijetu
Najbolja prijateljica mi je Amy, a u vezi sam s Dracom Malfoyem
Bauk mi je smrt, a patronus zmija.
Za svoj život mi ne bi bilo teško ubiti.
Predstavljam se kao hladna i bezosjećajna,
ali samo prikrivam osjećaje da ne ostanem povrijeđena.
U budućnosti namjeravam postati Smrtonoša, a radim na tome da
postanem animagus (pantera)
Najdraži predmeti su mi Čarobni Napici i Metloboj (u timu sam kao gonič)
Teško vjerujem ljudima, ali sam jako samopouzdana i umišljena.

Likovi


MICHELLE SNAPE
Ima 15 godina, u Griffindoru je. U vezi je s blizancima Weasley.
Ima plavu kosu i zelene oči
Nećakinja je Severusa Snapea.
Pretvara se u vuka, parsel-ust je
Patronus joj je jednorog, a bauk dementor
Njezin najpredmet je Preobrazba.
Ima zelenu šumsku zmiju Fleku i malog vuka
Polutana


IGNIS LE FEY
Michelleina najbolja prijateljica, Griffindorka na petoj godini.
Ima crnu kosu i sivozelene oči
Animagus je (crna pantera), patronus joj je zmaj, a bauk dementor
Kućni ljubimac joj je mačka Night

Polutana,
KIARA MORK
Prva je godina u domu Hufflepuff.
Ima kratku plavu kosu i plave oči
Jako je zamišljena osoba, i bezobrazna prema Slytherinima
Voli Preobrazbu, a mrzi Napitke
Bauk joj je njezina majka
Animagus je (mačka), a ljubimac joj je mačka Miki


LOKI WALLACE
Rawenclaw, ima 16 godina
Najpopularniji u svom domu
Ima crnu kosu i smeđe oči
U vezi je s Lunom Lovegood
Najdraži predmet mu je Metloboj, a najgori Povijest Magije



LUNA LOVEGOOD
Rawenclaw, šesta godina
Čudna je i povućena
U vezi je s Lokijem Wallaceom


GIA SNAPE
Snapeova nećakinja, Slytherin, peta godina
Obožava OOMS i Metloboj
Komunikativna
Moja frendica
Ponekad je drska i ohola, zna se braniti



CHANELLE GREY-NELL
Griffindor, peta godina
U vezi je s Harryjem Potterom
Plava kosa, plave oči
Lovica u Griffindorskoj momčadi
Voli čitati
Bauk joj je strah, a patronus zmija




DRACO MALFOY

Moj dečko, ima 15 godina i u Slytherinu je.
Iako je naizgled bezobrazan i sebičan, zapravo nije takav.
U momčadi je kao Tragač.
Ima plavu kosu i sivkaste oči.
Bauk mu je smrt, a patronus zmija.
Najdraži predmeti su mu Napici i Metloboj, a najmrži Povijest Magije i OOMS.
Čistokrvan.


HARRY POTTER

Moj neprijatelj, peta godina u Griffindoru.
Crna kosa, zelene oči, naočale i ožiljak.
Smrtni neprijatelj Gospodara Tame.
Bauk mu je dementor, a patronus jelen.
Prehrabar je i bolesno sretan.
Polutan.


RON WEASLEY

Potterov prijatelj, smrtno zaljubljen u Grangericu.
15 godina, Griffindor.
Bauk mu je pauk, a patronus pas.
Preplašljiv je.
Crvena kosa, plave oči.
Čistokrvan.


BLIZANCI WEASLEY

17 godina, Griffindor.
Obojica su u vezi s M. Snape.
Imaju smisla za humor, ali ponekad pretjeruju.
Crvena kosa, smeđe oči.
Čistokrvni.



HERMIONE JEAN GRANGER
Griffindor je, također ima 15 godina.
Mislim da ostalo znate.

O likovima

Image Hosted by ImageShack.us

Amy Riddle
Image Hosted by ImageShack.us


Kčerka Gospodara Tame, majka mi je
Balletrix Black. Sada idem na 6. godinu
u Hogworts i u Slytherinu sam. Živim
sa ocem. Iako mnogi misle da je Voldemort
bezosječajan nije, voli mene i Balletrix na
svoj neki izopčeni način.
Parsel-ust i animagus.
Pretvaram se u crnu vučicu.
Bauk mi je smrt.
Patronus mi je također vuk.
Najdraži predmeti su mi čarobni napici i čarolije.
Sve tri neoprostive kletve me naučio
Voldemort (kao i još puno mračne magije)
Mnogi bi rekli da sam hladna i bezosječajna,
pa prema mnogima i jesam,
ali volim dvije osobe više od svega,
Demiana kao dečka i Petru kao
prijateljicu.



Image Hosted by ImageShack.us
Demian Akles
Moj dečko. Jedna od
rijetkih osoba koje stvarno volim.
Ovo ljeto je postao smrtonoša i
time se vrlo ponosi.


Image Hosted by ImageShack.us
Lord Voldemort
Moj otac. Največi crni
mag koji je ikad živio.


Image Hosted by ImageShack.us
Tom Harrison
Jedan od mojih rijetkih
prijatelja. Također među
smrtonošama. Ide na 6 godinu
Slytherin. Čistokrvan je.



Image Hosted by ImageShack.us
Starz Skrable
Uvijek ironičan, sarkastičan i pomalo kompliciran.
Ima mnoštvo prijatelja i za njih bi sve napravio.
5.godina u Slytherinu.
Od predmeta voli OOMS, a mrzi Preobrazbu.
Bauk mu je Voldemort, a patronus morski pas.
Ima ljubimca ježa.
U ljubavi beskrajno romantičan, a u ratu ne odustaje ni pod koju cijenu.
Misli da ne pripada u Slytherin a ja i ostatak ekipe se sa
time itekako slažemo.


Image Hosted by ImageShack.us
Amy Ariana Lily Black
-uvijek u starkama ili martensicama sa crnom olovkom, tusem ili cime vec oko ociju
-ima brata Olivera koji je smrtnik kao ona, njeni roditelji su vampiri
-najvjerojatnije ce i ona postat vamir
-dosla je iz svicarske skole Quessins
-voli gothice stvari, ali i one coloroful
-cesto hladnokrvna i pomalo depresivna
-animagus u obliku crne pantere, patronus- vidra
-ima sovu Noru
-među smrtonošama
-na mojoj godini


Image Hosted by ImageShack.us
Cedric Vincent Black
-6 godina Slytherin
-patronus mu je kraljevska kobra
-sluša goth i punk
-također među smrtonošama


kolko vas je bilo od 5. svibnja 2008

Hit Counter
Hit Counter





i'm in slytherin!

be sorted @ nimbo.net


Tko pise bolje postove?
Amy Riddle
Petra Dark
  
pollcode.com free polls

ponedjeljak, 28.04.2008.

Prvi dio-Amy Riddle

Ujutro me probudilo nečije vrištanje, naglo sam otvorila oči i digla se iz kreveta.
Sjurila sam se u prizemlje, Voldemort je sjedio sasvim mirno i čitao dnevni prorok,
kimnuo mi je kada sam ušla. ¨Ovaj, što se dešava?¨ upitala sam pomalo zbunjeno
¨Crvorep je zeznuo vrlo važan zadatak, tvoja majka ga kažnjava.¨
rekao je mirno i nastavio čitati. Nedugo zatim u sobu je ušla i Bellatrix,
čula sam kako Crvorep prigušeno jauče u drugoj sobi.
¨Dobro jutro Amy, si spremila torbe? Znaš krećeš za dva sata.¨
Kada sam to čula odjurila sam u sobu i počela ne baš uredno trpati stvari u torbu,
neznam koliko je vremena prošlo kada sam čula zvono na vratima. Crvorep je otvorio ¨Gospođice Riddle, vaš prijevoz je došao¨ na brzinu sam ubacila još par stvari u torbu i
otišla dolje. U predvorju me čekala Petra, na brzinu smo se pozdravile, krenula sam prema njihovom autu kada sam čula Voldemorta ¨Ovaj Amy, samo da se ne iznenadiš…¨
okrenula sam se prema njemu ¨Jao koga si sada ubio?¨ upitala sam nezainteresirano
¨pa ovaj ništa tako, ali Demian prvi tjedan neće biti u školi…danas je dobio svoj prvi zadatak¨
¨Molim?! Zadatak? Ali danas je prvi dan škole, i šta ako mu se nešto desi?¨ Demian je još na početku ljeta dobio tamni znamen, ali još nikada nije dobio zadatak, zapravo svi su već imali tamni znamen osim mene i Petre. Ja nisam imala jer Voldemort nije htjeo da sudjelujem u takvim stvarima, još ih je smatrao preopasnima, a Petra se previše bojala pa budući da mi je najbolja prijateljica nije ju htjeo siliti. ¨Pa nije ništa pretjerano opasno, poslao sam još par najboljih smrtonoša sa njim pa se ne trebaš brinuti, a školi je javljeno da je na odmoru sa obitelji.¨ malo sam se namrštila ¨Dobro onda, vidimo se za zimske praznike¨ zagrlila sam njega i Bellatrix i otišla sa Petrinom obitelji do auta. Čim smo ušli obratila sam se Petrinim roditeljima ¨Ovaj, znate li Vi na kakav je zadatak Voldemort poslao Demiana?¨
¨Jao Amy stvarno ne znamo, nije nam ništa spominjao, pa valjda nije ništa
pretjerano važno ili teško, mislim sigurna sam da bi rekao nama.¨ rekla mi
je njezina majka, to me malo razvedrilo, mislim Petrini roditelji
su znali sve što se događa među smrtonošama. Oni su imali najveći rang
jer su bili dobri Voldemortovi prijatelji. ¨Ma Amy ne brini se, nebi on njemu
dao neki težak zadatak, mislim zna koliko ti on znači¨ rekla mi je Petra koja je sjedila
do mene i popravljala šminku. Nasmiješila sam se, otkako je postala miss još je
više vremena (ako je to moguće) provodila ispred zrcala.
Nedugo zatim došli smo na peron devet i tri četvrt.
Tamo smo se našli sa par prijatelja, svi su bili oduševljeni time što su postali smrtonoše
Petra je negdje nestala sa Dracom, valjda su otišli naći zasebni odjeljak,
ja sam se zaputila sa ostalima prema vlaku.
¨Ovaj, Amy gdje je Demian?¨ upitao me Anthony
¨Voldemort ga je poslao na zadatak, ne pitaj kakav, nisam saznala¨
kasnije me nitko više nije pitao ništa oko Demiana iako sam vidjela da je par njih ljubomorno (nitko još nije bio na zadatku). Nakon par sati došli smo u Hogwarths.
Vidjela sam kako par dečkiju promatra Petru.
Draco ju je privukao u čvrsti zagrljaj kao da se boji da će potrčati prema njima.
Razvrstavanje je u dvorcu kao i obično bilo ubitačno dosadno.
Navečer su napravili party za dobrodošlicu u našoj društvenoj ali meni nije bilo do
slavlja pa sam otišla spavati.

|Komentiraj 6| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>