< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


yEs oR nOo

design by aNjIcA =)

Opis bloga


MOLIM VAS DA KOMENTIRATE PAMETNO I SAMO ONO ŠTO SE TIČE POSTA!!!!
NADAM SE DA ĆE VAM SE SVIDJETI KNJIGA!!!!!

TO SAM JA:...
Image Hosted by ImageShack.us


MERY (MOJA NAJ FRENDICA)
Free Image Hosting at <br />
www.ImageShack.us

MERYNA SESTRA SARAH:
Image Hosted by ImageShack.us


HANNAH:
Image Hosted by ImageShack.us

HANNAH:

Linkovi

SARAH MOO-SUPER BLOG
COOL VICEVI I PJESME


Free Music

Free Music



Free Music

ponedjeljak, 26.11.2007.

duug post...

- pa ovako
mery mi je počela pričati
-chad mi je priznao da mu se sviđaš...
bilo mi je to drago za čuti...
-bilo nam je lijepo u kinu, no on je stalno spominjao tebe...

prvi sat je fizika one!!!!!!!!!!!!!! ništa neznam, no dobro mery će mi pomoći ona obožava fiziku... ćim sam napisala test, profesor me je pozvao pred ploču...o ne sad me namjerava i pitat!!!!!dobila sam jedva 2... no dobro

ostatak dana sam provela ispred tv-a, a što sam drugo mogla.

danas je napokon subota! chad me poziva večeras u kino... ja i mery smo otišle do shopping centra da si kupim neke nove stvari... osam sati je netko je pozvonio, ja sam brzo sišla dole misleći da je chad, no kda sam otvorilka vratastubišta dočekao me čovjek obućen u crno ! i šapnuo mi je na uho ti si sljedeća i pobjegao.

trčala sam i odjednom dotrčala chadu u zagljaj, no opet nismo išli u kino već na sladoled... sve sam mu priznala.. poslije mi se ponudio da me otprati kući, no odbila sam. htijela sam malo biti na plaži.
ondje sam ugledala curu iz 1d razreda sa nekim svojim starijim društvom.
-đođi sjdni s nama
-može, aliu na kratko
sjela sam pokraj onog plavog dečka sa lijepim osmijehom

netko je viknu
-igrajmo bocu istine
i naravno svi smo se složili
ta cura iz 1d r. je zadala malom plavom dečku da mene poljubi.
privukao me za sebe i poljubio!!!

to je bio moj prvi poljubac! a na što je ličio ... ni na šta... to je bilo zadnje što se sječam. sada sam u bolnici s chadom. rekao mi je da sa drogirana!! bila sam u šoku.
-mislim da bi se mogla poćet bavit hip hopom
rekao mi je chad
a zašto ? upitala sam
-pa da malo zaboraviš na sve
-uredu, ali samo zbog tebe- nasmiješila sa se
-tamo ću te rado upoznati s hanom
hanom???



| Komentari (17) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.