< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


yEs oR nOo

design by aNjIcA =)

Opis bloga


MOLIM VAS DA KOMENTIRATE PAMETNO I SAMO ONO ŠTO SE TIČE POSTA!!!!
NADAM SE DA ĆE VAM SE SVIDJETI KNJIGA!!!!!

TO SAM JA:...
Image Hosted by ImageShack.us


MERY (MOJA NAJ FRENDICA)
Free Image Hosting at <br />
www.ImageShack.us

MERYNA SESTRA SARAH:
Image Hosted by ImageShack.us


HANNAH:
Image Hosted by ImageShack.us

HANNAH:

Linkovi

SARAH MOO-SUPER BLOG
COOL VICEVI I PJESME


Free Music

Free Music



Free Music

ponedjeljak, 12.11.2007.

NASTAVAK...

danas sam se probudila i još ni otvoreći oći mislila kako će me mery probuditi da idemo u školu... otvorila sam oći i cijeli mi se film ponovno prevrtio pred oči... spustilasam 1 suzu i tada je mery povikla buđenje... otišle smo u školu, a ondje me gnjavio fizićar! pisali smo test i pošto je još ostalovremena hmmmmm kog bi on mogao pitati nego mene. dao mi je jedva 2 no ne zato što nisam ništa znala već jer me mrzi! napokon je škola završila i ja i mery smo se uputile doma... na mobitelu sam dobila 2 nove poruke . jedna je bila od bake katice koja me zvala na čaj jer mi mora nešto važno reći, a druga od chada. chad j mene i mery pozvao u kino, i što mislite gdje sam otišla??????................................................................................................................................................. vjerovali ili ne otišla sam kod katice. činilo mi se da je to važnije, chad i mery su otišli u kino...baka mi je otvorila vrata i rekla mi je ni tvoji roditelji nisu bili bez grešaka... blijedo sam je pogledala, a ona me pustila unutra i uz mlaki čaj rekla: draga amy kod tvojih roditelja sam ćesto ćula neku buku i svađanje.... često su im dolazili neki ljudi s kojim bi se oni svađali. po moijim prisluškivanjima bili su veliki dužnici nekim ljudima, no onda je na svijet došla ann a i ti i sve se smirilo... bila sam zbunjena!!! mnogo vam hvala rekla sam joj!!! što bi to trebalo značiti???
AKO ME ČITATE I DALJE SAZNA ĆE TE ŠTO SE DESILO U KINU S CHADOM I MERY...



| Komentari (28) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.