listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


yEs oR nOo

design by aNjIcA =)

Opis bloga


MOLIM VAS DA KOMENTIRATE PAMETNO I SAMO ONO ŠTO SE TIČE POSTA!!!!
NADAM SE DA ĆE VAM SE SVIDJETI KNJIGA!!!!!

TO SAM JA:...
Image Hosted by ImageShack.us


MERY (MOJA NAJ FRENDICA)
Free Image Hosting at <br />
www.ImageShack.us

MERYNA SESTRA SARAH:
Image Hosted by ImageShack.us


HANNAH:
Image Hosted by ImageShack.us

HANNAH:

Linkovi

SARAH MOO-SUPER BLOG
COOL VICEVI I PJESME


Free Music

Free Music



Free Music

ponedjeljak, 22.10.2007.

ZAŠTO?

iako nisama neznem koji je pravi razlog što sjedim ovdje u mraku i pišem
... moja priča ipak počinje odavde...


prije točno 15 i pol godina moji su me roditeji ostavili u rodilištu s 7 mjeseci. udomio me brižan i dobar par koji je već imao jedno biološko dijete...
ovih 15 i pol godina odgajali sume kao da sam njihovo rođeno dijete.
a sada me bez razloga ostavili???
pa današnji dan počeo je ovako; prije škole sam si uzela sendvič i otrčala u školu, poslije škole sam trkom kupila ann poklon. ann je moja sestra
. zvonila sam i zvonila no nitko mi nije otvara!!!
konačno sam otključala vrata i glasno pozdravila, no odzdrava nije bilo...
na stolu me ćekao papir na kojemu je pisalo;
Drage naše curice, ovo je bilo neizbježno...moramo bježati...uvijek će vas voljeti
vaši roditelji

ušla sam u svoju sobu, ondje je na podu ležala ann, sva uplakana!!!
no bila je više zbunjena. utješila sam ju neznajući trebam li tješiti sebe ili nju??
otvorila je poklon makar bi bilo bolje da nije, unutra se nalazila naša obiteljska slika....
ann i ja smo još u šoku i neznamo što nam je činiti...
U IDUČEM NASTAVKU... ŠTO SE DOGODILO S ANN, A ŠTO S AMY???



| Komentari (30) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.