petak, 22.09.2006.

After exkurzija party


Sinoch smo bili u Foruma.Kao,imali smo taj party nakon exkurzije,kako naslov kaže. smijeh naravno da su me starci naživcirali,kao što to svakodnevno čine ovih dana,pa sam onda dobila izlazak do 1 ure(jeah right,baš sam došla na vrime...mhhh... rolleyes) i u novčaniku imala 5kn.izlazite li vi ikad sa 5kn u novčaniku?Fala Bogu,imala sam kod sebe prirodu,pa mi je bilo prva liga! wink smokin
spremale smo se kod Miki u stanu i posli sam se ja našla na kratko sa curama sa faxa.kad je ekipa stigla u grad i napravila nekoliko đireva,silo se u kulta i tamo se pila cuga.onda je mikich otišla sa mnom na rivu,a posli smo završile na sambuki u ria.nisam mogla izdržat,jbg. smijeh tamo smo dobile još 2 cuge,a jednu smo popile na ex :lol: i vratile se nazad.
put do foruma u maglovitom sjećanju,ali ne zbog alkohola wink smijeh hvala Ani što me zasmijavala,pa sam se cerekala ko luda smijeh smijeh smijeh
doli je bila hrpetina ljudi,jako jako puno poznatih,a ja sam plesala,plesala,plesala i plesala....gušta...nevjerojatno...vrime je prolazilo sporo,uživala sam u svakoj sekundi,osjećala sam svaku sekundu.tilo mi je bilo podređeno ritmu,glazbi...dok je svirao house bilo je super,a posli je počelo po domaćem,pa sam većinom šetkala(oprostite cure što sam se gubila non-stop...).
ekipa je posli išla u maya pub na studentsku večer,ali pošto je već bilo 2 sata,a ja nisam imala prijevoza do doma,odlučila sam da je ipak pametnije produžiti kući!tako sam u 2i30 bila u krevetu,crknuta i ubijena,ali sritna.jbno sritna.cure su stvarno bile prva liga,zadnji izlazak u Zadru je bio legendaran!hvala vam puno miki,matea,maraska i anice.naravno,ne smin zaboraviti legendarnog fabu! smijeh thumbup ali naravno i ostatak s kojima sam pričala i plesala je bio divan...samo da nabrajam hrpu ljudi ne bi imalo smisla...
i znate što?siditi u vip loži je baš kulj smijeh cool
eto,znam,nezanimljiva tema,al jbg...exkurzija je prošla i super je bilo...party je bio možda još i bolji,pitaj boga...bilo je zabavno,to je sve...totalno sam trenutno spižđena od staraca da ne mogu uopche normalni post napisati!!
još fala bogu 6 dana,pa idem ca.ako racunam dane koje treba preživit s njima,onda samo 5,pa je lakše...samo znate ono,što se više bliži,to sporije vrime ide... headbangbang

eto....stavila bi slike s ex ,ali virovali ili ne,još ih nisam dobila,pa...dok vi čekate,čekam i ja...priča se da će mi se kao doniti,al eto...očito neće pa ćemo čekati još neko vrime...
nadam se da ne ludite u školi...da se spremate za faxeve...da vas nitko iz vaše bliže okoline ne muči...da ste jednostavno...sretni...ja znam da cu uskoro biti!uskoro! :)

ljubac svima od vaše amy kiss

- 22:15 - Tvoje riječi ( 1 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>