prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

Moj blog piat će o savršeno dobroj pijevačici Amy Lee

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


petak, 21.12.2007.

moj dan...

danas sam se digla totalno na lijevu nogu..grozan dan!!nonajprije kada sam se digla brat me toliko naljutio da sam pukla!!!dosao je iz skole i ODMAH na kompjuter.ima tek sest godina i to je jos gore jer se ponasa kao mali klinacnono(ja imam 12 godina).tada sam trebala u skolu ja jer to nam je bio zadnji sat..ali sto je bilo najgore,nisam znala u koliko sati tamo trebam biti a isli smo po knjizice!!!madali ipak sam krenula u deset za dvadesetsretan..cijeli put srce mi je bilo u petama od pustih pitanja kao sto su:sto ako zakasnim?sto ako promasim razred i osramotim se?sto ako prodjem s dva?...o moj Bozelud..ali jedino sam imala srece kada sam dosla na vrijemepartyjeeeeeeeeeeeeee...usli smo u skolu a u nasem razredu bio je razred 5.c..pa smo morali ici u ucionicu njemackog!!!zalivena tamo je,kao i uvijek,dosadnoooooooooooooooozijeva posto sam se ja pretplatila za modru lastu tada je dosla nova..dva decka su dijelili a mene su kao najvecu kucku zaboravili,jedan je dijelio s one strane pa me presskocio i ovaj drugi..u-z-a-s..bolje da ne pricam dalje jer mi se vec smucilo..bye byemah



| komentari (5) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.