< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Amy/Ville...
By:teich i bellich =)

Opis bloga

ne primam više Slytherina
nek ostavi opis ko god oce
ja cu ga pogledat i javit dali ste primljeni
opis prilagodite prici
i ne primam više animagusa, parselusta
itd.
jbt pa oni bi trebali biti rjetki
xD





još jedan hpff blog

priča se odvija u vrijeme kada je Tom Marvolo Riddle
išao u školu. Inače ja sam Amy Gia Alice Riddle
Tomova mlađa sestra…


Slytherin

Image Hosted by ImageShack.us

Amy Gia Alice Riddle
Došla sam iz jedne škole u Americi.
Oduvijek sam znala da sam posvojena,
ali sam se ipak jako iznenadila kad sam
saznala da imam jako talentiranog brata.
U hogwartsu sam na 5 godini a Tom je na 7.
Svi kažu da smo jako slični, obadvoje smo
vrlo talentirani i pomalo bezosjećajni
(barem prema osobama koje ne zahtijevaju
poštovanje). Parselust i animagus sam,
pretvaram se u crnu zmiju (mada mi nekad i ne
uspije jer još uvijek učim).


Image Hosted by ImageShack.us

Tom Marvolo Riddle
Moj brat, vrlo čudan i ponekad
zao. Ali prema meni je skoro uvijek
dobar. Također parselust.


Image Hosted by ImageShack.us

Demian Akles
Dosta je povučen i sa osobama
koje ne pozna priča vrlo malo.
Ali je jako zgodan i poželjan među
curama mada on za to i ne mari.


Image Hosted by ImageShack.us

Kurt Hollin
Jedan od vrlo dobrih prijatelja mog
Brata.


Image Hosted by ImageShack.us

Bellatrix Black
-zvana Bella
-često šeće po mjesečini
-voli vampire i namjerava postat
-napitci joj idu bez problema
-roditelji su je se odrekli
-pripada kuci Salazara Slytherina
-voli i obožava Toma
-zaljubljena je u glazbu


Image Hosted by ImageShack.us

Scarlett Nadine McAdamms
-Slytherin, 5 godina
- plese balet negdje oko 9 godina
- gothicarka
- zla, hladnokrvna, nekad i izgubljena
- cesto voli biti sama, ali je jako brbljava
- uvijek u starkama ili martensicama s crnim tusem oko ociju
- parsel ust, metamorfanimagus
- animagus vuk, patornus labud
- umjetnica, avanturistica, ironicna, brbljava, tajanstvena, tvrdoglava, samo svoja, posebna...
- nadimci: cold black queen, ballerina i mystery
- slusa rock i metal
- svira violoncelo i klavir


Image Hosted by ImageShack.us


Petra Meredith Manuella Dark

15 godina
Slytherin
bahata, hladna, čistokrvna
crna kosa, sivosmeđe oči
omiljeni predmet: čarolije, metloboj


Image Hosted by ImageShack.us

Angelina Lestrange
-5 godina Slytherin
-patronus labud
-naj predmet su joj:čarobni napitci,
čarolije, preobrazbe i artimacija
-metamorfomagus je
-animagus je i pretvara se u bijelu sovu



Gryffindor

Image Hosted by ImageShack.us

Nicolette Caterine Rosaline Granger
-5 godina Gryffindor
-pravi se pametna sluša gotovo sve predmete
-omiljen predmet joj je OOMS
-svi Slytherini je mrze radi porjekla
-patronus lavica
a.animagus crna perzijska mačka



Image Hosted by ImageShack.us

Laura Elleonor Nadia Angelly Black
-Pripada čistokrvnoj obitelji
-Gryffindor, 6.godina(zbog čega je cijela obitelj mrzi)
-Mrzim mene i Toma
-Igra metloboj, na mjestu vratara
-lošija učenica. Jedino joj dobro ide OOMS
-Ima preslatku sovicu Blacky
-Animgus joj je crna lastavica
-Nadimak Gelly, nipošto Nadia
-Voli isprobavati sve vrste odijeće, zbog čega joj mnogi govore da sam šminkerica
-Sluša punk i rock...ponekad i koji narodnjak..
-Obožavam se šminkati i čitati knjige


Hufflepuff

Image Hosted by ImageShack.us

Lucinda Lorrin Tacker Lockhart
(Lus,Lucy)
Hufflepuff, 6. godina
-Najpozeljnija i popularnija cura u Hufflepuffu
-Igra na poziciji lovca u metloboju
-Bila je zaljubljena u Toma od 1.godine
-Ima par svojih prijatelja koje obozava
-Sestra smotanog Gilderoya Lockharta

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 20.06.2008.

e ovo je moj novi blog
http://myvampirestory.blog.hr/

ovu nastavljam pisati ali malo kasnije
ae pozz



| Komentiraj… (3) | …Printaj… | ... # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.