listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Likovi

Glavni likovi


Amy Parker
Ovo sam ja. imam 14 godina i imam sestru blizanku.Svađamo se stalno. Bavim se tekvando,hip hop i plivanjem a hobi mi je šah. Odlična sam učenica. Moja sestrična Kate, ja i Mary i demo tražit našu sestričnu Lanu jer je oteta


Mary Parker
Ovo je moja sestra Mary. Moja sestra blizanka. Ona se bavi tekwando,svira bubnjeve i trenira plivanje. Još jedna stvar ja imam smeđe oči ona zelene sam kaj se na slici ne vidi.


Lana Clozuck
Ima 14 godina. Nju su oteli (ko zna zašto). Pametna je i najbolja je učenica na svojoj godini. Prilično je nježna i osjetljiva i obožava šopinge. Ponekad ima oštar jezik. Najpoznatija je u školi.


Kate Bükund
Ima 14 godina. Ide s Lanom u razred. Najbolje su frendice. Ima dečka Dany. Prije je bila Maryna i moja susjeda i išla je s nama u razred, dok se nije preselila.




Johan Repley
On je Lanin dečko.Ima 16 godina.Pričljiv je dosta i zabavan,ali zna biti grub,no to nije bitno i upisao je opću gimnaziju.O će nam pomoć da vratimo Lanu natrag




Jimm Frkley.
Ima 17 godina.Brati je od one cure koja je ubijena..Pomagat će nam oko Lane i da nađe te kriminalce jer je vidio da mu je sestra mrtva.On će biti moj budući dečko.





Ana Frkley

Ona je od Jimma sestra.Njena trća sestra je ubijena i ona će jedina saznat da sam ja zaljubljena u jimma.Jako puno voli razgovarat i jako je pametna.Svi je u školi zovu da je štreber jer sve zna i da je glupa no nije istina.Ona je baš zakon cura i samnom se najviše sprijateljila i ima 15 godina.Želi upisat za arhitetka fax.Ona i Mary se baš nisu skompale








Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

jessica
kiara
amy

srijeda, 24.10.2007.

policija

Policija se javila,ali smo šaputale jer nas otimač prati .Policiji smo sve rekli.
Ona nam je rekla:"Bit će sve u redu mi ćemo dat novac i pravit ćemo se da smo došli kao gosti na 2 tjedna.Kao mi smo mamini rođaci .No roditelji će vam znat ,ali će se pravit koda neznaju mislit će da je na izletu mkar će znat...
"Ok!
"Brzo nam dajte novac jer za dva dana moramo dat novac negdje na kukuruzi kaj ja znam" Reče Mary.
2ne brini se rješit ćemo sve.
Došla mi je poruka na laptop:"Još nešto da nisi rekla mami ni tati samo njenom dečku i vidim da imate gost mislim mamine rođake pazimo i na njih sam se usudite pisnut bit ćete i vi i ona mrtvi."
Odmah sam otrčala Laninom dečku i sve ispričala:
"Ana je..."
Šta Ana?" Pitao je
"Ana je nestala"
"MOLIM!!!!!!!!!!?????????"
"Lažeš" Rekao je.
"Ne istina"
"Pomozi"
"Molim te"
"Naravno"
Itako je ona saznao i on je sudjelovao s nama.Policija je neš njuškala pa smo rekli da niš ne govore zato jer i na njih paze.Kao rođak mi je dao za đeparac 250 000 eura i drugi mislim oni su kao bogati no kradljivci nisu niš skužil to je dobro.Poslana mi je poruka na lapto.
"UŽAS!!" Viknula je Mary.
"Lana je silovana užasssss!!!!!!!!!!"


to be continued...



| KoMeNtArI (6) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.