Amrich-belaj7

17.12.2008., srijeda

ODLAZIM,ALI VOLIM TE......

Samo sam tebe voljela,dusom i tijelom ljubila,i sve sam s tobom imala,sve sa tobom izgubila.
Sada moram da te zaboravim,i zivot bez tebe nastavim,od mene priznajem jace je to,
u srcu moj si bio i ostao.
U mom zivotu zaboraviti necu,dan koji srusio mi srecu,tren kada nestao si ti,iz zivota mog, moja ljubavi,nestao, otiso bez traga,pobjegao, iako si mi drag,
otiso, pokidao sne,
otisao i zaboravio me.
Zeljela sam ljubav, ti si mi je dao,volela sam te i ti si to znao,htjela sam tebe k'o nijednog prije,odlazim, a volim te.
Noc kao prije je hladna,u moju dusu uvukla se tama,sada dok razmisljam o tebi,da pomislim na drugog, to mogla ne bi zaboraviti me nije bilo lako,iz zivota mog nestati tek tako,otici bez traga, ostaviti sve,pobeci bez pozdrava, napustiti me.
Samo sam tebe voljela,
dusom i tijelom ljubila,
i sve sam s tobom imala,
i sve sa tobom izgubila.
Sada moram da te zaboravim,
i zivot bez tebe nastavim,
od mene priznajem jace je to,
u srcu moj si bio i ostao.
Zeljela sam ljubav, ti si mi je dao,voljela sam te i ti si to znao,htela sam tebe k'o nijednog prije,
odlazim, a volim te.Danima zbog tebe ne mogu da zivim,i za sve samo sebe krivim,sta se to desilo sa nama,zasto sada odlazis,ne znam ni sama,voljela sam te i ti si to znao,
da li sam ti dovoljno ljubavi dala,
za tebe sada dala bih sve,
samo mi reci, volim te.

- 00:38 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi