Amy Morgan Riddle

utorak, 24.07.2007.

samo napomena

ako netko želi u priću
neka mi ostavi opis u
komentaru!!
obavezno napisati
u kojem domu želite
biti i dali čemo
se slagati.

24.07.2007. u 17:40 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ja sam jedina prava
nasljednica Lorda Voldemorta!


Meggie Riddle
Kosta Riddle
Ginny Weasley
Emma Slytherin
POSLJE ĆU DODATI JOŠ
SADA NE STIGNEM


Which HP Kid Are You?


O MENI:
Amy Morgan Riddle.
Drugim rijećima kći Voldemorta
i Ballatrix Lestrange.
Sada pohađam Hogvarts,
naravno među Slytherinima
sam.Peta godina.
Profesori me baš
i ne vole radi prezimena
i moje snage.Svi predmeti mi idu
super baš kao i mojem ocu u školskim
danima.Od izglda sam nasljedila
majćinu crnu kosu i njene
ledene sive oći.Na oca imam
vrlo bijelu kožu.
Volim crnu magiju.
Patronus mi je u obliku
vrane a bauk u obliku jednoroga,
jedine životinje koju ne želim
blizu sebe,radi njene savršenosti
i ćistie.Neregistrirani sam animagus
i pretvaram se u vranu,što je nekada
vrlo korisno.Također sam i Parsel-Ust.
Najdraži predmeti su mi
čarobni napici,čarolije i obrana od mračnih sila
Image Hosted by ImageShack.us


Kurt Hollin:
Moj dećko,isto u Slytherinu,šesta
godina,cilj mu je postati smrtonoša,
upoznao je Voldemorta(tj. ja sam ih
upoznala)Jako mu se divi.
On je također neregistrirani animagus.
Pretvara se u crnu mačku.
Doista je zgodan i mislim da
sam se zaljubila u njega.
Image Hosted by ImageShack.us


Luna Lestrange
Moja polusestra,kći
Balletrix Lestrange i Lucasa Malfoya.
Inaće i moja najfrendica.
Također peta godina,u Slytherinu je samnom.
Parsel-Ust je.Bauk joj je u obliku Demantora.
Image Hosted by ImageShack.us


Mia Slytherin
Peta godina,
naravno u Slytherinu.
Vrlo snažna crna vještica.
Ugl. super se slažemo.
Kada smo radili bauke njen
se pretvorio u lokvu krvi.
Iako je bila prestravljena
imala je pohlepan izraz
lica.Hm,čudno no takva
je općenito ona.Nekada
navećer jednostavno nestane(?!)
Image Hosted by ImageShack.us


Tom Harrison
Sedma godina
naš dom.Glavni perfekt.
Ok je,već je među
smrtonošama.Time se
ponosi.Voldemort mu je
naredio da me štiti,pa katkada
i pretjera.
Image Hosted by ImageShack.us


Hanna Agatha Rmona Tommas
Naš dom.Četvrta godina.Hoda sa
Toniem Terissonom.
Oni si uopće ne pašu,
Dok je on mraćan i
povučen ona je vedra
i otvorea.No suprotnosti se privlače.
Image Hosted by ImageShack.us


Toni Terisson
Peta godina,naš dom
kao što piše gore mraćan
i povućen.Bauk mu je u obliku
vukodlaka.


Anna Smith
Ok cura.Sedma godina.
Glavna perfektica.
I ona je među smrtonošama.
Također je na visokom položaju
radi njene snage i hladnokrvnosti.

Harry Potter
Njega doista mrzim.
Mislim ipak je radi njega moj
otac izgubio sve moći!
Jednog dana će mi platiti.
Neću ga ubiti,to je Voldemortov
posao,nego ću ga mučiti
dok ne poludi!

Hermiona Gringer
Prljava mutnjakuša!
Mislim ja znam da i moj otac
nije čistokrvan ali se ponosim
podrijetlom svoje
majke,duga loza Blackovih!
Hermiona je prava štreberica,
uvjek se pravi pametna!

Ron Weasley

Sramota svih čistokrvnih
čarobnjaka.On i njegova obitelj.
Imaju više djece nego što
si definitivno mogu
priuštiti!

Lord Voldemort
Moj otac.Vratio se prošle godine.
Tada sam ga upoznala.
Iako ga mnogi smatraju zlim
prema svima,nije tako.Mene zaista
voli.To je i dokazao ovo ljeto
kada je sve riskirao samo
da me upozna.

Ballatrix Lestrange
Moja majka.Ona je u azkabanu
pa je još nisam upoznala.
Moj otac se zakunuo da će
je ove godine izvući iz tamnice.

Brooke Slytherin
Ima 15 godina i na petoj je godini u Hogwartsu.
Čistokrvna je i potomak sam slavnog Slytherina.
No, pri razvrstavanju, razredbeni klobuk ju je stavio
u dom Gryffindor a ne Slytherin.
Najbolji predmeti su joj OOMS, Preobrazba,
Čarobni napitci i Čarolije.
Patronus joj je u obliku zmije,
a pošto je animagus pretvara se u mačku.
Također je parsel - ustica.
Ima starijeg brata, Willa koji radi u Ministarstvu magije
kao auror. Tata joj također radi u Ministarstvu magije i auror je
, a mama ima butik u Zakutnoj ulici. Najbolji prijatelji su
joj Harry i Hermiona. Igra u Gryffindorskoj
metlobojskoj ekipi na mjestu lovice. Ima
dva kućna ljubimca, sovu Betty i
mačka Voldyja (skraćeno od Voldemort.).
Ne volim ju jer mislim da blati samo ime Slyterina
a također je u Gryffndoru

Veronica Chloe Darksoul Halliwell.
Ali ne dao vam bog da koristite njeno
prvo ime!svi je zovu Chloe.
Cetiri minute starija od njene sestre blizanke Roxy.
Omiljeni predmeti su joj OOMS i Napitci.
Sesta godina,Slytherin.Ima sovu Heather i zmaja Fridu
Dobra je sa svim domovima
Njena najbolja prijatejlica je ujedno i njena sestra
a najbolji prijatelji
su joj Marc i Drake(a Drake joj je i je rodjak)
.Prefectica je,ali se ne drzi puno pravila
,cak ih stavise i krsi.
U metloboju je Tragacica.
Zaljubljena je u Georga Weasleya.
Voli ljude ostavljati u zraku.
Malfoy joj je fora bas zato sto to
zajedno rade.Previse je buntovna
i prava je punkerica.Snape joj je ujak
a i ujedno omiljeni profesor
.Ne podnosi svjetlost i sve sto je dobro na ovom svijetu
.Od mame naslijedila moc vatre i preuzela sam time
njenu sudbinu da nastavim borbu protiv Voldemorta


AKO NEKO ŽELI U PRIĆU
NEKA MI OSTAVI OPUS
U KOMENTARIMA!!


NEKE PJESME:

Rijeći nekih pjesama:

Nightwish-sleeping sun:
The sun is sleeping quietly
Once upon a century
Wistful oceans calm and red
Ardent caresses laid to rest
For my dreams i hold my life
For wishes i behold my nights
A truth at the end of time
Losing faith makes a crime

I wish for this night-time to last
for a life time
The darkness around me
shores of solar sea
Oh how i wish to go down with
the sun
Sleeping
Weeping
With you

Sorrow has a human heart
From my God it will depart
I´d sail before a thousand
moons
Never fiding where to go
222 days of light
Will be desired by a night
A moment for the poet´s play
Until there`s nothing left to say


S.O.A.D.-CHOP SUEY
Wake up (wake up)
Grab a brush and
Put a little makeup
I just crossed the feeling
With a shakeup
Why'd you leave
The keys up on the table?
Here we go
Ceate another fable
(You wanted to)
Grab a brush and
Put a little makeup
(You wanted to)
I just crossed the feeling
With a shakeup
(You wanted to)
Why'd you leave
The keys up on the table?
(You wanted to)
Well I don't think
You trust in
My self-rightous suicide
Why cry when angels
Deserve to
Die
(Growl)
Wake up (wake up)
Grab a brush and
Put a little makeup
I just crossed the feeling
With a shakeup
Why'd you leave
The keys up on the table?
Here we go
Create another fable
(You wanted to)
Grab a brush and
Put a little makeup
(You wanted to)
I just crossed the feeling
With a shakeup
(You wanted to)
Why'd you leave
The keys up on the table?
(You wanted to)
Well I don't think you trust in
My self-rightous suicide
Why cry when angels
Deserve to die
In my self-rightous suicide
I cry when angels
Deserve to die
Father (father)
Father (father)
Father (father)
Mother (mother)
Father, into your hands
I command my spirit
Father, into your hands
Why have you forsaken me
In your eyes
Forsaken me in your thoughts
Forsaken me in your hearts
Forsaken me oh oh
Trust in my self-righteous suicide
Why cry when angels
Deserve to die
In my self-rightous suicide
Why cry when angels
Deserve to die


smells like teen spirit
LOAD UP ON GUNS BRING YOUR FRIEND
it'S FUN TO LOSE AND TO PRETEND
SHE'S OVER BORED AND SELF AS SURED
OH NO I KNOW A DIRTY WORD
HELLO,HELLO,HELLO HOW LOW(3X)
HELLO,HELLO,HELLO
WITH THE LIGHTS OUT,IT'S LESS DANGEROUS
HERE WE ARE NOW,EINTRAINTED US
I FEEL STUPID AND CONTAGIOUS
HERE WE ARE NOW EINTRADE US
A MULATO
A ALBINO
A MOSCITO
A LIBIDO
YAY(3X)
I'M WORSE AT WHAT I DO BEST
AND FOR THIS GIFT IFEEL BLASED
OUR LITTLE GROUP HAS ALLWAYS BEEN
AND ALWAYS WILLUNTIL THE END.

HELLO,HELLO,HELLO,HELLO HOW LOW(3X)
HELLO HELLO HELLO

WITH THE LIGHTS OUT,IT'S LESS DANGEROUS
HERE WE ARE NOW,EINTRADE US
I FEEL STUPID AND CONTAGIOUS
HERE WE ARE NOW,EINTRADE US
A MULATO
A ALBINO
A MOSCITO
A LIBIDO
YAY(3X)

AND I FORGET JUST WHY I TASTE
OH YEAH I GUESS IT MAKE ME SMILE
I FOUND IT HARD IT'S HARD FIND OH WELL,WHATEVER,NEVERMIND

HELLO,HELLO,HELLO HOW LOW(3X)
HELLO,HELLO,HELLO

WITH THE LIGHTS OUT IT'S LESS DANGEROUS
HERE WE ARE NOW,EINTRADE US
I FEEL STUPID AND COUTAGIOUS
HERE WE ARE NOW,EINTRAN US
A MULATO
A ALBINO
A MOSCITO
A LIBIDO
YAY(3X)

A DEMINIAL(9X)
,WHATEVER,NEVERMIND

HELLO,HELLO,HELLO HOW LOW(3X)
HELLO,HELLO,HELLO

WITH THE LIGHTS OUT IT'S LESS DANGEROUS
HERE WE ARE NOW,EINTRADE US
I FEEL STUPID AND COUTAGIOUS
HERE WE ARE NOW,EINTRAN US
A MULATO
A ALBINO
A MOSCITO
A LIBIDO
YAY(3X)

A DEMINIAL(9X)


NEKE CAROLIJE:
Neke carolije:
AVADA KEDAVRA- kletva smrti
ACCIO -privlaci objekte
APARECIUM - otkriva nevidljivu tintu
AVIS-iz stapica izleti jato ptica
ALOHOMORA-za otkljucavanje svih vrata na svijetu
ANAPNEO-carolija za prociscavanje dusnika
CRUSIO-kletva mucenja
DELETRIUS-uništava se Tamni Znamen (carolija nestanak stvari)
DENSAUQEO-carolija za povecanje zubi
DIFFINDO-razdjeljuje nesto
EXPECTO PATRONUM-tijera Dementore
EXPELLIARMUS-carolija razoruzavanja
ENERVATE-zaustavlja ukocenost,unistava caroliju"Omami"
EVANESCO-carolija za sakrivanje stvari
ENGORGIO-povecava nesto
FEREVERTO-carolija preobrazbe(pretvara stvari, ljude u zivotinje)
FERULA-iz stapica izlete zavoji(najcesce
se koristi u zdravstvene svrhe)
FURNUNCULES-za izbijanje velikih cireva po tijelu
FLAGRATE-ocrta se znak x na zidu, podu, predmetu..
FINITE INCANTATEM-zaustavlja carolije
IMPERIUS-kletva potpune kontrole nad nekim
INCENDIO-iz stapica izlete iskrice za upaliti vatru
IMPEDIMENTA-usporava ili zaustavlja nesto
INANIMATUS CONJURUS-carolijaza preobrzbu
INPERVIUS-carolija za zastitu od kise
LUMOS-svijetlo
LEGILIMENS-carolija za uvlacenje u tudi um
LOCOMOTOR- stvar pocne ledbijeti
LOCOMOTOR MORTIS-spaja noge
LEVICORPUS-carolija vjesanja
LIBERACORPUS-carolija spustanja
MORSMORDRE-carolija za prizivanje Tamnog Znamena
MOBILICORPUS-tjera nevidljivo uze da nekoga veze
MOBILARBIS-povecava sarm neke osobe
NOX-zaustavlja "Lumos"(svijetlo)
OBLIVATE-sluzi za brisanje pamcenja
OMAMI-carolija za omamljivanje
ORHIDEUS-iz stapica izleti kitica cvijeca
PRIOR INCANTATO-otkriva posljednju caroliju izvedenu iz s
tapica i pokazuje carolije skrivene na zidu ili nekoj drugoj podlozi
PORTUS-stvari se pretvore u putokljuc
PETRIFICUS TOTALUS-ukocite drugoga
POINT ME-pokazuje pravi smjer na putu
QUIETUS-zaustavlja "Sonorus"
RIDIKULUS-unistava bauka ili nesto slicno
REPARO- popravlja stvari
RELASHIO-iz stapica izbije kipuca voda
REDUCTOR-razara objekte
REDUCIO-zaustavlja"Engorgio"
RICTUSEMPRA-stipa stomak
STUPEFY-ukocenost
SONORUS-cini glas jacim i dubljim
TARANTALLEGRA-uzrokuje plesanje sve dok vam se noge ne spetljaju
WINGARDIUM LEVIOSA-podize predmete
WADDIWASI-pravi rupe i jame

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr