Objavljeno: ponedjeljak, 06.11.2006.

gotovi praznici neeeeeeeeeee

eo danas opet moram u školu!!!!!gotovi su i ovi kao nešt "praznici".a jesu bili dugački!moš mislit!btw.bila sam u subotu u zagrebu u shoppingu cerek,hehe,dobila sam novi mobitel jeeeeeej onaj LG choclate,ali dolazi mi tek zua tjedan danamad!!!ajme ko će tolko čekat!!!mislim kupila sam ja još dosta stvari al mislim da vam se baš ne sluša o mojim novim čizmama i hlačama.hehe.danas će me pitat zemljopisbang,a ja naravno ništ neznam,ajooj.e da smršavila sam kilu!lol,sad imam 44 kilice hehehe,mama mi je rekla da sam bolesna i da imam anorksiju zamisli!isuse bože ona nije normalna!e da pobijedio manchester portsmouth neki dan!igro je niko hehe baš je sladak.al dao je gol cristiano ronaldo hehe.a baš je sladak...odoh ja sad....kissssssssss swimaaaa

wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

najbolja cajka hehe smijeh

- 11:02 - komentiraaaaaj (91) - printaj.... - #

<< Arhiva >>