Objavljeno: petak, 22.09.2006.

jooj ovaj tjedan je konačno završio!!!e stvarno odvratan tjedan!pokupila sam hrpu loših ocijena,nabrijana sam cijelo vrijeme,nervozna i živčana!danas smo pod povijesti radili neki plakat isuse kak sam se derala na ove jadnike!domenika je rekla da mi se boji išta reć!al to je zato što smo se ja i dino nešt bili zakačili pa smo skoro prekinuli!ali sad je sve super hehe.nisam više nervozna hehe...domenika sad mi moš prilazit bez straha da ću se izderat na tebe hehehe.joj da!e barbara me danas nosila budala u školi!znate onak kak mame nose bebe,na rukama onak.e ona je mene tak nosila!!!i to duže vrijeme!ja sam se uplašila da ću joj ispast a ona se ceri ko majmun!danas idem van konačno smijeh!!!jeeeeeeej!zamislite vi ovo:ja ne smijem preko tjedna uopće izlazit!!!!isuse bože!joj danas me stavila da sjedim s onim smrdljivim damirom!ja ću se ugušit pokraj njega!već je dva tjedna u istoj odjeći!aaaaaaaaaaaaa!!a dobro et to je to....byeeeee

jooj kak volim kad dečki nose ovakve naušinice!to mi je baš super!
Image Hosted by ImageShack.us

ovaj spot je očajan al pjesma je super pa poslušajte...
Bodyrockers-I Like The Way You Move



- 15:56 - komentiraaaaaj (46) - printaj.... - #

<< Arhiva >>