Objavljeno: ponedjeljak, 11.09.2006.

evo novog posta

eeyy ljudi!nisam tak dugo napisala post jer mi nešt nisu radili blogovi par dana pa su evo konačno proradili!joj danas smo pisali inicijalni iz matke,katastrofa!al briga me.inicijalni ionak nije važan!a ivana nije ništ učila pa se cijela uspaničila!isee kak je bila smješna!šta ima još novoga?nema baš ničeg novog!e da!ja i ante smo prekinuli.et to je novo..i šta još....neznam...počeo je big brother!!jeeeeeeej!ev baš sad ga gledam!baš su mi fora svi stanari!nikša i yameici su mi najbolji!joj sutra fizika...al nea veze...volim ja fiziku...looool..neznam sad jel smijem sad ovo spomenut...al ionako svi već znaju pa ću reć.ja i d smo zajedno.et to bi bilo to ljudi!ae kissam vas sve puno puno!

Image Hosted by ImageShack.us


- 20:39 - komentiraaaaaj (14) - printaj.... - #

<< Arhiva >>