Objavljeno: četvrtak, 31.08.2006.

no naslov

evo mene konačno da napišem novi post!ovdje nema ništa novo,po cjele dane i noći pada kiša tak da nigdje ne mogu ić bangbangbangbang!al ja svaki dan idem u grad ili van pa pokisnem ko majmun! evo sad sam kod domenike al treabali smo ić u grad ali pogodite šta se dogodilo:počela je padat kišaburninmad!užas!!!sad vam ne mogu staviti slika al stavit ću kad dođem kući smijeh!evo domenika kaže da je prestala kiša pa ćemo ić u grad!!!!jeeeeeeeeej!!!moram si kupit patike!aj idemo mi, svimawavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave

- 15:38 - komentiraaaaaj (17) - printaj.... - #

Objavljeno: subota, 26.08.2006.

eeeej ljudovi

evo ja sam ipak odlučila da neću prestati pisat blog!mislim ono pisat ću postove ono dost često i tak...wink!ajme za 9 dana počinje školabang!!al dobro ja na ovom blogu uopće nepišem o odvratnoj školi pa neću ni sad!uglavnom kod mene nema ništ novoga sve po starom i tak.e da jutros me tata probudio u pola 6!nije normalan!kažem ja njemu šta je tebi šta me budiš a on mene pokriva i poslje toga uopće nisam mogla zaspat!domenika neki dan upala u koprive i tak...ma nije normalna!et to to bi bilo to

evo vam malo smješnih slikica

hahaha
Image Hosted by ImageShack.us

l0l
Image Hosted by ImageShack.us

homerov mozak lol
Image Hosted by ImageShack.us

na ovoj su slici onaj kreten iz jackass-a i krokodil koji mu grize bradavicu!!!LOL
Image Hosted by ImageShack.us

- 21:11 - komentiraaaaaj (31) - printaj.... - #

Objavljeno: petak, 18.08.2006.

zadnji posttttt

evo ja sam se vratila s mora(opet)prije dva dana,i to mi je bilo zadnji put ove godine da sam išla na more!bilo mi je super na moru i ovaj put.evo sad sam se vratila iz grada bila malo s barbarom da vidim šta ima novog,kupila sam si neku majicu u terranovi i tak.i vidjela sam saru!!!ne mogu vjerovati e nisam ju bila vidjela sigurno 2 mjeseca!eto tak..e da i ovo je zadnji post koji sam ja ikada napisala.za one koji nisu razumili:prestat ću pisati blog.neću ja obrisati svoj blog ali više neću pisati postove.mal mi je to sad glupo postalo, a i neda mi se to više. tak da kissam vas sve puno puno!

evo sad ću vama staviti malo slika...

simple plan
Image Hosted by ImageShack.us

michael phelps
Image Hosted by ImageShack.us

ciara
Image Hosted by ImageShack.us

cristiano mmmm.... haha
Image Hosted by ImageShack.us

dinamo
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

eto to je to! svima:
wavemahwavemahmahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemah

- 20:52 - komentiraaaaaj (17) - printaj.... - #

Objavljeno: četvrtak, 03.08.2006.

evo vratila sam se i ja s mora prije par dana,ali nisam napisala post dosad,jer sam se razbolila,dobila sam gnojnu anginu,nemogu gutat kolko me grlo boli,a imala sam i temperaturu 38 tako da stvarno nisam mogla napisati post...sad nemam temperaturu ali i dalje ne mogu gutati zbog grla ovog glupog...ali dosta o ružnim stvarima!!!moram vam pričati kako mi je bilo na moru!!!!evo ukratko:bilo mi je najbolje na svijetu!!!!nikad se bolje u životu nisam zabavljala!jedino mi je bilo odvratno par dana,jer mi je ovaj dečko s kojim sam bila kad sam došla jer je on otišao u njemačku,kući,pa sam ja bila tak tužna i bezvezno mi je bilo bez njega...al onda sam ja upoznala jednog drugog,koji je još ljepši od ovog prvog...s njim mi je bilo najbolje!ma super mi je on,najbolji je dečko na ovim područjima...hehe,baš sam sretna što sam bila s njim,prekrasan je...joooj kak je bilo super ja to vama nemogu ni opisati...idem ja na more sad opet za tjedna dana!ajme jedva čekam!ja bi se najradije tamo preselila!a imam stan tamo u vodicama hehe pa bi i mogla...hehe....šalim se...e ne bi vjerovali al tak sam umorna i tak mi se spava da ću sad ić spavat!ajd kissam vas sve puno puno

- 21:58 - komentiraaaaaj (13) - printaj.... - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>