Objavljeno: srijeda, 12.07.2006.

novi post kooonačno!!!

evo ja vam pišem novi post!jel možete vjerovat?hehe šalim se!tak sam super raspoložena danas nemam pojma zašto!!baš sam happy!al dobro,dosta o mom raspoloženju!hehe...šalim se!joj završilo je i svjetsko nogometno prvenstvo konačno!šteta što nije PORTUGAl osvojio svjetsko,ali i italija je dobra.ali PORTUGAL je najbolji ipak!5.lipnja 2006 g mi je bio definitivno najtužniji dan u životu.za one koji neznaju:5.lipnja su igrali portugal i francuska i portugal je nažalost izgubio...taj dan sam isplakala najviše suza...stvarno sam bila jako,jako tužna,i još onda kad je završila utakmica,prikažu cristiana a ovaj se rasplače ko kiša a ja cvilim čovječe...al dobro dosta o tome!htjela sam vam reći da ja sutra opet idem na more tako da posta neće bit 2 tjedna(jer ću se vratiti tek za dva tjedna),neznam više šta da vam pišem,ima puno toga ali se to ne govori u javnosti...hehe...ide ja sada...puno vas lolim i kissam vas sve puno puno!

hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

evo stavit ću vam malo slika mog najdražeg portugala

ovo je portugalska reprezentacija s leđa,ovi su mi dresovi bolji od ovih što imaju sad pa sam stavila sliku sa starijim dresovima
Image Hosted by ImageShack.us

skontajte golmanovu facu
Image Hosted by ImageShack.us

na ovoj se slici cristiano veseli jer je uvalio gol englezima
Image Hosted by ImageShack.us

i na ovoj slici,nakon poraza od francuske:tužni cristiano ronaldo i felipe scolari
Image Hosted by ImageShack.us

morate ovo pogledat!!al morate!ovo je bio neki intervju poslje utakmice manchestera...smješno je strašno!ali ako ne razumijete engleski nećete skontat ovo

- 11:16 - komentiraaaaaj (26) - printaj.... - #

<< Arhiva >>