Objavljeno: subota, 06.05.2006.

proooovale

evo ivana vam je napisala zadnja čak dva posta(jese pretrgla!),al zato evo mene sad malo,i pisat ću vam o provalama,uglavnom ivaninim. provala broj 1:idemo ja i ivana s plesa i ona nešt priča i kaže:ja sam se ubila ko zadnja glupača , al vani je bilo KIŠAVO!!-odakle joj ta rječ!ja sam se smijala pola sata!!provala broj dva:(opet ivana)pričamo nas dvije,isto smo se vraćale s plesa i kaže ona:isssee mi smo na vrijeme ODULJILE otamo!! -ajme e ovo je bio vrhunac!oduljile...o bože...provala broj3:moj tata!namještaju on i mama jučer meni zavjesu u sobi(oko ponoći!!!)i on je stao na neku stolicu a mama mu kaže:trebo si uzeti one mini-ljstve ovak se sam patiš na toj stolici,a moj tata:ma ko se pati? ja se ne patim...!i u tom trenutku iste sekunde kad je to reko skoro je pao s te nesretne stolice na mamu! kak smo se smijali,o bože!ja nisam mogla spavat od smjeha!!!!!e više mi se ne da pisat pozzz ljudimah

- 22:36 - komentiraaaaaj (11) - printaj.... - #

<< Arhiva >>