< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

bez puno filozofije..zato cem rec da je ovo sam jedan blog u nizu ((:



ZIVOT JE KRATAK ,PREKSI PRAVILA,BRZO OPRASTAJ,LJUBI POLAKO,VOLI ISKRENO ,NEMOJ SE KAJATI ZA BILO STA STO TI MAMI OSMIJEH NA LICE....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws




Linkovi

Forum.hr
Monitor.hr
bljogich od mog prcka ...
bljogich od jockana i ane......
ev i barin bljogich......

nesto malo o meni:


imam najljepse,najucestalije
ime na svijetu mislim nije da se
hvalim al tak je dokazano ..
pa da ja sam marija
inace sam iz osijeka..
stara sam 16 godina..
slusam:ma mogu ja poslusat
sve al najvise volim cajke ..
volim:izlazit,zajebavat se,ic na kavice,
legice,mamicu,taticu,sekicu,svog decka
nevolim:umisljene,dvolicne,prgave,
neuredne ljude,svadu,skolu,dosadu..
mane:jarac sam pa kazu da sam
tvrdoglava,...


...........:::::::::........
vjerujem, da svatko ima pravo na život
vjerujem, da svatko ima pravo na snove i sreću
vjerujem, da svatko traži ljubav
vjerujem, da svatko ima dušu
vjerujem, da svačija duša ima drugu dušu koja je najbolje razumije
da, vjerujem da za svakoga od nas postoji "onaj netko"
vjerujem, da smo potpuni tek kada tu osobu sretnemo
vjerujem, da kad je sretnemo, zaljubimo se
vjerujem, da kad se zaljubimo, sretni smo kao u snu
vjerujem, da tek onda živimo



U svemu budi jednostavan. Ne nameći se i ne misli da je tvoje iskustvo svima potrebno. Pokušaj razumjeti druge ljude. I oni traže kao i ti . Pokušaj ih razumjeti i prihvatiti onakve kakvi jesu. Oni ne mogu biti po tvojoj mjeri. Istina je da ti gledaš ovaj svijet kroz svoje oči, ali ne zaboravi, i drugi gledaju kroz svoje.

NECU PATITI ,KAD ODES DRUGOJ NITI MOLITI DA SE VRATIS.BIT CU DALEKO KAD SE VRATIS.BIT CU DALEKO KAD BUDES SRETAN..A JOS DALJE...KAD ZAZALIS!

ponekad 1% ludosti nadjača 99% razuma

ako te valovi života odnose negdje daleko, sjeti se ovih riječi: "nekad, negdje, netko..."


ciljaj na mjesec. ako i promašiš, završit ćeš među zvjezdama

od svih tužnih riječi, napisanih, izrečenih, najtužnije su ove: A MOGLO JE BITI

ljubav je kao planina, teško je doći do vrha, ali jednom kad se dođe pogled je predivan


neuspjeh ne znači ne postići cilj, već nemati cilj uopće

NAĐI VREMENA ZA RAD:
to je cijena uspjeha
NAĐI VREMENA ZA SNOVE:
to će te dovesti do zvijezda
NAĐI VREMENA I OSVRNI SE OKO SEBE:
dan je prekratak za sebičnost
NAĐI VREMENA ZA IGRU:
to je tajna vječne mladosti
NAĐI VREMENA ZA ČITANJE:
to je temelj mudrosti
NAĐI VREMENA ZA RAZMIŠLJANJE:
to je izvor snage
NAĐI VREMENA ZA SMIJANJE:
to je glazba duše
NAĐI VREMENA DA VOLIŠ I DA BUDEŠ VOLJEN

"Svi ljudi imaju zvijezde, ali one svima ne znače isto. Za one koji putuju zvijezde su vodiči.
Za druge, one su samo male svjetiljke. Za učenjake one su problemi. Za mog poslovnog čovjeka one
su bile zlato. Ali sve te zvijezde samo šute. ALI TI, TI ĆEŠ IMATI ZVIJEZDE KAKVE NITKO
NEMA...."


govori onda kad patiš,a šuti kad si sretan...ne govori o svojoj sreči onome tko pati,jer njega će to boljeti a ti to nečeš znati...

smij se kada plakati bi htjela, osmjehom blaži što ti srce skriva,jer tako se mora pred ovim svijetom koji u tuđim suzama uživa...

Kad smo pile rekli su..PIJANICE
Kad smo lutale rekli su…LUTALICE
Kad smo ljubile rekli su…KURVE
A kad umremo reći će: JEDINO SU ONE ZNALE ŽIVJETI!


Necemo plakati sreco,
Nase ih suze ne bole,
Necemo ih voljeti
I druge ih vole...
Necemo zeljeti
Da nam se vrate,
Jer kad bi
Nam se vratili,
zivot bi nam upropastili...
Necemo ih kleti,
Nase kletve ih ne bole,
Kleknut ce oni
Pred nas,
Kad ih druge
Prestanu da vole.....




'ONO ŠTO JE PROŠLO VIŠE NE POSTOJI. ONO ŠTO ĆE BITI JOŠ UVIJEK NIJE DOŠLO. PA MORAŠ
VJEROVATI U SEBE ILI NITKO DRUGI NEĆE VJEROVATI U TEBE. MAŠTA JE POPUT PTICE NA ŽICI, SLOBODNO
LETI ZA NAS DA JU UPOTRIJEBIMO!!!
ŠTO ONDA POSTOJI? SAMO ONA TOČKA U KOJOJ SE SASTAJE PROŠLO I BUDUĆE. ETO, U TOJ TOČKI JE
SAV NAŠ ŽIVOT!'

Imaj na umu da su veliki uspjesi i velike ljubavi spojeni sa velikim rizicima
Kad gubiš nemoj izgubiti pouku koju iz toga možeš izvući
Nemoj dozvoliti da zbog malog nesporazuma izgubiš veliko prijateljstvo
Podijeli svoje znanje sa drugima. To je put da postaneš besmrtan
Presudi svoj uspjeh po onome čega si se morao odreći da bi to postigao
Ne smij se snovima drugih ljudi
Živi dobrim i časnim životom. Kada ostariš moći ćeš se osvrnuti i još jednom
uživati u životu


...........::::::::::::::::::............

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff


Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff




Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Vjeruj mi ja te volim
Vjeruj mi ja sam tvoja i kad odlaziš
Vjeruj mi da te sanjam
Vjeruj mi da te tražim među zvijezdama zauvijek…
Vjeruj mi nisam kriva
Vjeruj mi ja ne želim da te izgubim
Vjeruj mi kada plačem
Vjeruj mi dok te gledam kako odlaziš zauvijek…

Pjevat ću noćas samo za nas
Zaustavit suze, izgubiti glas
Pjevat ću noćas i pronaći spas
Pjevat ću samo za nas
Vjeruj mi, samo vjeruj mi

Vjeruj mi da te volim
Vjeruj mi da sam tvoja i kad odlaziš
Vjeruj mi da te sanjam
Vjeruj mi da te tražim među zvijezdama zauvijek

Pjevat ću noćas samo za nas
Zaustavit suze, izgubiti glas
Pjevat ću noćas i pronaći spas
Pjevat ću samo za nas
Vjeruj mi, samo vjeruj mi
Vjeruj mi, samo vjeruj mi
(Vjeruj mi) da te volim
(Vjeruj mi) da sam tvoja
(Vjeruj mi) da te sanjam
(Vjeruj mi) da sam tvoja
(Vjeruj mi) da te tražim
(Vjeruj mi) da te volim
(Vjeruj mi)….




U ovo malo života
Već sam svašta probala
I nemir i suze
Kakvog je okusa izdaja
Svako dno
Bila je nova stepenica
Nisam pala
Koliko bila slomljena...

Ne postoji bol tako duboka
Da slomi moju dušu napola
Ja idem dalje, tvrdoglavo iz prkosa
Ja idem dalje, kao ranjena vučica

Ja živim po svom
Što mi donese svaki dan
Sama i svoja
Nikom se ne opravdavam
Život je ljubav
To se ne baca pred stopala
Ja to dobro znam
Jednom sam probala

Ne postoji bol tako duboka
Da slomi moju dušu napola
Ja idem dalje, tvrdoglavo iz prkosa
Ja idem dalje, kao ranjena vučica

Ne postoji bol tako duboka
Zbog koje bi pogled spustila
Da ne bih ja,opet bila ja



nedjelja, 04.11.2007.

ej

ej ljudi evo mene opet mal ranije nego obicno ...hehe a neznam ni sama dosla mi neka zelja za novim posto pa eto...da vam se javim i tak...mislim ono s puno pametnih stvari ko i uvijek :) ..e pa da ..odakle pocet hehe..juce je bila subota bilo je super vani ko i uvijek zajebancija i tako...al bilo je tu i neobicnih stvari ..npr.jedan lik me zaprosio hehe sta jos necu dozivjeti vani mislim onak lik je puko ..stvarno je bio lud obeco mi kule i gradove ,maticara i prstenje hehe al dobro ja vec odabrala kuma hehe ..pa da svi znate to ce bit sop cool...stvarno svasta ..onda vec prije neg smo trebali ic van doso lega do mene kao sta cu popit ja onak nista kaze on ma nemogu ja tebe vidjet bez cuge u rukama mislim onak ko da sam najveci alkos haha ..kaze on znam ja pijes ti djus -votku i naruci mi i tak sprdala se s njim..na kraju ostalo jos nas par..dosla sam kuc u 5...ee i da nezaboravim doso prcko bio u q nakon 100 godina cudoo...treala sanja spavat kod mene al ipak nije ..mislim kontam ja nju zast nije tak da se necu puno ljutit samo malo ipak ono moram hehe...i tak mislim luda subota ..joj sutra je skola al hvala Bogu pa su nam sati skraceni inace neznam kak bi al sve u svemu proce i to ..pa eto tako da prcko nebi reko da nema sta komentirat vise kod mene ja sam napisala post samo za nju da bi ona mogla komentirat :)) ..kak sam ja dobra hihi mislim nea mi ravne ..et tak a sad cu vam opet ostavit nesto


moji snovi...
nebiram stvari u koje vjerujem,one biraju mene,u dubini duse mi stoji mudrost.Moji dani nestaju poput dima ,kosti mi gore kao oganj,a srce mi se susi kao pokosena trava , i kruh svoj zaboravljam jesti, ne nalazim sna .Pomozi mi da pronadem svoj san jer moji ce dani proci ,a Ti si vjecan.Moja dusa lazi u prasini daleko me drzi od puta zablude.Mozda me ponizavaju s pravom to znam,zato mi pomozi da sacuvam srce jer iz njega izvire zivot.Moji snovi su samo dio moje maste koji se nikad nece ostvariti,poljubi me da jednom osjetim ljubiti onoga kojeg volim,koji mi je sve.Pogled njegov moju dusu njezno odmara i vrata srca otvara.Ja sad znam da necu dalje sama,pokloni mi iz srca jedan cvrsti zagrljaj, i ne dozvoli nikad kraj.Eto to je samo jedan od mojih snova da budem sretna.Zelim s tobom biti daleko ,daleko od svih,gdje se palme klanjaju tvom izgledu.Daleko no ipak blizu,na mjestu ispod sjajnih zvjezda ,na plazi iz snova.Da gledam kako sunce tone u blago plavo more ,da nas grije zlatni pjesak.. jos jedan od mojih snova da budem zaljubljena .I tako u beskonacnost jel ja znam da cu svoje snove jednom ostvariti pa kakvi oni bili,jel onaj tko nesto zeli ali stvarno zeli taj to i moze .Jer pobjeda je satkana od poraza ,a ne poraz od pobjede .Pisem ove svoje male snove na ovaj list papira ,samo da ne budu tu u mom srcu, jer postaju prezahtjevni i sve ih je vise .Zato neka stoje tu na prapiru dok ih vrijeme ne unisti...(ovo vam je djelo moje seke :)) kako mi je ona pametna)



i tak to bi vam opet bilo sve do mog skorog javljanja hehe...pozdravljam vas sve puno...i saljem vam svima jednu ogromnu

Myspace Animations



| komentari (11) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.