Moj tele2 služba za korisnike - Stranica za upoznavanje

ponedjeljak , 31.12.2018.

Služba za korisnike










Click here: Moj tele2 služba za korisnike






Rješavanje potrošačkih sporova online U slučaju podnošenja pritužbi te rješavanja potrošačkih sporova online, možeš se koristiti Platformom za online rješavanje potrošačkih sporova Platforma za ORS. Onda sam danas zvao u 8 sati ujutro i opet isti slučaj, pa se sad pitam da li itko radi u toj famoznoj službi za korisnike, jer je lakše doći do predsjednika Hrvatske nego do korisničke službe Poruke dobivaju i ljudi koji nemaju svoj broj u telefonskom imeniku, osim toga poruke vjerojatno dobivaju samo brojevi koji počinju sa 095 dok oni koji su prenjeli broj u Tele2 sa T-Mobilea, Vipneta itd. Kontakt Našu Službu za korisnike možete kontaktirati putem emaila, faksa ili pozivom na sljedeće telefonske brojeve.



moj tele2 služba za korisnike

Ja sam prenio broj sa Vipa u Tele2 i imam broj koji počinje sa 091, nisam dobio SMS. Krajnji korisnik može raskinuti pretplatnički odnos slanjem obavijesti o raskidu Ugovora poštom, elektroničkim putem, telefaksom ili potpisivanjem zahtjeva za raskid Ugovora na ovlaštenom prodajno-poslovnom mjestu.



moj tele2 služba za korisnike

Služba za korisnike - Krajnji korisnik može raskinuti pretplatnički odnos slanjem obavijesti o raskidu Ugovora poštom, elektroničkim putem, telefaksom ili potpisivanjem zahtjeva za raskid Ugovora na ovlaštenom prodajno-poslovnom mjestu.



moj tele2 služba za korisnike

Na broj sa kojeg dolazi poruka nije moguće uzvratiti porukom. Ukoliko primite poruku takvog sadržaja, ignorirajte je. Naravno nitko mi se nije javljao u službi za korisnike jer je kasno pa ljudi odmaraju i vjerovatno je jedan čovjek u dežurstvu na cijelu Hrvatsku, čekao sam dva puta po 15 min i 0 bodova. Onda sam danas zvao u 8 sati ujutro i opet isti slučaj, pa se sad pitam da li itko radi u toj famoznoj službi za korisnike, jer je lakše doći do predsjednika Hrvatske nego do korisničke službe Poruke dobivaju i ljudi koji nemaju svoj broj u telefonskom imeniku, osim toga poruke vjerojatno dobivaju samo brojevi koji počinju sa 095 dok oni koji su prenjeli broj u Tele2 sa T-Mobilea, Vipneta itd. Ja sam prenio broj sa Vipa u Tele2 i imam broj koji počinje sa 091, nisam dobio SMS. Moj brat je prenio broj iz T-Mobilea u Tele2, ima 098 i isto nije dobio SMS. Još sam naglasio prilikom potpisivanja ugovora da broj ne bude javan. Sad kako su došli do broja, nekim slučajnim odabirom ili nekako drugo, tko će ga znati. Poruke dobivaju i ljudi koji nemaju svoj broj u telefonskom imeniku, osim toga poruke vjerojatno dobivaju samo brojevi koji počinju sa 095 dok oni koji su prenjeli broj u Tele2 sa T-Mobilea, Vipneta itd. Ja sam prenio broj sa Vipa u Tele2 i imam broj koji počinje sa 091, nisam dobio SMS. Moj brat je prenio broj iz T-Mobilea u Tele2, ima 098 i isto nije dobio SMS. Još sam naglasio prilikom potpisivanja ugovora da broj ne bude javan. Sad kako su došli do broja, nekim slučajnim odabirom ili nekako drugo, tko će ga znati. Također naglasio i stavljeno u ugovoru da moj broj bude tajan i dobio poruku. Tak da mislim da su provalili u dio imenika od Tele 2 pa tko je nepažljiv i nesmotren skupo će ga koštat propust od Tele 2, a samim time on Tele 2 bi trebao blokirati takav SMS bomb preko njihove mreže jer se očito par tisuća ljudi dobilo malte ne u istom trenutku tu poruku. To dosta govori o sigurnosti njihove infrastrukture. Ili jednostavno šalju poruke na sve +385-95-xxxxxxx brojeve... Misliš da imaju neki phone generator brojeva? I sami ste rekli da poruke dolaze samo na 095 brojeve, čak i na one koji nigdje nisu objavljeni. Ili jednostavno šalju poruke na sve +385-95-xxxxxxx brojeve... Ne, jer nisu svi u Tele 2 dobili tu poruku nego samo dio, tako da generator otpada ili su generatorom samo dio odabrali, makar i to nema logike, pogotovo sumnjam da su bonaše dirali jer najčešće oni nemaju puno para na računu dok mi na pretplati možemo ići do beskraja u pogledu računa, nas takvi više vole. Generator došao do nekog broja a onda su ostali bez novca na kartici da šalju SMS-ove. Naravno nitko mi se nije javljao u službi za korisnike jer je kasno pa ljudi odmaraju i vjerovatno je jedan čovjek u dežurstvu na cijelu Hrvatsku, čekao sam dva puta po 15 min i 0 bodova. Onda sam danas zvao u 8 sati ujutro i opet isti slučaj, pa se sad pitam da li itko radi u toj famoznoj službi za korisnike, jer je lakše doći do predsjednika Hrvatske nego do korisničke službe Ili je teletina nasim ljudima onima koji govore hrvatski zaboravila isplatiti place pa se ekipa pobunikla i prodala brojeve Somalijcima za koju lipu. Poruke dobivaju i ljudi koji nemaju svoj broj u telefonskom imeniku, osim toga poruke vjerojatno dobivaju samo brojevi koji počinju sa 095 dok oni koji su prenjeli broj u Tele2 sa T-Mobilea, Vipneta itd. Ja sam prenio broj sa Vipa u Tele2 i imam broj koji počinje sa 091, nisam dobio SMS. Moj brat je prenio broj iz T-Mobilea u Tele2, ima 098 i isto nije dobio SMS. A sto je s pre-pajdashima?



T-com operaterka nezna strane jezike
Poruke dobivaju i ljudi koji nemaju svoj broj u telefonskom imeniku, osim toga poruke vjerojatno dobivaju samo brojevi koji počinju sa 095 dok oni koji su prenjeli broj u Tele2 sa T-Mobilea, Vipneta itd. Podršku pružaju posebno educirani agenti koji posjeduju stručno znanje i dugogodišnje iskustvo u radu s korisnicima. Poštovani, Ovdje možete urediti podatke vaše tvrtke ili obrta. Pozivi s Tomato broja su besplatni. Na broj sa kojeg dolazi poruka nije moguće uzvratiti porukom. Zahtjev za raskid pretplatničkog odnosa Sukladno članku 13. Što sve možete napraviti na profilu tvrtke i koje su prednosti dobrog profila pogledajte. Pozivi se ne naplaćuju za pretplatnike i korisnike bonova mobilne usluge Hrvatskog Telekoma.

[Usluge sexa podgorica|Kada bi se ljudi u stvarnosti ponašali kao na aplikacijama za upoznavanje|Portali za muskarce]






Oznake: služba, za, korisnike

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.