hardtoget

26.12.2007., srijeda

tra la lala la suplja glava hahahaha

zanimljivog li naslova...lol...ma dosadno mi je pa pisem malo....odrzavam blog...ah nista svima sretam bozic.....i nova godina ak se do tad ne javim...moji planovi za novu jos su totalno nepoznati...tj u razmatranju...stvarno neznam....kud bum se odlucila...ugl dns sam bila u sisku...uglavnom sam tv gledala papala.....itd.....dobila kuverticu...lol...lol....lol...eee i moram rec da me nesto prije kojih par dana totalno izbezumilo...kak neko tak moze smrtno hladan lagat....isss.....to je bolesno...kog zanima nek pita...a ta osoba zna jel...cesto posjecuje moj blog.....kao sto sam saznala...sve kaj imam rec je boooolesno...nije da ja sad tu nekaj vrijedam al pobogu...zasto nesto izmisljat ah svasta nevidim razloga...ako te zanima nes pitaj jbt....budi iskrena...pa to je najbitnjije u zivotu...ahhh to je...to jedan skroman savjet svima.......puuuuusa

- 23:43 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Cursors




Why cant life be simple nd be like it shoud
My mind is a mess my soul is up on the sky
Nd me now im just a body without a soul.

Where is him now when I need him.
I just wanna be me, nd hold him
Where is he? ,
He is their always but never
his in my hart, his in my soul
but his not here with me.

My eyes are a blue river now
but there is no one to see it
Just me nd my lost soul.



Just life

I was born
came to the world
Like a little creature
So tinny and innocent
Then i started growing up
And its the biggest fight of my life
There are so many things
I want to change
So little time
So many words that have to be said

Now Im a creature
And I dont know what am I really
I try to find my self every day
But still I never do so
And I start to ask my self
So many questions...
For wich i can not find an answer...yet
But I am In the inside as little
As I was on the day I was born
Because my mind is so confused...
Because some people destroy me
Because I let them
Because I trust them
And I shoudnt
But still I try
To find myself
And I am walking on this earth
With a hope to find someone...
Who wont hurt me..



NESTO O MENI
nanovo napisana autobiografija :)
Moje cijenjeno ime je Ivana.
Prebivaliste je Zagreb
Ucenje je GGG
spavanje je ......doma
doma...su starci....
kuca je....na brdu...brdo je u centru pa si vi mislite heh...
ziva sam vec 15 godina....namjeravam i jos dugo
ako mi se posreci.....oh i da naravn rodena sam 4.6.1992.njnj blizanac
trenutno sam 1 razred sa molitvama...da ove godine postanem drugi
volim covjeke oko sebe.....neke vise neke...manje
mislim da me nije tesko skuzit al opet mozda i je...
moji najdrazi ......su uvijek uz mene.,....stoga imena nisu potrebna....
Sto volim pa volim jest.......pit......tusirat se plesat
hip hopati heheh G unit rulzz cure najace smo....
Moj dragi karate Klub Polet .)
i stoh dalje reci nea sto puno.....slusam apsolutno svasta.....
volim sve ljude prihvacam ih kakvi jesu ne pokusavam nikog promjenit ---pa
nemojte ni vi mene....i to je to pozzz svima xoxoxoxo