Kad Mi Nebo Bude Dom
Upoznat ces slobodu kao vijest iz novine
I sve sto ljudi cine u njeno ime a protiv nje

Pobrkani lonci cine svijet, kume moj
Ja drzim glavu iznad mutne vode predugo

I sto se penjem vise dalje, ove grane sve su tanje podamnom
I cak pod cijenu ako padnem, stici cu tamo kad mi nebo bude dom

Podivljali ljudi krce put barutom
Sa neslobodom u sebi, sve sto cine je slicno njoj

I sto se penjem vise dalje, ove grane sve su tanje podamnom
I cak pod cijenu ako padnem, stici cu tamo kad mi nebo bude dom

- Gibonni


I Will Carry You

Some times I wonder if my beating heart has a reason
The thought of beating only takes my breath away
I spent so many nights wrestling with this feeling
And, do I have the strength to make it through the day

But, I was never meant to walk this road alone
I can always trust you when you say
And I will carry you, be your strength and pull you through
Reach for me, and take my hand
And we will pray and we will stand
In the World crying out for peace
Let your heart be strong for you and me, you'll carry me

Some times you wonder if the road you're on has a reason
It's hard to go on when you just don't know
We can shoulder all the weight of life between us
Until the fear of what we cannot see is gone

Cause, we were never meant to walk this road alone
We are bound together when we say
And I will carry you, be your strength, and pull you through
Reach for me, and take my hand
And we will pray and we will stand
In the World crying out for peace
Let your heart be strong for you and me, you'll carry me

- Michael W. Smith





- AMGAR -

09.07.2005., subota

Lei

Oprostite mi zbog pauze, ovo je bio tezak tjedan. Moja firma je upravo bila kupljena od druge firme. "Merger" je bio sluzbeno zakljuchen proshlog vikenda. Ovaj tjedan je bio pun prilagodjavanja na nova "pravila". Mrzim "mergers", ovo mi je vech chetvrti. To je vrijeme velike nervoze i napetosti. Pitam se, da li da skupim krpice i odem, ili da malo chekam i vidim shto bude? Nish, idem staviti CD u laptop, i pokushati nastaviti prichu. Dobio sam CD "Mirakul" od Gibonni-a, od prijatelja iz Zg-a. Bash mi se pjesma "Mirakul" svidja. Eh da, puno hvala na komentarima! Ovo je zapravo trebala biti moja terapija, ali dobar je osjechaj kad netko drugi nadje moju prichu zanimljivom.

OK, natrag na prichu. "Graduation day" je kroz nekoliko dana. S Marianom sam se vidio nekoliko puta, ali sve je to bilo nevino. Ne bih te susrete mogao nazvati "date". Par puta smo igrali tenis. Jedan dan smo otishli na "jogging". Htio sam joj pokazati moju najdrazu rutu za trchkaranje. Trchish kroz studentsko selo prema obliznjoj divljini. Livade, shume a staza vodi na moje najdraze mjesto u Syracuse-i. To je bilo brdo s kojeg ti puca pogled na kampus i dalje josh na grad Syracuse-u, i iza grada veliko jezero. Idealno mjesto za prekinuti trchanje, sjesti na vrh tog brda, i upijati poglede prije povratka na kampus. Otishli smo par puta i u restoran - ne, nismo ishli kod "Zorbe" :-). Ja sam oba puta naruchio najjeftiniju stvar na menu-u. Drugi put je ona to primjetila i pita, ti nemash puno novaca? Nemam, velim ja. Chuj, to nije problem, ja mogu platiti, veli ona. Ne, to ne dolazi u obzir, velim ja. Mislim si - djevojko, ja sam sa starog Balkana, to se kod nas ne radi. Dobro, veli ona, i naruchi najjeftiniju stvar na menu-u. Bilo mi je to jako simpatichno, ali istovremeno sam se osjechao posramljenim. Hajde, nije prvi put, mislim si.

Chuj, doshli su mi u posjet roditelji iz Brazila, veli ona. Jedva chekam "Graduation day", kaze ona. Nakon proslave idem s njima malo putovati. Ovo je mojim roditeljima prvi put u Americi, pa su mislili otichi na nekoliko dana na Hawaii-e, onda u San Francisco, i onda natrag u New York City prije povratka u Brazil. To je fini plan, velim ja. Nakon toga chu se vratiti u Syracuse-u da pokupim svoje stvari, veli ona. Eh da, to je kraj priche, mislim si. Nisam htio komentirati, ovo je bila izgubljena stvar od samog pochetka.

"Graduation day" je za mene bio jako jednostavan. Popeo sam se na podij, pokupio diplomu, zahvalio se, okrenuo ledja i otishao. Zao mi je bilo shto Gojo nije mogao dochi, imao je ona obavezna predavanja. Vidio sam Marianu, i njezine kolege u onim crnim opravicama kak' se ludiraju nakon shto su dobili diplomu. Hajde, to im je prva diploma. Kad bi zivot bio tako jednostavan kao shkola - polozish ispite, dobish diplomu, i onda je cijeli svijet tvoj! Nisam im htio prichi. Malo sam ih gledao i onda se izgubio u guzvi. Marianu sam vech prekrizio. Imam josh samo dva mijeseca, i onda mi F1 visa istjeche. Ako ne nadjem posao u to vrijeme imam dva izbora, ili ostanem ilegalno, ili skupim krpice i onda u Zagreb. Gledam diplomu, shteta papira, znam da je u Zagrebu ekonomska situacija grozna, tesko da chu mochi nachi posao. Nish, idem slati resume-e.

Proshlo je tjedan dana. Vlasnik kuche u kojoj zivim mi kuca na vrata, dobio si paket, veli on. Paket? Od koga? Pa, povratna adresa je Honolulu Hawaii, veli on. To je neka zabuna, ja ne znam nikoga na Hawaii-ma, kazem ja. Nisam chak ni svoje resume-e slao na Hawaii-e. Jel' ovo tvoje ime? Pita on. Da. E onda je ovo tvoj paket, veli on - da mi paket, i ode. Otvorim paket, a u njemu "Lei". "Lei" je lanchich nachinjen od svijezeg tropskog cvijecha. Na Hawaii-ma je to znak dobrodoshlice. Obichaj je da svaki put kad dodjesh na Hawaii-e, da ti osoba koja ti je bliska, stavi taj lanchich oko vrata. Pogledam karticu. Na njoj pishe:" Love, Mariana". Zenska mi shalje cvijeche???? Zar to ne bi trebalo biti obrnuto? Obichno musko shalje cvijeche. Ipak, to je "Lei", to je vishe kao znak prijateljstva. Bash fino mirishi, josh uvijek zbunjen, gledam cvijeche.




- 06:19 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Jos radim na tome :-)