TREBAŠ MI...

Trebas mi
Pogledaj kako drhtim
kada gledam te
i kao da si poslednja
na svetu ne dam te

Pogledaj moje oci
sve ti govore
kada te nema
uvek pomislim na najgore

I telo grci se
i ruke znoje se
a u stvari znam
da volis me

Pogledaj kako drhtim
kada gledam te
i kao da si poslednja
na svetu ne dam te

I telo grci se
i ruke znoje se
a ustvari znam
da volis me

Ref. 2x
Trebas mi, trebas mi
ni sunce zemlji kao ti meni, meni
i hajde, dodji, pa me uveri, uveri
da sumnje ne bude u meni
( trebas mi, trebas mi )

Zamisli kako mi je
kad se probudim
kako mi srce lupa
kad na tebe pomislim

I sumnja javi se
sa srcem bori se
a ustvari znam
da volis me

15.06.2006. u 10:25 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic*pišem sve i svašta a najviše za moju dušu**

Amnicum an nomen habeas, aperit calamitis.
Nevolja otkriva imaš li prijatelja ili samo njegovo ime.

Amicus magis necessarius quam ignis et aqua.
Prijatelj je potrebniji od vatre i vode.

De inimico ne loquaris male, sed cogites.
O neprijatelju ne govori zlo, nego misli.

Et ab hoste doceri.
I od neprijatelja se može štošta naučiti.

Firmissaima est inter pares amicitia.
Najčvršće je prijateljstvo među jednakima.
Audi, vidae, tace, si vis vivere in pace.
Slušaj, gledaj i šuti ako želiš živjeti u miru.

Certa dies leti est cunctis.
Svakome je određen dan smrti.

Dum vivis, sperare decet.
Dok živiš, dolikuje ti da se nadaš.

In te descende.
Pitaj svoju savjest.

Vita fugit, fugiuntque tempora, non redeunt.
Život i vrijeme bježe, više se ne vraćaju.



Image and video hosting by TinyPic
prijatelji-životinja

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Image and video hosting by TinyPic