Amelie Poulain https://blog.dnevnik.hr/ameliepoulain

nedjelja, 30.07.2006.

Obećanje

Pa stalno sebi obećajem da ću više učit. Ali lito ka i svako do sada… Samo linčarenje i kupanje. Vikendom. Preko tjedna radim i nemam vrimena. Stvarno nemam vrimena jer radim po cili dan. Jebemu!! A danas neko ludo vrime i ostala sam kući i učila. Uvatila me neka volja. Tako triba!
Dogovorila sam se sa sobom da ću pristat radit 15.10. i od tada se stvarno uvatit faksa. Moram završit do sljedećeg lita. Pa da sam svoj čovik.
U međuvrmenu. Skitam i uživam vikendima. Svako malo Hvar.
Sljedeći vikend Lastovo. Nadam se.zujo
Image Hosted by ImageShack.us

30.07.2006. u 17:01 • 0 KomentaraPrint#^

petak, 07.07.2006.

burn this city

Napokon i taj tjedan kad ne radim. A već petak tako da sam već u depri zbog ponediljka. Jer tada opet radim. A ne volim svoj posa. Glup i lažan do boli.

Nemam sriće s dobrim vrimenom. Odma prvi dan, tj. U ponediljak sam zapičila na Supetar. Nakon samo jednog kupanja uvatia nas pljusak i ajme… Ples na kiši, mokra do kože. Al na kraju je sve ispalo u nekom ludom i veselom stilu. smijeh najs.

Utorak ilitiga put u Zagreb. Mrcvarenje cili dan i upoznavanje nekih novih ljudi 100% drugačijih od mene. Ali večer je bila baš onakva kakva je tribala bit. Ja prezadovoljna svim osim redarima na ulazu koji nisu dali da unesem fotić. Hvala Bogu na drugom ulazu, mojoj snalažljivosti i besprijekornom osmijehu smijeh. Gužva velika al ne nosi svak kaubojske čizme u srid lita ka i ja pa gužva uopće ne smeta stopalima. This fire is out of control. I sve super i sve za pet, Alex ajme majko da padneš u nesvist! I ja sam out of control. I sad sam lakša za 2 kila. Sljedeći dan ilitiga srida je bia dan od kava i šetanja gori-doli po Zagrebu. A jebate koliko ima prosaca, tj. Cigića. Al kad ti neka malecka ciganka kaže da si lipa, smiluješ se pa daš 5 kunića. Al kul su mi svirači koji bi na more. Preslatki.

Četvrtak ilitiga nazad u ovaj jebeni grad. A to ti je tako kad si gospodska guzica pa nećeš ležat svugdi. Ili to ti je tako kad imaš dvoje jako glupi ljudi. Glupa i gluplji. Žalim za gospodinom M. Nadam se da nije piva I`m so sorry jer je to najodvratnije najbolje pisma. To bi me dotuklo.

Sutra ujutro se piči na Hvar. Ako vrime bude služilo. A neće. Al jebeš ti i vrime. Idem ličit dušu svoju.
Image Hosted by ImageShack.us
kiss

07.07.2006. u 13:04 • 1 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us
Free Web Site Counters

hit Counter

Blog.hr
free smještaj
brit pop