**svi smo mi powerpuff girls!!**

ponedjeljak, 22.05.2006.

neam pojma...

Za početak čao svimawave imam infu,to je jasno... evo neznam kaj da pišem...za vikend je bilo ludilo-bile smo ja,kelly i mia kod erike na danu zapuđa...ugl potrošila sam cijeli džeparac na karting, ringišpil,twister i ostale gluposti al ok...poslije smo se išle šetat po trgu jedna je cura imala brtdej pa smo svratili u mek...ugl zmrljala sam se sa sladoledom i takoheadbang... poslije smo se šetale i nakon nekog vremena erika je morala ić kući tak da je mene i kelly čekala grozna sudbina-kod mie u dubravu...uf...bangjoš se oporavljam...smislile smo koreo.na my humps zakon je...nedjelja je prošla ok,ništa nisam radila...kad je fabo vozio kelly i mene od mie srele smo jednog ludog lika iz zpk... danas je bilo ok u školi-nenejavljeni brzi iz fizike-sve je jasno...i tako ja sad tu pišem ovaj prekokrasni post i mislim na znate već koga(neznate al nema veze...)ajde čao pusa svimakiss

22.05.2006. u 14:26 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

fancy :-)

image hosting

image hosting


moj naaaaj crtić...
Powerpuff girls
Blossom
blog

blog


Bubbls
MySpace Layouts

MySpace Layouts


Battercup
image hosting

image hosting


sve na hrpi!!!
image hosting

image hosting




Cursors


Cool stuff


Impossible is nothin'...
MySpace Layouts


Nemam komp,šmrc...
MySpace Layouts

layout for myspace

layout for myspace


Myspace layouts

Myspace layouts


moje prekrašno ime...

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




ME,MYSELF & I

Ja sam Anela Bralić-Ameba ili Anđela.Živim na Jarunu, idem u 7.a I.OŠ Bartola Kašića i treniram plivanje u naj klubu- HAPK Mladost. Slušam sve osim narodnjaka, jazza i bluesa.Volim jest skoro sve što stavite pred mene.To se baš ne vidi jer nemam ni trunčice špeka. To bi bilo to.Bok!

PUCE I PUCANI!


Briglja
moj mali naj frend...ma on je legenda..fkt je spaljen i zna čuvat tajne...bolji je od puno cura koje poznajem


Click here to get more cartoon dolls like this!

Capan
tip je legenda,faca(pan),super frend i preludo se smije,i da, veliki zavodnik


Click here to get more cartoon dolls like this!

Kalinić
lik je ok,ima super fore ali zna bit jakooo naporan



Tina
mala perverzna legenda,zakon puca koja ima prelude fore


Helly
Ludaaaaaaaa! Ima crvenu kosicu (ne baš uvijek). Nisu joj baš sve na broju i baš mi je zato naj frendica. Obožava Vuxa-tuče ga,grebe, trga,kida i slično. Baš je carica!!!

image hosting

image hosting


Sunce
Plavuša,ali pametna. Zakon frendica. Pred starcima glumi neku pristojnu pucu,a onda...Ko da te grom strefi! Ima lude fore i još luđe ideje.Ponekad ima prenisko mišljenje o sebi i da to promijeni bila bi perfekt!

layout for myspace

layout for myspace


Grom
Moja luda sestrična!Zabavna je,ali ponekad previše priča o sebi!Mnogi ju ne podnose jer voli prkositi cijelom svijetu.Zovemo ju Grom jer ima ogromnu valovitu kosu baš kao pudlica.

layout for myspace

layout for myspace


ERIKA
U zadnje mi je vrijeme super.Njena je posebnost to kaj jedina od nas puca s plivanja ima poprsje.Super je frendica-možeš joj se povjeriti. P.S.nemojte joj ništa posudit jer će vam vratit tek nakon što zaboravite da ste to ikad i imali!

myspace layout

myspace layout


PIVICA NOVOSEL
Ovak bi ona izgledala da raspusti kosu koja joj je vječno u repu.Super je i zanimljiva. Da nam dopusti da ju uredimo bila bi ljepša od svih nas zajedno.Sreća da nam ne dopušta jer bi pobrala sve dečke!

MySpace Layouts

MySpace Layouts


Ena
Super puca,umiljata,sva je nekak nevina! Brijem da ne bi ni mrava zgazila.Ok je frendica ali mi ide na živce to kaj ju starci nikam ne puste!No dobro to će se valjda promijeniti dok navrši dvadesetu!

MySpace Layouts

MySpace Layouts


ŠEĆER NA KRAJU-JA
Već sam se predstavila tak da neću biti opširna.Volim nosit minjake ali samo na rođendane odnosno tulume.Volim hip-hop i punk a ova je puca obučena donekle u tom stilu(zato sam je stavila).Volim se družit i izlaziti u kino ili negdje drugdje.THE END!