utorak, 17.11.2009.

Najduži post (zasad)

Evo kratki post, da se zna da sam još uvijek živ.....radim koliko stignem, a to baš i nije puno. Moje divno "malo" djetešce mi uzima većinu slobodnog vremena, a ostatak žena, tako da trenutno stagniram glede mjuze.....ALI ipak ja stignem tu i tamo nešto skemijat pa se nadam uskoro još jednoj laganoj, onak baš za opuštanje......

Inače moram priznat da sam oduševljen komentarima na album(e) (ne ovdje očito, pošto nitko živ ne gleda blog:)) ali na malo frekventnijim mjestima ih ima dosta i što je za mene najbitnije svi su pozitivni.... Iako ja mjuzu radim iz nekakvog nazovimo ga "hobija" svejedno čovjeku bude drago kad se netko cijeni rad ili mu se svidi glazba.

Eto pitaju me ljudi kako i gdje radim mjuzu, di mi je studio i tak - lijepo se nasmijat na takve stvari.....al da se zna - sva muzika je nastala na mom kućnom PC-u. Radim sa Fruityloops programom i dosta različitih plug-in ova(hvala burazu:)) i sve na običnoj tipkovnici.....vjerojatno jednog dana kad si priuštim klavijaturu kvaliteta glazbe će možda biti bolja, no pošto fruityloops koristim već skoro 10ak godina mislim da sam već savladao neke "cake".

EH da i ako netko bude zainteresiran ili ima pitanja u vezi fruityloops-a ili općenito glede kompoziranja na PC-u (od početnika do ubermaster-a) slobodno postajte tu i ja ću pokušati odgovoriti što prije.....

Evo ovaj zbrda zdola post je gotov, ubio mi je 15ak minuta vremena dežurstva tako da "do pisanja" svima pozdrav :).

| 17:09 | Komentiraj (2) | Print this! | #

<< Arhiva >>

0

Copyright © Ambient place - mail kontakt: Danz





opis slike
Ambient place je blog/website na kojem se nalaze vijesti, informacije i glazba vezane uz mene :). Moje ime je Danijel Horvat, kompoziram glazbu nekoliko godina, nadam se izdavanju albuma (jednog ili više) u skoroj budućnosti.
SVE kompozicije su besplatne za slušanje i osobnu upotrebu. Svaki drugi oblik reprodukcije i javne izvedbe nije dozvoljen, te se ne smije koristiti bez dozvole autora.
.......................................
Ambient place is a blog/website with news, info and music connected to Seraphus. My name is Danijel Horvat and i'm composing music for several years hoping to publish one or more albums in close future.
ALL music is free for listening and personal use only. Any other means of reproduction or public use is strictly forbidden and cannot be done without constent of the author.


opis slike
opis slike opis slike
Linkz
.....................
YouTube Seraphus
.....................
ElConStiDo - jedan od naj bendova sadašnjice
.....................
Seraphus - last.fm
.....................
Jajo vs Rest of Universe :)
.....................
opis slike