Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

molbe i nešto svašta..

Za sve Anti- HP- oterovce-Ne ostavljate odvretne komentare, jer ću vas u suprotnom prijaviti blog- administratoru.
Hvala

Za sve one koje sam ubacila:
-Ja nikome neću stavljati slike istih pjevača/ica, glumaca/ica ( npr. da Cady i Amanda imaju sliku iste glumice, pa makar to bile potpuno drugačije slike).....
Hvala na razumjevanju.

Za sve koji me čitaju:- Ne ostavljajte komentare iz kojih ne mogu shvatiti da ste pročitali post ( tipa super post)
- Ne posjećujte me ukoliko ne čitate postove
- Ne ostavljajte spamove
- Ne zahvaljujte mi na ostavljanju komentara
- Molim vas da javljate za nove postove jer ne mogu sve stić
Hvala puno, kissa


ZA LUCASA RIDDLEA:
KRETENU EDAN, KREPAJ...

dakle.. neki.. hmmm

moja e-mail adresa: amberscott@net.hr ako vam zatreba
Imam razloga zašto nisam stavila msn adresu na blog, pa me putem adrese pitajte ako vas zanima. I ako imate moju msn adresu molim vas da je ne djelite uokolo bez mog dopuštenja :)

Wizards (po abecedi)

Amanda Harrison
Anna Gryffindor
April
Ashlee Amber McKenzie
Cady Heron
Chloe Candler
Čupava Munjena
Hagrid
Haley Brooke
Hp15
HP big fan
Hermiona Granger
Hermiona Granger2
Isabell Black
Jill Southwood
Katherine Vane
Leda Steilles
Lena van Persie
Lexy Slytherin
Lizzy Daniels
Lola Chinkage
Lorry Cobain
Maggie Peyton-Riddle
Michelle Snape
Mishelle Ashley Senseily
"Navada"
Rowena Allison
Ruth Potter
Slytherin Girl
Yocelin Anabell Rose


**********

.::Ja i neki luđaci s kojima dijelim školu::.

i'm in slytherin!

be sorted @ nimbo.net
samo da znate da sam ja sortirana u Ravenclaw, ali sam namjerno davala odgovore za Syltherin

Amber Scott
Image Hosted by ImageShack.us
Moja malenkost.
- 4 godina u Hogwartsu, Slytherin
- čistokrvna
- Ruth i Ophgenya- best frendice
- najgluplje cure na svijetu- Cady Heron i Anna Gryffindor
- Najbolji prijatelj- Regulas Black
- najgluplji dečki- James Potter, Sirius Black
- druge dobre cure- Yocellin, Liz, Lorry i Kitty
- bauk- labud
- patronus- pauk
- igram metloboj na mjestu vratara
- životinje- pauk Kreker i crna sova Crna
- naj predmet- Napitci
- najgori predmet- Skrb i Preobrazba

Ruth Potter
Image Hosted by ImageShack.us
- moja najbolja prijateljica
- Slytherin, 4 godina
- voli Siriusa
- patronus- jelen
- bauk- dementor
- Daleka sestrična Jamesa Pottera
- čistokrvna

Ophgenya McFlue
Image Hosted by ImageShack.us
- 4 godina, Gryffindor ( to nije važno, ipak je ona istinski zla...)
- parsel- ust
- najpredmet- proricanje sudbine
- najgori predmet- POvijest magije
- naj frendice- Ruth i ja

Cady Heron
target="_blank"> src="http://img184.imageshack.us/img184/7365/18kl4.th.png" border="0"
alt="Free Image Hosting
at http://www.ImageShack.us" />

- osoba koju ne podnosim
- dečko- James
- Gryffindor, 4 godina
- naj predmet- čarolije
- čistokrvna
- brbljava

James Potter
target="_blank"> src="http://img153.imageshack.us/img153/4818/untitledia7.th.png";
border="0" alt="Free Image
Hosting at http://www.ImageShack.us" />

- Gryffindor, 4 god.
- cura Cady
- patronus- jelen
- animangus- jelen
- odvratan, umišljen tip
- tragač u metloboju
- ide mi na živce

Cornilius Morsmorde
Image Hosted by ImageShack.us
- visok, crn, crne oči, mršav
- Gryffindor, 4 godina
- čistokrvan
- tvrdoglav, hrabar i snalažljiv
- hobi:smišljanje čarolija ,
- vratar u metloboju (metla Rocket1900)
- ima feniksa Felixa
- naj predmeti- Čarolije, obrabrana od mračnih sila, preobrazba, najgori- proricanje sudbine
- bauk- zmija
- partonus- hipograf
- animangus- haski ( pas)



petak, 05.01.2007.

.::Ja sam uz tebe::.

Ovo je nekakva šala?!?- rekla sam iznenađeno.- ovo mora bit neka šala!
RUTH: Nije šala. Našla sam to ispred kuhinje. Bilo je namijenjeno meni. Još je namijenjeno meni. Ja…. Ja ću umrijeti Amber, umrijeti….
JA: Ruth, nemoj plakati. Ja ću ti pomoći. Ja…. Zajedno ćemo uspjeti spasiti tu… tog nekog.
RUTH: obećavaš?
JA: Da, a ako nam bude preteško Ophgenya nam može pomoći. Ne brini se. Bit će u redu. Nećeš umrijeti.


Tad su u sobu došle Lorry i Amanda.
AMANDA: nećete vjerovati…
LORRY:.. onaj vratar Gryffindora, kako se ono zove….
AMANDA:… Cornilius…
LORRY: ..da, taj… On je.. on je.. hahahaha… on je pitao Kitty hoće li mu bit cura i onda je..
AMANDA: .. došao njen dečko, onaj Cristian, i rekao mu da je ona već zauzeta i da se vrati u svoje neko tamo mjesto i da odustane od karijere vratara jer nema pojma…


Onda su se one dvije počele valjat po podu od smijeha ( doslovno). Iako je i meni bilo smiješno, znala sam da to ne bi bilo u redu prema Ruth pa sam samo šutila.
Tad smo sve otišle u Veliku dvoranu. Sjele smo kraj Lede, Regulasa i Lizzy. Onda su Amanda i Lorry ponovile onu priču o Kitty i Corniliusu. Regulasu je to bilo pretjerano smiješno pa je otišao do Gryffindorskog stola rugati se Corniliusu. E, tu je došlo do velike svađe dvaju brata- Regulasa i Siriusa. Jadna Lizzy je gledala svađu (kao i ostatak učenika) prestrašeno, a glupa Isabell je vikala ' pokaži mu što ga ide. Crkni Regulas!'.
Na Isabellinu veliku žalost, Regulas nije stradao, ali nije ni Sirius.

RUTH: Idem ja… nije mi dobro. Poslat ću roditeljima pismo, znaš, u vezi Neprekršive zakletve.
JA: Pametno. Ja idem u knjižnicu. Nešto mi je sumnjivo s tim 'prenošenjem' Neprekršive zakletve.
RUTH: Sumnjam da ćeš išta pronaći. U knjižnici ne piše ništa o Neprekršivim zakletvama, a kamoli o njihovom prenošenju.
JA: Vidiš Slughorna? Pijan je ko letva. Jedna lijepa riječ i potpis je moj. Osim toga, možda pomisli da sam Lilly, pa će biti još lakše.
RUTH: da… Pričekaj me, idemo u istom smijeru, samo da pozdravim Ophgenyu.
JA: idem i ja.

Ophgenya nije bila niti malo sretna. Zapravo, izgledala je kao da je mrtva. U ruci je držala pergament. Identičan onome kojeg je pronašla Ruth.

…Nastavlja se…

- 14:37 - Komentari (79) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.