Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

molbe i nešto svašta..

Za sve Anti- HP- oterovce-Ne ostavljate odvretne komentare, jer ću vas u suprotnom prijaviti blog- administratoru.
Hvala

Za sve one koje sam ubacila:
-Ja nikome neću stavljati slike istih pjevača/ica, glumaca/ica ( npr. da Cady i Amanda imaju sliku iste glumice, pa makar to bile potpuno drugačije slike).....
Hvala na razumjevanju.

Za sve koji me čitaju:- Ne ostavljajte komentare iz kojih ne mogu shvatiti da ste pročitali post ( tipa super post)
- Ne posjećujte me ukoliko ne čitate postove
- Ne ostavljajte spamove
- Ne zahvaljujte mi na ostavljanju komentara
- Molim vas da javljate za nove postove jer ne mogu sve stić
Hvala puno, kissa


ZA LUCASA RIDDLEA:
KRETENU EDAN, KREPAJ...

dakle.. neki.. hmmm

moja e-mail adresa: amberscott@net.hr ako vam zatreba
Imam razloga zašto nisam stavila msn adresu na blog, pa me putem adrese pitajte ako vas zanima. I ako imate moju msn adresu molim vas da je ne djelite uokolo bez mog dopuštenja :)

Wizards (po abecedi)

Amanda Harrison
Anna Gryffindor
April
Ashlee Amber McKenzie
Cady Heron
Chloe Candler
Čupava Munjena
Hagrid
Haley Brooke
Hp15
HP big fan
Hermiona Granger
Hermiona Granger2
Isabell Black
Jill Southwood
Katherine Vane
Leda Steilles
Lena van Persie
Lexy Slytherin
Lizzy Daniels
Lola Chinkage
Lorry Cobain
Maggie Peyton-Riddle
Michelle Snape
Mishelle Ashley Senseily
"Navada"
Rowena Allison
Ruth Potter
Slytherin Girl
Yocelin Anabell Rose


**********

.::Ja i neki luđaci s kojima dijelim školu::.

i'm in slytherin!

be sorted @ nimbo.net
samo da znate da sam ja sortirana u Ravenclaw, ali sam namjerno davala odgovore za Syltherin

Amber Scott
Image Hosted by ImageShack.us
Moja malenkost.
- 4 godina u Hogwartsu, Slytherin
- čistokrvna
- Ruth i Ophgenya- best frendice
- najgluplje cure na svijetu- Cady Heron i Anna Gryffindor
- Najbolji prijatelj- Regulas Black
- najgluplji dečki- James Potter, Sirius Black
- druge dobre cure- Yocellin, Liz, Lorry i Kitty
- bauk- labud
- patronus- pauk
- igram metloboj na mjestu vratara
- životinje- pauk Kreker i crna sova Crna
- naj predmet- Napitci
- najgori predmet- Skrb i Preobrazba

Ruth Potter
Image Hosted by ImageShack.us
- moja najbolja prijateljica
- Slytherin, 4 godina
- voli Siriusa
- patronus- jelen
- bauk- dementor
- Daleka sestrična Jamesa Pottera
- čistokrvna

Ophgenya McFlue
Image Hosted by ImageShack.us
- 4 godina, Gryffindor ( to nije važno, ipak je ona istinski zla...)
- parsel- ust
- najpredmet- proricanje sudbine
- najgori predmet- POvijest magije
- naj frendice- Ruth i ja

Cady Heron
target="_blank"> src="http://img184.imageshack.us/img184/7365/18kl4.th.png" border="0"
alt="Free Image Hosting
at http://www.ImageShack.us" />

- osoba koju ne podnosim
- dečko- James
- Gryffindor, 4 godina
- naj predmet- čarolije
- čistokrvna
- brbljava

James Potter
target="_blank"> src="http://img153.imageshack.us/img153/4818/untitledia7.th.png";
border="0" alt="Free Image
Hosting at http://www.ImageShack.us" />

- Gryffindor, 4 god.
- cura Cady
- patronus- jelen
- animangus- jelen
- odvratan, umišljen tip
- tragač u metloboju
- ide mi na živce

Cornilius Morsmorde
Image Hosted by ImageShack.us
- visok, crn, crne oči, mršav
- Gryffindor, 4 godina
- čistokrvan
- tvrdoglav, hrabar i snalažljiv
- hobi:smišljanje čarolija ,
- vratar u metloboju (metla Rocket1900)
- ima feniksa Felixa
- naj predmeti- Čarolije, obrabrana od mračnih sila, preobrazba, najgori- proricanje sudbine
- bauk- zmija
- partonus- hipograf
- animangus- haski ( pas)



srijeda, 20.12.2006.

EVO LJUDI; MALO SAM PROMJENILA SVAŠTA....

prvo: PROSLAVIMO MOJ 10 ( ujedino i posljednji) post na mom blogu smijehyesyesyessmijehzujozujonaughtynaughtynaughty


imam dvije vijesti: lošu i dobru.
LOŠA: Zatvaram cijelu ovu priču o Rosewildu (eekyes), ali novi ću blog za tjedan dana otvorit na ovoj istoj adresi, sa istim imenom, samo ću bit u Hogwartsu: i bit ću Slytherin. Za one koji su me već ubacili u priču i pri tom spomenuli da sam ja u Hufflepuffu, neka tako ostane, a vi ostali koji ćete me ubaciti, ubacite me kao Slytherinku.

DOBRA: za tjedan dana otvaram svoj blog u Hogwartsu, opis ostaje isti, samo više neću biti animangus.
Ruth i Ophgenya će imat posebne uloge u toj mojoj priči, a treba mi i još 2 dobra cura, i 3 loše cure.
moja raspodjela:
dobre- Cady Heron i Anna Gryffindor
loše- Yocellin, Liz Daniels i Anna Karkaroff ( javi dal da te ubacim da budeš Kitty ili Anna).
To su glavne uloge ( osim mene dakako :))
Ostale ću također ubaciti ali oni će biti malo manje spominjani.

A sada, što je na kraju bilo:

Umjesto Cristy je upala Ophgenya, Ruth je pristala biti u tom timu ( završila je u Feliksovom domu) ali je sve postajno govorila Maggie pa je- umrla ( nakon 2 godine).
Ja sam umrla pola godine kasnije ( i nisam uspjela ukloniti neman) ali su to učinile Amanda, Yocellin i MAggie ( novoodabrane). Ophgenya ostaje živjeti, sazna da je Jasminina sestra ( sjećate se Jasmine?), i one zauvijek žive happy, iako Jasmine na kraju POSTANE ZLOČESTA i iz pakosti napravi ljubavni napitak za Christiana koji se zaljubi u nju. Oni su zauvijek živjeli nesretno, jer je Jasmine njega varala sa mojim pokvarenim bratom Lucasom. Ona zatrudni i umre dok je trudna, ali dijete se ipak rodi kao hrkant, pa ga Marco Riddle ubije jer je on u međuvremenu zamrzio sve hrkante ( a njegovi rođaci Tom Riddle i Maggie Peyton zamrze 'mutnjake').
I tako samo Cristy zauvijek živi sretno...

BAŠ SAM VAS UBILA U POJAM, JEL' DA?!?

voli vas vaša Amber, novopečena Slytherinka...

- 15:41 - Komentari (38) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.