< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...o čem se ovdje priča...

..uglavnom tipkam o svom prajvet lajfu...i najvažnijoj stvari na
svijetu..NOGOMETU...nije da samo dečki vole nogomet...a nogomet nam nudi preeezgodne i talentirane nogometaše...:
yes..ja VoLiM moj naj klub ManU.....






Koliko god je rijetka istiska ljubav još je mnogo
rjedje istinsko prijateljstvo.






Mnogi ljudi će ti prolaziti kroz život, ali samo pravi prijatelji
će te voljeti i ostaviti trag u srcu.




Ljubav je staklo koje se lomi ako ga čovjek
primi suviše nesigurno ili suviše čvrsto.




Ljubavne rane može izliječiti samo onaj tko ih je zadao.


..pjevajmo...





*Lepa Djordjevic*
Stani malo


Ko da sam luda, najludja na svetu
bar sve sto radim, radim na svoju stetu
ko da sam musko, nocima lutam, pijem
iz glave da te izbijem


Stani malo, stani, glavo luda
zar jos uvek verujes u cuda
nece on iz srca tako lako, nece nikako
nece on iz srca tako lako, nece nikako

Na mojoj bluzi fleka od crnog vina
ma, koga briga, i veceg srama ima
sto kao musko nocima lutam sama
kao u tuznim pesmama





*Lepa Djordjevic*
Znam ja znam


Ovo je mali grad
i u njemu sve se zna
znam ja dobro gde si sad
i koja mi te ukrala


Znam da ces kasno doci
mirisaces ti na nju
a ja cu pola noci
provesti u plakanju

Znam ja znam u zivotu sve
al' nikako da naucim
kako da od tebe odem ja
i kako da te ne volim

Sama sebi kazem cuti
mada dobro znam ja sve
sve je dobro dok jos uvek
vracas mi se ti od nje



*Ceca*
Culo bola


Mesec nocas zove zemlju
mozda je i dobije
samo mene nece niko
presekla sam linije

Mislio si da sam jaka
da cu da izdrzim sve
a ja isto ko i svaka
pucam gde je najtanje

Ubijena celo vece sedim ja
ubijena od tih hladnih pogleda
ubijena dok ti letis oko nje
ubijena, culo bola zivo je

Nocas traze Atlantidu
ako je i pronadju
naci ce i mene tamo
'mesto u tvom narucju

Priznao si, na svoj nacin
lose si me tesio
popila sam koju vise
bas si me se resio

Jer ko tesi taj i gresi
a ti si pogresio
odlazim, ne mogu vise
bas si me se resio








*Srecko Savovic *
Moje maleno


Moje maleno, ti si zivot moj

Tuzno gledas me nisi srecna s njim
nikad niko s pola srca nece voljeti
da budes sa mnom ti, nije dao Bog
sada i on zali sto nismo zajedno


Moje maleno, ti si zivot moj
sve dok zemljom hodam bicu samo tvoj
moje maleno, znas ti to
do posljednje kapi krvi bicu samo tvoj

Za mnom je i Bog suzu pustio
medju ljude s tobom srece nisam imao
zivot ne zalim, sad bih umro
kad bi s tobom ja u raju bio ponovo


Hej, maleno

Dragi, sad ne mogu da pricam
rijeci vise nemaju smisla
ne mogu da budem sa tobom
a nisam srecna s njim
kunem se nikada ga necu voljeti






*Jana*
Barabar


Sta smo rekli seti se
kuda ti, tu i ja
da delimo uvek sve
to je sudbina

I dali smo zakletvu
obraz na obrazu
i na javi i u snu
u dobru i zlu


Bara, baraba
ista vatra, isti zar
ti ja uvek par
uvek barabar

Da se ludo volimo
cuje se dobar glas
samo kad smo zajedno
sreca prati nas

I dali smo zakletvu
obraz na obrazu
i na javi i u snu
u dobru i zlu




*Ceca*
Od tebe ne znam da se oporavim


Na podu sklupcana sedim celu noc
od straha ne mrdam i ne pokrecem
jer cim ustanem od tvoje stvari
udaram se i saplicem

Da bar sam pijana otreznila bih se
da sam poludela, izlecila bih se
al' bez tebe sam nemocna da idem
a da ne posrcem


Od tebe ne znam da se oporavim
sto kvario si ne znam da popravim
pruzam ti ruke da ih milujes
pre smrti da me jos jednom ubijes

Odjednom stize me
sve od cega sam k'o luda bezala
svih ovih godina i naglas zovem te
da me opet prevaris i ostavis

Da bar sam pijana razumela bih to
al' trezna nesrecu dozivam nocas
promenio si me, gotova sam
obuzelo me je zlo


*Goga Sekulic*
Premalo, premalo




Ne znam ko je koga vise voleo
i ne znam ko je kome vise uzeo
kome je sada teze i gore
vise ne merim
i kada mi suze za tobom krenu
ja ih uverim da


Hej, premalo, premalo
sve je trajalo, trajalo
hej, premalo, premalo
da bi bolelo, bolelo

Hej, dugo su, predugo
kise padale, padale
hej, predugo da bi jos
vatre gorele gorele

Ne znam ko je kome zbogom rekao
i ne znam ko je koga duze cekao
kome je sada teze i gore
vise ne merim
kad te se setim, ja se sa mesta
odmah pomerim

Sve, sve, premalo, premalo
sve je trajalo, trajalo
hej, premalo, premalo
da bi bolelo, bolelo

Hej, dugo su, predugo
kise padale, padale
hej, predugo da bi jos
vatre gorele gorele

Ljubav je pala ko zvezda u more
na tamno, plavo dno
neka je nadje drugi neko
za nas je prekasno





*Slavica Cukteras*
Prevari me


Ostace trag posle nas i nase ljubavi
mozda ce neko pricati
da smo se voleli
al' jedno znam nismo uspeli

Jednom sam srecu imala
nisam je cuvala
i sve za tren je postalo ogromna uvala
i sada znam bez tebe propadam

Kako cu bez tebe sutra
kad mi lose krene
kako da drustvu kazem
odlazis od mene
kad znam da sam pogresila
i srusila sve do pepela

Prevari me, samo me ne ostavljaj
prevari me, samo ne reci da je kraj
prevari me, samo da bude kao pre
ne daj da bez tebe sama ostanem

Za druge bili smo mi
srecni u ljubavi
mozda ce nekada da se ponovi
al' jedno znam bez tebe propadam

Ko kaznu cekam svaki dan
hocu da poludim
ako je ovo san neka se probudim
i docekam da te ugledam

Kako cu bez tebe sutra
kad mi lose krene
kako da drustvu kazem
odlazis od mene
kad znam da sam pogresila
i srusila sve do pepela



*Slavica Cukteras *
Racunaj na mene


Racunaj na mene
kad te sve one ostave
sto te nocu zovu iz ljubomore
racunaj na mene i na moje poljupce

Racunaj na mene
kada naglo potones
bez ljubavi i nade kada ostanes
racunaj na mene i na moje dodire

Saznati neces
da jos uvek nosim taj
poljupca tvoga ukus
na usnama

Povuci me u ljubav
dok se nevina pred tobom pravim
ljubi mi usne da te nikad ne zaboravim
lazi me da si samo moj
zatvoricu oci dok odlazis njoj

Racunaj na mene
kad mi usne izgovore
da umire mi srce od ljubomore
racunaj na mene i na moje poljupce

Racunaj na mene
i kad te svi zaborave
i kad ti samo novo jutro osvane
racunaj na mene i na moje dodire

Saznati neces
da jos uvek nosim taj
poljupca tvoga ukus
na usnama





*Indy*
Savrseno pogresno


I ove noci ja pitam sebe
pitam sta cu ja kod tebe
i sto se ovde bas krijem od zime
kada ti samo znam ime

Ja nisam bila spremna na ovo
sve mi je strano, sve je novo
u glavi nevreme kad jednom krene
tad vise nista nije do mene


Ljubimo se, ne znamo da l' smo zajedno
neka luda magija usne nam veze
ko da nema zemlje, u svaki zagrljaj
padamo bez ravnoteze

Ljubimo se, ne znamo ni koji je dan
da l' je ovo pametno ili je gresno
ljubimo se, ne znamo jedno drugom plan
nocas je sve savrseno pogresno

I ove noci ja pitam sebe
pitam sta cu ja kod tebe
zasto ne prekinem ovo na vreme
dok skidas stvari sa mene

..LINKIĆI...ovo ja ČITAM(umjesto lektire)

*ŠtEfY*-..jedna predivna osoba...koju ja jako volim...i..i uvijek mi helpira savjetom...kiss

*KrAljICa SuZa*-ima mi predobre posteke=)sretan

=)-bez teksta..

*..AnA..*-još jedna ženska navijačica ManU...nemam riječi...yes

*LoNdOn*..cura obožava London i ManU...koja kombinacija...=)..i ima baš fenci blog...nut

*SrNiCa*..i nju čitam..=)dead

*Najljepša stranica*burninmad-..stranica mog najomiljenijeg klubacerek

CoNnEcT...dečki sad imaju svoju stranicu..ajmo ekipa tam..juriš...cerek

MANCHESTER UNITED..one & only..

..malo informacija

MANCHESTER UNITED-uburninmad


..ime Manchester United se afirmiralo 26.10.1902..a prije se zvao New Hath...
ManU je osvojio svoj prvi naslov u svibnju 1908g...osvojio je već 15 naslova u Premieru..
ako niste znali ManU ima i svoju maskotu..to je slatki Fred The Red...evo i fotke..




..sad već starosjedioc u ManU sir Alex Ferguson



postao je trener davne 1986 u rujnu...on 1995 dovodi mlade igrače..koji su danas svima poznati..Nicky Butt, Phil i Gary Neville, Paul Scholes i naravno David Beckham...doveo je on na klupu ManU PUNO dobrih igrača..ali evo par informacija iz prošlosti...
LEGENDA!!!!

..kako ga neki zovu DVORAC SNOVA...svima je poznat kao OLD TRAFFORD...
otvoren je u siječnju 1910g...kaj nije lijepi??





..tko čini vesele vragove...
Golmani:
Edwin van der Sar
Tomasz Kuszczak
Tom Heaton


Obrana:
Gary Neville
-Danny Simpson
Rio Ferdinand
Wes Brown
Nemanja Vidic
Mikael Silvestre
Patrice Evra
Gabriel Heinze
Kieran Lee


Vezni red:
Cristiano Ronaldo
Ji-Sung Park
Paul Scholes
Darren Fletcher
Michael Carrick
John O'Shea
Lee Martin
Ryan Giggs
Kieran Richardson

Napad:
Wayne Rooney
Henrik Larsson
Alan Smith
-Dong Fangzhou
Louis Saha
Ole Gunnar Solskjaer


...malo o vražičima...

1.Edwin Van der Sar

Squad Number: 1
Position: Goalkeaper
Place of Birth: Voorhout, Netherlands
Date Of Birth: 29/ 10/ 1970
Height: 197 cm
Nickname: "The Jolly Green Giant"


2.Gary Neville

Squad Number: 2
Position: Defence
Place of Birth: Bury, England
Date Of Birth: 18/ 02/ 1975


3.Patrice Evra

Squad Number: 3
Position: Defence
Place of Birth: Dakar, Senegal
Date Of Birth: 15/ 05/ 1981


4.Gabriel Heinze

Squad Number: 4
Position: Defence
Place of Birth: Crespo, Argentina
Date Of Birth: 19/ 04/ 1978

5.Rio Ferdinand

Squad Number: 5
Position: Defence
Place of Birth: Peckham, England
Date Of Birth: 07/ 11/ 1978


6. Wes Brown

Squad Squad Number: 6
Position: Defence
Place of Birth: Manchester, England
Date Of Birth: 13/ 10/ 1979


7. Cristiano Ronaldo

Number: 7
Position: Midfield
Place of Birth: Funchal, Madeira
Date Of Birth: 05/ 02/ 1985


8. Wayne Rooney

Squad Number: 8
Position: Forward
Place of Birth: Croxteth, England
Date Of Birth: 24/ 10/ 1985


9. Louis Saha

Squad Number: 9
Position: Forward
Place of Birth: Paris, France
Date Of Birth: 08/ 08/ 1978


11. Ryan Giggs

Squad Number: 11
Position: Midfield
Place of Birth: Cardiff, Wales
Date Of Birth: 29/ 11/ 1973


13. Ji-Sung Park

Squad Number:13
Position: Midfield
Place of Birth: Seoul, South Korea
Date Of Birth: 25/ 02/ 1981


14. Alan Smith

Squad Number: 14
Position: Forward
Place of Birth: Rothwell, England
Date Of Birth: 28/ 10/ 1980


15. Nemanja Vidić

Squad Number: 15
Position: Defence
Place of Birth: Užice, Serbia
Date Of Birth: 21/ 10/ 1981


16. Michael Carrick

Squad Number: 16
Position: Midfield
Place of Birth: Wallsend, England
Date Of Birth: 28/ 07/ 1981


17.Henrik Larsson

Squad Number: 17
Position: Forward
Place of Birth: Helsingborg, Sweden
Date Of Birth: 20/ 09/ 1971


18. Paul Scholes

Squad Number:18
Position: Midfield
Place of Birth: Salford, England
Date Of Birth:16/ 11/ 1974


20. Ole Gunnar Solskjaer

Squad Number: 20
Position: Forward
Place of Birth: Kristiansund, Norway
Date Of Birth: 26/ 02/ 1973

22. John O'Shea

Squad Number: 22
Position: Defence
Place of Birth: Waterford, Republic Of Ireland
Date Of Birth: 30/ 04/ 1981


23. Kieran Richardson

Squad Number: 23
Position: Midfield
Place of Birth: Greenwich, England
Date Of Birth: 21/ 10/ 1984


24. Darren Fletcher

Squad Number: 24
Position: Midfield
Place of Birth: Edinburgh, Scotland
Date Of Birth: 01/ 02/ 1984


27. Mikael Silvestre


Squad Number: 27
Position: Defence
Place of Birth: Chambray-Les-Tours, France
Date Of Birth: 09/ 08/ 1977


29. Tomasz Kuszczak

Squad Number: 29
Position: Goalkeaper
Place of Birth: Krosno Odrzanskie, Poland
Date Of Birth: 20/ 03/ 1982


38. Tom Heaton

Squad Number: 38
Position: Defence
Place of Birth: Chester, England
Date Of Birth: 15/ 04/ 1986






petak, 21.12.2007.

...Sretan Božić svakome...

kao što naslov kaže...svima SRETAN I BLAGOSLOVLJEN BOŽIĆ..nemojte se prenajesti....
...nadam se da će se svima ostvari sve želje.....moje su vrlo skromne i ove godine...nisu materijalne....
...uz to...SRETNA VAM I NOVA GODINA.....
...lijepo ju proslavite.....
...ja i imam novosti velike..ali.....o tome nakon praznika....samo sam se javila da ne mislite da sam nestala...
ja ću VAS i dalje komentirati...al post novi..tek nakon zasluženog vejkejšena=)
pusa svima...i još jednom SRETNI BLAGDANI...da su provedeni u miru, veselju, s dragm osobama.....


pozzz.....i neka BUDE BJELI BOŽIĆ=)



- 10:12 - Komentari (41) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.