Vrtlog jedne male lutalice

nije bitno...

Sjedila je sama na klupici u parku. Čekala je bus - svoj bus, mada su prošla već 3. Vjetar je nježno milovao njezino neispavano lice. Oči su je pekle. Pored nje su se igrla djeca, ljudi su prolazili... bakice sa velikim torbama i vrećicama, djevojke u čizmicama i velikim sunčanim naočalama, dečki sa presavršenim frizurama... promatrala je kako svi negdje žure, žele biti poslovni, odrasli, važni. A ona je bila tako sićušna, nevažna, neprimjetna i sama. S vremena na vrijeme obrisala suze što su se poput izdajica skupljale u očima. S vremena na vrijeme bi uzdahnula i pogledala mobitel. Bio je njem i tih. Moglo se čuti kako joj srce puca...

06.02.2009. u 15:13 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Poneki osjećaji i misli, poneka pjesma, ponešto mene..

Linkovi

Blog.hr


ako mi slučajno poželite nešto reći..

amaryllian


oni koje rado posjećujem..

nutella - frendica i plesačica yes

dijamantić - super frend i jedan od mojih plesača kiss
no

kayleigh - netko poput mene, a opet toliko drugačiji wink kiss




poneki stih..

Painful..

Tiho ove noći,
dok grad tone u san,
obasjana svjetlošću mjeseca,
grijana toplinom zvijezda,
osvježena kapima kiše,
moje srce treperi
lako poput vjetra,
kao rosa na travi,
kao san na jastuku...
Miris tako poznat,
dodir tako nježan,
osjećaj neponovljiv,
jedinstven za sva vremena...
Sa osmijehom na licu,
toplinom u srcu...


x x x x x x x x x x

With you...

I'm standing on a bridge,
I'm waiting in a the dark,
I tought that you would be here by now.
There's nothing but the rain,
no footsteps on the ground,
I'm listening but there's no sound.

Isn't anyone try to find me?
Won't somebody came take me home?

I'm looking for a place,
searching for a face,
is anybody here I know?
Cause nothing's going right,
and everything's a mess,
and no one likes to be alone..

Isn't anyone try to find me?
Won't somebody come take me home?


x x x x x x x x x x

Lost and found

I am a teacher, came to reach you,
take the old words back to you!
You were lost, but I found you
and it's your choice what to do!

I've learned a few things,
as I traveld through the years
through the door of evermore!

I came through fire, came through the water,
through the oily serpents kiss..
Climbed a mountian, chased a dragon
threw myself in the abbys!

Do I makle myself familiar to you now?