LiVe.LaUgH.LoVe.with us - Blog.hr
  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne

design : × BloG MasteR ×
brushevi : DeviantArt
font : Grand Stylus

Opis bloga

Blog o dvije sestre koje pričaju o svojim dogodovštinama i žele nać nove frendove preko bloga slične njima
lol ;-)

Mi:

Photobucket

Ime:Amanda
Prezime:------
godine:14
Osobnost otvorena,jaka
Omiljena boja crvena,tamno-siva
Omiljeni Outfit jeans,udobni top
Osobni stil funky,trendy,hip,casual...
Omiljeni sport košarka,nogomet
Omiljene grickalice ribice,sladoled
Omiljena hrana Pizza(margarita)
Omiljeni slatkiš žvake
Omiljeni dezert sladoled



Alyssa
godine:14
Osobnost tiha,brzo odustajem
Omiljena boja ljubicasta
Hobi plesanje
Omiljeni predmet u skoli Umjetnost
Omiljeni outfit Jeans
Omiljeni style casual,cassy,funky...
Omiljeni sport Tenis,nogomet
Omiljene grickalice kokice,ribice
Omiljena pizza Sa sirom i vegeterijanska
Omiljeni dezert sladoled

Moj msn: so_nice_al@hotmail.com
(javite mi se u komentarima ak me dodate)


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

users online

Naši linkovi:

NeKi SuPeR bLoGoVi:
°°MaLa ZwJezDicA°°=)

°°SvRaTi I nArUcI bAnNeR iLi AvAtAr°°

EllEn








utorak, 29.04.2008.

Ewo mene.Napisat ću nešto u kratko.Ništ niste komentirali.Moram priznat da mi je malo zbog toga dosadilo ovdje.Al oke.Valjda neko oće.Ja sam baš sretna.Još samo sutra škola.Jej.I onda idemo na put.Za prvi maj.Pa rekoh ja ipak napisat ću novi post iako nas niko ne posjećuje i čita.
Danas ću stavit i jednu sliku s mojom super frendicom Vanny.Ona ne ide samnom u razred,neg u susjedni,al opet.
Bile smo kod nje,gledale film,zabavljale se.Za sad nema dečka,pa dečki ak vaš zanima,sam pišite.Lol.:-)
U školi mi je oke,iako dosadno.Ocjene su za sad super.Ak se ne pogoršam.Danas cijeli dan moram pisat glupu lektiru,ajme šta mi se ne da i mrzim jee... Luda je kolko nam je dala.Tamo neki glupi citati.Ne znam kad ću ja to stić.Matematiku ne kužim 1%. I da... Engleski sam napisala ko...
Sve u svemu ništ.Ove dane idemo kupit neke nove krpice i tak... Idući tjedan imamo neke ispite,ali ništa važno za upis...
Sad stvarno moram ić.Ne znam šta da više pišem.Sam komentirajte.Pozdrav !!

By:Aly




| komentiraj (147) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.