by:plushydesign. picture:deviantART.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

maj pipl
Tenica <3
Ira <3
Mateaaa iliti Matija <3
Vitoo
Goran
SariČ <3
Dorotić
Lena ljubaf
wild.love. Hanna <3
ASStrid <3
Nikicaa <3
Valentin. Tinek
Petrica <3
Marta [Hello.Kitty.Fan]. moj Mirkat. BFF <3.
Katarina. Sheena. veš mašina <3
Tesssa. <3
Vita <3
5wica d Snjegovič ^^
Mirna <3.

¤trčat čemo nizbrdo uzbrdicom po ljepoj sunčanoj noči¤


i wish,i wish.


zovem se dora.zovu me dora.odazivam se na dora.ponekad.
slusam rok i pank.
nekad jako volim svjetlucave stvari.nekad ih mrzim.



Sjaj je samo
Jedan jedini
Pokusavas stalno
U to nas uvjeriti



msn:rakica_doe@hotmail.com (ne pitaj xD)



Zamišljeno
U brutalu
Izvedeno
U totalu



volim svoju obitelj.i pravu i nepravu.i sve svoje prijatelje.i previse xP
volim ŠaReNo.jakoo.i zbog toga jako volim i svoju sobu.
volim ič na HreliČ.i onda se ič najest u onaj uber konzum.
volim mažuranac.ribnajk.opatovinu.onaj park iza one garaže.ugl iam fetiš na parkove.
pogotovo u prolječe kad je sve puno onih big RoZih cvjetova
volim fotke.volim fotiČ.volim slikat.
nisam neki fan škole.al volim likovni.i pisat zadačnicu iz hrvackog.i latinski i grčki(ne kao predmet nego kao sat.zabavno je)
sumrak i sve nastavke.
volim velike odmore.trČanje u bb.
volim ljeto i bit na moru ali isto tako i previše volim zagreb.
muziku.
volim izlazit.volim ič na kavu. i ovisna sam o kavi nazalost.
volim izlazit kad sam u kazni a nea mi staraca.to je posebni užitak.
volim daskine bisere.i daskinu kosu ^^
volim priČat na teleFon.dugo dugooo.
igrat se s lenom betmena. :)
hipije.
volim turbo pimpaČ.
volim farbanje i pramenove itd makar se jos uvjek nisam pofarbala.
volim rapsove.
zvuk.hrc.kic.
volim stajat kod konja sa svima vama. i čekat.da se pokrenemo.
volim se svađat prek msna.al s ljudima do koih mi nie stalo.inače ne.
volim novčanikove.pogotovo one s onim prozirnim
volim bisage.palestinke.narukvice.lančiče.ornament.
ljubičastu.
onu svoju naranđastu ornament jaknicu sa kukluxklan kapuljačom. opčenito kapuljače.
koncerte.rođendane.i vikend.
one sladunjave tinejđerske filmove.
znak stop u mojoj sobi.
plakate.
nemoj misliti na toricu reklame.
plišanCeeeeeee.
i puno toga.


VOLIM ADAMA I NIKICU. <33



***Pa neka je onda ovo pakao.prihvačam ga.bas me briga.



nevolim se rano dizat.
nevolim povjest.
nevolim kad na emtiviju pustaju neke slovence.
nadrkane ljude.
kad me neko tjera da radim nesto sta ne zelim.
nevoim kad ljudi pricaju okolo sranja o osobama koje ni ne poznaju.
nevolim grah xD
nevolim kad niko nema upaljač.
nevolim jos neke stvari.al se nemrem sjetit.



A stroke of luck or a gift from God?
The hand of fate or devil's claws?
From below or saints above?
You came to me




don't ask me why,don't even try.




neke meni drage/kul/ljepe/ili jednostavno retardirane sličke
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
ovde su svi poprilično terardirano ispali al volim tu sliku :D
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
ah moje remek djelo :D pihh
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
malo seksi tajma ^^ (mislim na ove gore,jeli)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



ponedjeljak, 14.01.2008.

and d kul dejz ar ouvr. -.-'

počeše nam školica koju tooliko volimo. NAAT
jebiga.
dorro dns nie bilo nis spešl sobzirom da je prvi dan al bude... -.- headbang
opet nam sve počinje.
d školske rutine se nastavljaju.
opet če pol skole posle 2 i 6 sata šprintat dole do obližnjeg haustora na čik.
opet če kad se vratimo s toga il kad se pugovci vrate s pauze skolu poplavit
val dima i smrdit/mirišat če kodasmo u zvuku. smokinsmokin
opet če nam čovjek iz osmog zvan brenko koj kad mu se neda u sklu ode kod psihičke i zašuta ju plišanim medekima svakodnevno zapalit pljugu čim kroči kroz vrata skole i bit uvjeren da ga nemoze niko vidit.i derat se prek cjelog hodnika imas pljugee.
opet čemo posle škole rutinski ulazit u dučan želili mi neš kupit il ne.fino
opet čemo se ja i vita prie sedmog sata skrivat od dugačkice jerbo kasnimo jel nam se nie dalo požurivat a željka če za to vreme pod grčkim svim silama pokušavat sakrit da postoje jos dve osobe u ovom razredu koje nisu nazočne.
opet čemo prie grčkog iscrtat cjelu ploču pčelama i podsatom svi govorit bzzzzzz cjelo vrijeme i athenaa i tuitamo ubacivat koji neznam ak nas se nes pita. fino
opet če dodo provodit vise satova kod ravnatelja neg u razredu jerče pokušavat izbacit il poslat na bolovanje jos jednog profesora.
opet čemo se ja i matea dopisivat pod testovima i govorit si odgovore.
i opet čemo pod testovima iz rvackog imat cjeli razred iste odgovore ali raska to ko fol neče primjetit.(žena je jebena :D)

i jednostavno opet čemo pokusavat prezivit
. sretan

ai dobro da bar ia i nekih zabavnih stvari u toj ustanovi.

jebiga.moračemo se priviknut.aj dorro jos sam dva mjeseca do uskršnjih ^^ naughty

Image Hosted by ImageShack.us


tobi bilo to nedamise vise.
aj pusabok <3



| kOmEnTs. (25) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

function disableselect(e){