Ispušni ventil iliti *Po prvi put ja znala bi sta zelim, ja zeljela bih,zeljela bih njega*

14.01.2009., srijeda

*.... ): Tebi,anđele moj :( ...*

Otišao si..
Poput vjetra,
I ne vraćaš se više..
No ti si uvijek prisutan
Kao i ovo vrijeme ludo..
Ostavio si trag u svima nama..
Ljeto će doći
Vrijeme teče...
Uvijek si sa mnom
Sve dok moj životni sat
Satkan od pijeska bijeloga
Baš kakva bijaše i tvoja duša,
Bude tekao...
I uvijek ću te spominjati
Sve dok pjesničke note
U meni budu pisale pjesmu ovu
I sve koje tebi ću posvetiti.
I zauvijek ćeš živjeti,
Gledati me s neba...
Sve dok anđeli ne poprime
Oblik tvoga lica...
I nikada zaboravljen nećeš biti,
Sve dok bude ovoga svijeta
Vjetar će tvoje ime nositi...
Svirat će ti najljepše melodije.
Mirno snivaj moj anđele jedini
Jer sve tako sada tužno je.

****

Nema te kise koja ce mi sprati suze,
onog dana odkad mi te nebo uze.
I korito bosuta prevrnio bi damogu,
samo jedno pitanje postavit dragom Bogu.
Postoji li nacin da bilo cime platim,
samo na sekundu da te vidim da te vratim...

Volim te,anđele moj...
- 16:47 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Komentari On/Off

<3

*~ To sto sam otisla ne znaci da ne volim te,nadam se da si ti kada zvoni mobitel *







~ I ne lazem kad im kazem,da te sanjam cesto,uvijek ces mi u srcu imati posebno mjesto.. *










*~ Kad glazba prestane i kada sve nestane,zelim da svi znaju da nisam mogla bez tebe … *













~ I nemoj mnogo da se brines,sto nismo blizu, nismo tim…Sve ce na svoje jednom doci vjeruj mi… *