Cute Cursors from Dollielove


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kaj nije cakani dok spava?? (i to je v Pragu tu su još Ivica i Nicko)

znam da je ova slika malo glupa ali kaj buš
Cute Glitter Graphics From Dollielove.com
to se odnosi za njega
get your glitters from Dollielove.com
a za ovo nemam kaj reći bilo mi je slatko pa sam dela
Glitters
ovo smo vam ja i jana (znam da sam grda ali kaj buš)
-lijevo sam ja a desno je jana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-Dora-moja naj frendica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je arjeta
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo i to sam ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
to je klara
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moj frend filip
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je sven znam da zgleda kak curica pa ga i tak zovemo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-igor-frend z razreda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-anja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
šipuš poznati pod nadimkom pinči
-to je taj kaj jebe po vezama....(i moju je zajebal)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-natasha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I dOn'T kNoW wHo Am I!!!

petak, 02.12.2005.

...još jedan dan bez njega...

Fali mi...jako mi fali...nebrem vam to opisati...danas sam se trebala zadnji put z njim spominati ali nisam...ne...nebrem ja to...ne, neznam mu kaj reći, nemam ga kaj pitati ali ipak očem se još jemput spominati z njim...pa ako ništ drugo bar ostanemo frendovi...to bi mi bar nekaj značilo...nadam se da nem pala v depresiju jer kad malo bolje razmislim nije on vredan mene ni nikoga drugoga...takši kreten...ali ipak ga još volim.....zakaj bi ja padala v depresiju zbog njega?? nije on jedini na svetu...dok bum ja tu jadikovala zbog njega tam budu de ovi zbili zbog mene...(dečki z razreda) a zapravo ja nečem biti z niti jenim od njih... mislim glupo mi je biti z nekim z razreda...neznam...ali i odlučila sam da nem z nikim hodala dulje vreme...i kaj onda ak si pak nekoga najdem i zaljubim se i onda me ostavi..nebi još jemput se to mogla podnositi jednostavno ne bi....ali nebrem si pomoći nebrem prestati misliti na njega...stalno mi izgovaraju negovo ime, prezime a njegov nadimak stalno poslušam...nadimak mu je beba a pošto imam malu seku onda moram to stalno poslušat..i ve mi vi rečite kak neg ga pozabim...kak??? vi meni pišete da imam tek 13 godina i da neznam kaj je ljubav... pa dobro to je na neki način istina...ali ak sam se ja v njega i ak ga volim...nebrem si pomoći...nebrem se sam tak odljubiti od njega....makar mi je rekel da se i on jov mene...dok mi ovaj šipuš jebeni govori da bu on ve hodal z željkom...pa daj molim te kaj nem rekla kaj....znam bu šipuš to pročital i zato namjerno to pišem...on je ve odradil svoje rastavil je mene i bebu i doru i bralića...i ve je bez brige...ka ne?? pa mislim stvarno... tu se nekaj sere da luduje za curama i da su se sve v njega a jenoj curi ne vupa dojti a kamoli ju pošlatati...dobro ve sam rekla kaj me ide za tu budalu...to usrano govno,... e da nisam vam zahvalila na tolkoj silnoj podršci..... puno vam hvala... stvarno...trebala mi je a i donekle pomogla....možda sam se i na neki način malo oporavila.....kissam vas sve i šaljem vam jedan veliki pozdraF
P.S. Posebno pozdravljam: dodach, aru, dark angel, Bratzy_Girl, barby, leichy love, kley-u, riu i sve koji me čitate....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-tak ste sigurno vi zgledali dok ste bili mali...ka ne??...ma šalim se

- 21:49 - frčni mi nekaj pametnoga, ak si već došel/la (27) - kaj se mene tiče...printaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Na ovom blog bute čitali kaj mi se sve događa u životu. I to je to. Pusa
get your glitters from Dollielove.com

Glitters from Dollielove.com></a> <br />

</div>

<!-- Kraj -->

<!-- Treci box -->

<div class= Malo o meni
get your glitters from Dollielove.com

MALO O MENI
-Ja sam Žana, živim u Čakovcu
-imam 13 godina, sedmi b. razred (najbolji razred na svijetu)
-naj frendovi i frendice: Dora, Anja, Jana, Klara, Arjeta, Tina, Filip, Šipuš, Bralić, Đigi, Đeko, Sven, Iris,Nives, Daria, Natasha...i drugi
-volim slušati sve osim kuruze i narodnjaka niš određeno
-imam dečka - Ivana, trenira rukomet
-NE VOLIM:
-laž
-pohlepu
-sebične ljude
-školu
-zadaće
-učenje
-učitelje...
-VOLIM:
-svojega dečka naravno
-izlaziti s frendicama
-svoju seku i brata
-roditelje makar su nekad malo šuknuti
-istinu...

Ž
AAmbitious
NNoisy
AAwesome

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


IInnocent
VVain
AAwkward
NNice

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Evo to sam ja!!


I to je Ivan

Ovo je Arjeta


Pa Dora


Onda ovo je Klara


Slijedi Anja


I na kraju Jana


neznam kak sam mogla pozabit Tinu


EVO TO SU BILE JEDNE OD MOJIH NAJ FRENDICA