Cute Cursors from Dollielove


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kaj nije cakani dok spava?? (i to je v Pragu tu su još Ivica i Nicko)

znam da je ova slika malo glupa ali kaj buš
Cute Glitter Graphics From Dollielove.com
to se odnosi za njega
get your glitters from Dollielove.com
a za ovo nemam kaj reći bilo mi je slatko pa sam dela
Glitters
ovo smo vam ja i jana (znam da sam grda ali kaj buš)
-lijevo sam ja a desno je jana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-Dora-moja naj frendica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je arjeta
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo i to sam ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
to je klara
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moj frend filip
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je sven znam da zgleda kak curica pa ga i tak zovemo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-igor-frend z razreda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-anja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
šipuš poznati pod nadimkom pinči
-to je taj kaj jebe po vezama....(i moju je zajebal)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-natasha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I dOn'T kNoW wHo Am I!!!

petak, 25.11.2005.

.....something....

Evo vratila sam se i ja, ovih dana nisam baš imala inspiracije za novi post....nekak sam sva v bedu jer su mi rekli da bu me ostavil i takše gluposti...da se nije više v mene ali da mi nezna kak reći da me oče ostaviti jer da bu njemu žal i kaj me ne povredi, ali ja jednostavno neznam, već se čak i osjećam kaj da me ostavil....imam taj feeling.....a ja sam se još v njega...ovo za luciju više nikome ne verjem i danas bum ga pitala i ak nije istina više nikome nem vjerovala, i ak mi još jemput veliju tak nešt bum ga ostavila jer stvarno ne mislim to poslušati i nemam živce...danas sam se ja lepo z klarom dogovorila da veli ivici da se ja motam oko tam nekšega z druge osnovne....zakaj baš njemu?? zato kaj on ide z njim na rukomet i rekel bu mu...to sam namjerno napravila, baš me zanima njegova reakcija jer ak se nije v mene bu me odma ostavil a ak se jeje bu me valjda prvo pital, ne??... nem vam više pričala o njemu sam se još više rastužujem i te stvari...ali nek jeno zna, JA GA VOLIM...neznam možda on to pročita pa bu videl da sam se v njega i da ga volim....
V školi je bilo danas dobro, odlično...hahaha... dobila sam z povijesti z onoga kaj sam sam nekaj znabrljala 4/5 i stvarno sam happy zbog toga... pisali smo engleski, a kaj to je kaj mačji kašalj, to se nikad ne vučim, ak razmem nemam kaj gubiti vreme na to....danas je učiteljica razmeštavala i pošto ja sedim sama rekla je kaj bum dobila nekoga i prvo mi je štela deti filipa (imate ga tam pod slikama) onda mateja ali je rekla da mi niti njega nebu jer me šlata i usput je rekla da je sad ona na redu, znači istina je ono kaj je rekla da budu morali nju ve polako šlatati...hehehe...i na kraju mi je ne dela nikoga i pak sama sedim :(((((, ali preostala dva sata sam sedela s Klarom, to nam je jedino dopustila ali sam dva sata...:((((, nego hvala vam na komentarima i komentirajte me još.....pusam vas sve...
PozdraF :)))

- 15:25 - frčni mi nekaj pametnoga, ak si već došel/la (27) - kaj se mene tiče...printaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Na ovom blog bute čitali kaj mi se sve događa u životu. I to je to. Pusa
get your glitters from Dollielove.com

Glitters from Dollielove.com></a> <br />

</div>

<!-- Kraj -->

<!-- Treci box -->

<div class= Malo o meni
get your glitters from Dollielove.com

MALO O MENI
-Ja sam Žana, živim u Čakovcu
-imam 13 godina, sedmi b. razred (najbolji razred na svijetu)
-naj frendovi i frendice: Dora, Anja, Jana, Klara, Arjeta, Tina, Filip, Šipuš, Bralić, Đigi, Đeko, Sven, Iris,Nives, Daria, Natasha...i drugi
-volim slušati sve osim kuruze i narodnjaka niš određeno
-imam dečka - Ivana, trenira rukomet
-NE VOLIM:
-laž
-pohlepu
-sebične ljude
-školu
-zadaće
-učenje
-učitelje...
-VOLIM:
-svojega dečka naravno
-izlaziti s frendicama
-svoju seku i brata
-roditelje makar su nekad malo šuknuti
-istinu...

Ž
AAmbitious
NNoisy
AAwesome

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


IInnocent
VVain
AAwkward
NNice

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Evo to sam ja!!


I to je Ivan

Ovo je Arjeta


Pa Dora


Onda ovo je Klara


Slijedi Anja


I na kraju Jana


neznam kak sam mogla pozabit Tinu


EVO TO SU BILE JEDNE OD MOJIH NAJ FRENDICA